Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: eripmav #68094:
Pokiaľ kanalizačný zberač pod stredovým pásom na Tomášikovej v tej časti, kde nie sú koľaje (od ŽST N. Mesto po Trnavskú), tak potom je asi aj v časti, kde tie električkové koľaje už sú (od Vajnorskej po ŽST N. Mesto).. Tam to nevadí?
Reakcia na: eripmav #68098:
Nesmieš rozlišovať autobus a električku, ale IAD a MHD ako celky. Preto musíš MHD podporovať ako celok, a nie iba jej časti!!!
Reakcia na: eripmav #68095:
Aký trhový systém? A prečo dávaš MHD do trhového systému? MHD je predsa vo verejnom záujme.. To znamená, že keď bývam v Petržalke, že mám platiť vyššie cestovné, kvôli tomu, že sem chodí iba autobus?
Reakcia na: ufo #68096:
Akoze elektricka+kolaje je drahsia ako autobus+cesty??? Tak potom ale nechapem naco sa nejake elektrickove trate stavaju, preco sa ide stavat trat do petrzalky? preco sa nezrusia vsetky trate do ruzinove, do dubravky??? a preco sa tam nezavedie lacnejsi autobus? Pripominam, ze do ceny autobusu treba zaratat aj to, ze ked mi autobus stoji v zapche, asi potrebujem tych autobusov viacej - a cena stupa. Ked autobus sposobuje ekologicke skody - aj to treba zaratat do ceny. Ked autobus potrebuje cestu, tak ako elektricka kolaje, tak to su tiez naklady...
Reakcia na: eripmav #68094:
Ja som hovoril len o Tomášikovej.. Do debaty o Trnavskej a Rožňavskej som sa nezapájal..
Reakcia na: eripmav #68095:
Si najskor zisti, co je drahsie a co lacnejsie a nerob tu ekonomicke analyzy, ked o tom prd vies.
Takisto o tvojich logickych tvrdeniach sa da pochybovat.
Inak Lamac ma taku infrastrukturu, aku napr. Dubravka s elektrickou nikdy nebude mat, len ju akosi nevedia zodpovedni vyuzit.
Reakcia na: Emo #68092:
Ja nehovorim kto co ma a nema platit, od takej namyslenosti a bohorovnosti mam daleko. Ja hovorim, ze v TRHOVOM SYSTEME, podla mojho nazoru, budu platit Lamacania zrejme viac, lebo byvaju v malej MC, tiez budu v trhovom systeme zrejme platit viac, lebo tam nebude efektivne zaviest elektricku, ale len autobus... Moj nazor je podlozeny celkom logickym tvrdenim - ze cena - naklady na dopravu velkeho poctu ludi z maleho uzemia preratana na prepravenu osobu je nizsia nez maleho poctu ludi z uzemia ako Lamac...
Reakcia na: hoppusmark #68091:
Elektricka po Tomasikovej a Roznavskej, Trnavskej??? To ma jeden dost podstatny hacik: Napriklad na Tomasikovej sa teraz v tom stredovom pase zacala stavba/resp. rekonstrukcia a rozsirenie obrovskeho kanalizacneho zberaca, ktora sa po prve tak skoro neskonci, a po druhe - neviem ako to bude so vselijakou legislativou ale aj prakticky - tie deliace pasy totiz na Tomasikovej aj Roznavskej a Trnavskej maju pod sebou obrovske kanalizacne zberace a ine inzinierske siete, a tak boli planovane - aby nemali nadsebou cestu a v pripade rekonstrukcie neobmedzovali premavku...
neviete niekto preco stoji dnes medzi zastavkami Tomankova a Matejkova SOR9.5 3514??????
Reakcia na: eripmav #68037:
Taže Lamačania, chudáci, majú platiť viac len za to, že bývajú v tak malej MČ? To je skoro to isté, ako keby si povedal, že majú platiť viac za to, že tam jazdí len autobus.
Reakcia na: S499.1023 #68077:
Tá stavba sa volá "Koloseo" ? ale to nie je podstatné.. skôr to, že prvý krát počujem, že investor tam chce električky. Bingo, aspoň niekto rozmýšľa a dokope náš magoriát aby tam tú trať aj spravil.. Takže opäť musí súkromný investor suplovať (ne)činnosť magistrátu ?
Reakcia na: Sikan #68060:
Ja by som povedal tak okolo 5 miliónov, ale je to len veľmi hrubý odhad.
Reakcia na: slavius #68087:
Presne tak, to je trestanie ľudí za to, že ich niekto nasťahoval do ÚR.
Reakcia na: intony.sk #68083:
Musím sa aj ja. Keďže aj podľa mňa by to mala byť trať budovaná najskôr, napr. by sme vďaka nej mohli obmedziť, alebo zrušiť L 50
Reakcia na: S499.1023 #68035:

...a taká istá slabomyseľná momotina je aj rozdelenie predplatných cestovných lístkov na 2 pásma...
Reakcia na: Sommelier #68055:
"A tvrdiť, že primátor ukázal, že nič nedokáže - a čo sú nové dopravné stavby a projekty ??? (aj keď sú väčšinou pekne domrcasené..."
- Nerozumiem tomu, chceš sa hrať zo slovíčkami? Dobre tak nie "nespravil nič" ale "domrcasil všetko na čo siahol"... To je dôvod na výmenu. (MČ Kremnice nepoznám a petržalským trajektom som sa zatiaľ neviezol, tak neviem adekvátne protiargumentovať 🙂 )

"Skús mi načrtnúť, kde a ako by si zaobstaral kvalitných ľudí do nižších pozícií."
Ja som nepovedal, že treba vyhodiť všetko od vrchu po suterén, to si zas spojil niečo sám v hlave. Robiť poriadne toto
http://en.wikipedia.org/wiki/Human_Resource_Management
zväčša s pôvodnými ľudmi. Vymeniť naozaj len tie top pozície... 🙂

"Z lenivosti nečítať predchádzajúce príspevky k téme"
- V nemom úžase nad Tvojimi závermi... čítam všetky príspevky v tomto DF už mnoho mesiacov aj keď pravda nie každý detailne. ?
________________________
Re #68041 eripmav: Ale tvoje elektronické vyberanie mýta pri každej vŕbe by stálo nehorázne peniaze... Na nákup tých snímacích zariadení. Pokiaľ sa politická reprezentácia rozhodne, že IAD platí za vypúšťanie svojho smradu málo, tak je efektívnejšie zdvihnúť spotrebné dane za palivo. Keď je prepchaté centrum, tak lepšie je zatiaľ než nakúpiť za 10ky melónov Tvoje supersnímače je zdvihnúť cenu za parkovanie. Ja by som si napr. vedel predstaviť v absolútnom centre 30-40 Skk/hod, v širšom centre 20 za hod.
Spoplatňovanie uzlov typu Patrónka, je absolútna, ale absolútna ekonomicky neodôvodniteľná zvrhlosť. Koľko si myslíš, že stojí čítačka EČV? 5 korún? ?
Do treticte všetko dobré a pripájam sa aj ja. ?
Reakcia na: tr3mp #68080:

Pripájam sa k súhlasu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.