Reakcia na: Sommelier #66569:
"Vek autobusov v BA považujem za obdivuhodný. V trende by sa rozhodne malo pokračovať tak, aby autobusy bežne presahovali svoju životnosť - minimálne 10 rokov. Proti tomu nemožno namietať." ---Ha ha, tak takúto blbosť som už dááááávno nepočul.
?
"Je to len maximálne vhodné šetrenie financií"
--- na maximálne nevhodnom mieste ?
p.s. kto ti zabezpečí, že tie staré vraky (v novom nátere) ti budú jazdiť spoľahlivo a načas?
p.s.2. čo máš z toho, že tie peniaze sa ušetria? Ja nič.... takže rád by som cestoval ako v 21. storočí.. teda na úrovni.
galiyosha
"kde tramvaj není jezdí něco kolem deseti trolejbusových linek", je tiež nezmysel. Aký trolejbus jazdí do DNV, Devína, Záhorkskej Bystrice, Lamača, Vajnor, na letisko, do Podunajských Biskupíc, k Slovnaftu, do Jaroviec, Rusoviec, Čunova a celej Petržalky? Nemali by sme aj obyvateľom týchto častí prečíslovať nosné linky do samostatného radu, aby sa v tom ukrutnom bordeli mohli ako domáce, tak oceľové tyče konečne začať poriadne orientovať?
Re #66548 Sommelier: Odpovedz mi na dve prosté otázky:
1. Prečo takmer _všetcia_ v mojom okolí ešte stále chodia na 117ku, ktorá už pekných pár rokov neexistuje, keď označenie 59 je také prehľadné a systémové (linka predsa chodí z Rače do Petržalky)?
2. Prečo sú mestá, kde majú _len_ autobusy a trolejbusy a majú ich číslované všetky v jednom súvislom rade, prípadne, ó, aký škandál, ani len nemajú na mape odlíšené, čo je to autobus a čo trolejbus, keď je to všetko také nesystémové, škodlivé a zvrchovanosť štátu ohrozujúce?
Re #66553 AAA: A nie je to tak napríklad vo Viedni ešte stále? Nespomínal tu niekto Viedeň ako mesto, ktoré má v doprave užasný systém?