Nemôžem nereagovať.. Takže: vypadok linky 1 z Vajnorskej by si zabezpečil posilnením liniek 2 a 4. Načo chceš ale posilňovať linkym ktoré jazdia po celej trase až na Zlaté piesky, keď od Polusu k Zlatým Pieskom je treba oveľa menšia kapacita? Takto znížiš kapacitu vo vyťaženom úseku a naopak, zvýšiš ju tam, kde nie je treba...
"ZST Nove Mesto zas dostatocne pokryvaju busy, tam eliny netreba, mozno obcas by tam mohli zachadzat 2 a 4..." -ťažko, a zasa len ťažko. Týmto iba odradíš ľudí cestovať MHD.. Nemôžeš/nemal by si posielať električku jednej linky na 2 rôzne konečné...
? ?
Skor myslim ze 13-ku budu riesit Krasnany, pretoze na 13 urcite nepojdu vozidla zo 6, na 13 pojdu klbove eliny.. myslim.. tipnem, ze Jurak zas vezme nieco od Krasnan..
Niekto ano.. JA ? Aj ked to bude mozno tym, ze ja nemam rad busy, ale stale tu mame usek odkial busy na hlavnu nechodia.. mozno by ta 1 mohla jazdit z karlovky a z dlhych dielov nieco (a-bus) na Hlavnu
Myslim, ze zmena tras 1 a 13, je dost od veci. Totiz:
1) Nebude existovat priame spojenie Dubravka - Hlavna Stanica (nutny prestup 12-13)
2) Z useku Karlova Ves - Novy Most, sa na usek Legionarska - Zatisie bude dat dostat uplne zbytocne az dvoma linkami.
Lepsie riesenie by bolo:
6 zrusit
13 - Dubravka - Tunel - nabrezie - Safko - Nam.SNP - Obchodna - Hlavna Stanica (zabezpecilo by sa tim spojenie Novy Most - Hlavna Stanica) - jazdila by len v tomto smere.. mohla by sa precislovat na 6 ?
1 - Dubravka - Tunel - Obchodna - Hlavna stanica (rychle spojenie Dubravka - Hl.st)
4 - cez tunel a potiahnut do Dubravky (moznost prestupu/vystupu na Nam.SNP)
9 - presmerovat na nabrezie (kvoli tomu ze by odtial vypadla 4, nech tam toho nejazdi malo)
Kto by chcel ist z Vajnorskej na Obchodnu pouzije 4 a vystupi na Nam.SNP (pripadne tam vezme 1/7/13). ZST Nove Mesto zas dostatocne pokryvaju busy, tam eliny netreba, mozno obcas by tam mohli zachadzat 2 a 4... vypadok 1 linky na Vajnorskej by sa zabezpecil posilnenim 2 a 4..
Poviem to takto: väčšina ľudí chodí radšej na Zochovu a odtiaľ a-busom, ako by sa mala prevážať cez pol mesta. (hlavne ľudia z okolia Jesenského, Obchodnej). Od STU chodia na stanicu ďaľšie 3 linky, takže tým pár ľuďom, čo tam nastupujú je 13-nástka lahostajná. Na presuny v užšom centre je najrýchlejší pešibus. Teda táto linka bude využívaná hlavnne ľuďmi cestujúcimi Šafko - Hl. st., dôchdodcami, ktorí zásadne nechodia pešo, šotoušmi a revízormi. Zároveň vzhľadom na krátkosť trasy nemôžeš dať interval nad 15 minút. Za 15 minút totiž pešo prejdeš väčšinu trasy. Pýtam sa preto, načo je táto linka.
Však hádam im za to nedávajú korunu za meter štvorcový... Len ide o to, že trhová cena tých pozemkov je zrazu zrejme o dosť vyššia ako keď by sa tam žiadna cesta stavať nemala. Je to na jednej strane svinstvo, ale na druhej, keby som tam mal ja pozemok, asi by som ho tiež len tak nepustil, lebo by som dúfam, že mi za neho raz dajú viac
jak tu uz pred tebou spomynal sumu 60mld pri otvorenom metre,ktore by islo po elektrickovej petrzalskej radiale,pochybujem zeby to stalo 60 mld kedze hradene by boli iba 4 zastavky + prechod pod dunajom + 8mld ktore sa chcu pouzit na elektricku(z toho ide este nieco na rekonstrukciu Stareho mosta).Pritom ,z 3 prvych usekov kazdej trasy metra v prahe, najlacnejsi usek bol aj najdlhsi.Je to usek Florenc - Kacerov,ktory stal aj z vozovnov Kacerov v tej dobe 2,5 mld Kčs a ta faza ma 9 zastavok a meria okolo 8 -9 km.
Myslíš to úžasné rýchle spojenie Petržalka- Ružinov spojené s výhliadkou po polke Petržalky inclusive Pristavný most a Miletička a potom točitým oblúkom okolo Ružinova do Prievozu IBA za cca 40 minút a AŽ každých 15 minút?
Asi im za to ponúkajú málo... Mali by za to dostať plnú sumu (trhová cena).. Tiež by som nerád len tak prišiel o pozemok na Kolibe, ktorý má hodnotu niekoľko 100 000Sk a viac..
Teda ona už cez Obchodnú chodí, ale treba brať do úvahy, že sú ešte stále výluky a je v tom bordel. Keď sa to ustáli a ľudia si nájdu vhodné trasy, tak sa to bude dať lepšie hodnotiť..
Veľa ľudí ňou necestovalo, keď chodila obchádzkou cez Vazovovu. Treba počkať, ako bude vyťažená teraz, keď bude chodiť cez Obchodnú.. Podľa mňa o dosť viac..
Prepac ale neplet hrusky s jablkami...to nemozes postavit tak, ze metro=120mld, elektricka=8mld...to je dobra blbost, totiz pri elektricke ratas iba so sumou petrzalskeho useku+prechod cez Dunaj a u metra uvadzas sumu celeho systemu oboch tras. A to sa neda zrovnat, to si uvedom. Druha vec je, ze taketo systemy sa nedaju zrovnat ani z prepravnych paramatrov...
napisem aj svoj nazor. denne som chodil 86 z prievozu do Petrzalky. cesta trvala z Markovej asi 36 minut. teraz ked je 68+66 s obchadzkou cez Trnavske myto to trva asi 42. ale ked vyjde prestup da sa to za rovnaky cas. co sa tyka ponukanej kapacity je to teraz ovela lepsie lebo sa pouzili klbaky tam kde ich bolo viacej treba. v ruzinove bola 86 prazdna nezriedka aj menej ako 10 ludi takze by som to uz naspat nedaval aj ked by mi to obcas pomohlo ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KLF