Reakcia na: marian555 #65741:
noo, keby sa električka vetvila na Pribinovu - kde by bol prestup na busy, prestup na vlak a pokračovanie neviem kde všade (Ružinov, ...) netreba nám tunel na Šafku. Pretože nám netreba dočasné provizóriá. Načo komu bude kamenné námesti bez električkovej trate ? Druhý Václavák ? Ďakujem pekne. Alebo mi chce niekto tvrdiť, že keď sa (konkrétne tu) půjde pod zem, tak budeme prevádzkovať aj trať na povrchu ? ?
hoppusmark
Chapem, co chce povedat Sommelier, ze ak postavime prilis vela vjazdov pod zem pre elektricky, bude to tu vyzerat strasne, priklad: Hodzovo nam.
Vzdy je vsak lepsie postavit par vjazdov pre elektricky, ako nespocetne vela vjazdov pre auta.
Navyse, ak ich budeme stavat koncepcne, vobec ich nemusi byt tak vela. Napríklad pri vybudovani docasnej podzemnej trate od Slovanetu po Trnavske myto bude definitivny iba jeden vjazd pod zem-pri Slovanete. Po vybudovani celej trasy pod zemou (smerom na Hl.st. a Safarikovo nam.) sa vjazd pri Trnavskom myte moze zrusit.