Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: samuliak #66842:
No električkové spojenie nebude momentálne žiadne. Je tu tá nešťastná 32-ka, ktorá chodí tak ako chodí, ale ako už bolo povedané, chodiť z Karlovky na Hlavnú stanicu cez Šafko je fakt úchylné. Snáď sa po rekonštrukcii tunela niečo zmení...
Reakcia na: samuliak #66862:
aj 17 ?
Reakcia na: SZKV #66861:
ŽST Nové Mesto - Hlavná stanica... kombinácia 1+8 s prestupom na Trnavskom mýte, je jedno, či prestúpiť zo 6 alebo 1 na 8cku
Reakcia na: SZKV #66859:
Hej, Dúbravka a Karlovka prišla o priame spojenie s Hlavnou stanicou, no cestovať z Dúbravky 40min linkou 1 na stanicu je zvrhlosť, no a Karlovka treba prestúpiť, no na druhej strane mám pocit, že vyťaženosť linky 1 medzi Obchodnou je dosť nízka a priamo necestuje veľa ľudí. Veď Doterajšia jednotka bola len vlastne zlúčenie 1/13. Podľa mňa to má viac pozitív ako negatív, či už len ranná premávka 17 po Jesenského, zvýšnie kapacity na Kapucínskej, rýchlejšie spojenie Karlovky a Dúbravky s Kamenným námestím, vyššíe využiatie tejto linky po celej jej trase a koniec koncov zrušenie podľa mňa neefektívnej okružnej linky 6.
Tie nove odpojovace usekov, alebo ako sa tumu hovori; co davaju aj na trat DD a najnovsie aj na Racianskej ,kde sa rozsiruje vozovka , su aj nejak uzamykatelne? Celkovo sa mi zdaju viac zranitelne nez tie povodne ,co boli v krabiciach a zaretazovane ?
Reakcia na: miso1234 #66838:
Najlepsim riesenim by bola kombinacia, ako byva napr. v autach.. v lete chladi, v zime otepluje ?
Aha, uz som si to precital.. nevie niekto preco 4, alebo 1 nepojde po Obchodnej? Tym vlastne padne spojenie Vajnorska - Obchodna.. 1 mala ist po Spitalskej a 4 po Obchodnej ?
Reakcia na: CraneMan #66845:
Aj 4? Ja som myslel ze len 1...
Reakcia na: S499.1023 #66846:
Taky si myslím- spojení Nového Mesta a hl.st. je dost nedokonalé (jestli tedy neexistuje nějaká jiná kombinace než jet tram-6 , nově tram-1 do centra a pak přesednout na jinou tram na hl.st.) a vzhledem k tomu, že na tu stanici jezdí dost vlaků ze směru Nové Zámky/Trnava, bylo by dobré tu přestupní vazbu nějak ulehčit.
Reakcia na: SZKV #66859:
třeba si přečíst novinku a né tu plkat o systému a pravidelnosti... ?
Reakcia na: intony.sk #66855:
Aha, takže změna se týká jen linky 1? Pořád se mi to moc nezdá, protože celá oblast Karlovy Vsi a Dúbravky přišla o přímé spojení s hl.st. (vyjma úzké oblasti Dlhých Dielov, tam mají aspoň linku 32), ale čo sa dá robiť. Díky.
Reakcia na: samuliak #66817:
Linka 10 existuje, ale nie je v prevázke a tak isto to bolo aj s linkou 13. existovala, no nepremávala... ? Až 14 bolo voľné číslo.
Reakcia na: miso1234 #66838:
to by bolo naprd s tou tvojou trinástkou, myšiak ?
Reakcia na: CraneMan #66845:
No určite neboli, povedal by som, že tie najhlúpešjšie trasy aké mohli byť, boli pred prázdninami... ?
Reakcia na: SZKV #66841:
Veď po Obchodnej pôjde okrem 13 aj 5 a 9, tak aké priame spojenie Rače s Dúbravkou, či Ružinovom stratí?? Tá mapka je výluková. A na stanicu pôjdu linky 2, 3, 8 a 13
Pozerám, že to tu ešte nikto nezmieňoval, takže: Zlomil sa "nový" Ikarus 435 4845.
Reakcia na: SZKV #66841:
Jo jo, z plánku sítě, o němž ani nevím, zda je platný a definitivní a bez elementární znalosti místních poměrů soudit, toť schopnost přímo dromologická.
Reakcia na: Mikko #66839:
Zmysel pre iróniu ti evidentne nič nehovorí. DPB nohužiaľ nemá peniaze na vozenie vzduchu.
Tiež som linku 86 používal, ale súčasná kombinácia je úspornejšia a plne postačujúca.
Reakcia na: Maurer #66837:
Stojí to milión a ing. Konárik to odmieta dať. On radšej bude vyhadzovať peniaze na také dementné akcie, ako bol downgrade creťazovky v Karlovej Vsi alebo úplne zbytočné výmeny takmer nových, bezchybných podvesných armatúr za ťahové (napr. križovatka Záhradnícka x Svätoplukova).
Reakcia na: Maurer #66831:
Tá výhybka nie je pokazená, tá výhybka nemá elektrický prestavník, pretože ho rezort technickej infraštruktúry odmieta namontovať. Miesto toho montujú elektrické prestavníky v rámci šetrenia na výjazd z vozovne Jurajov Dvor, prípadne na Vazovovu ale na Krížnej môže vodiča kľudne prejsť auto.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.