Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Peon #64253:
Take agitacne nalepky by sa fakt zisli...

PS/2: SAD novymi autobusmi nerozsiruje vozovy park, ale obnovuje, cize nahradzuje starsie vozy, pocet jazdiacich vozov myslim neplanovala zvysovat. Smutne na tejto obnove je to, ze klbove Ikarusy a Karosy sa nahradzuju 12.8m Axermi...
V Karose Axer SAD Bratislava som si všimol na oknách niekoľko rovnakých nálepiek, kde je napísané približne toto:

- cestujúci bez cestovného lístka nie je poistený v prípade nehody
- ten kto neplatí napomáha znižovaniu spojov aj do jeho obce
- zabraňuje rozvoju spoločnosti SAD Bratislava a pod.

Tých dôvodov takých podobných tam je tuším 6. Myslím, že také nálepky by sa zišli aj v MHD...

a; SAD Bratislava má tak veľa "čiernych pasažierov" či to je len preventívna akcia tie nálepky? Predpokladám, že v podnikoch SAD celkovo je ich málo.

PS 1: Oceňujem, že v tých Axeroch SAD Bratislava sú sedadlá orientované len v smere jazdy (dopredu), nie ako v tých od Blagussu jazdiacich do Avionu a Schopping Palace...

PS 2: Keď už nákupili viacero tých nových autobusov, neplánujú náhodou posilniť aj niektoré linky o nové spoje? Alebo počet spojov napr. do Borinky či Limbachu je postačujúci?
Reakcia na: eripmav #64244:
"A navyse L31 a L39 (v tejto casti trasy) vyuzivaju studenti, za ktorych mesto Bratislava nedostava peniaze a nevolia tu" - no ja som tu volil, BA za mna peniaze dostava a tiez tie linky vyuzivam v tej casti trasy...
Reakcia na: eripmav #64248:

Ten návrh sa mi moc nepozdáva a najmä ľudia zo Svrčej sa postrali o to, že obratisko na Molecove nie je zatrolejované. Teda tak som počul od viceprimátora...
Čo takto?

Trolejbus Kuklovská - Molecova 7,5/15/10/15//15
32 Molecova - Hlavná stanica 20/30/20/-//30
(cez Slávičie údolie a Kramáre)
33 Molecova - Hlavná stanica 20/30/20/30//30
(cez nábrežie, Zochovu a SAV)

?

Z Hlavnej stanice by ste sa na Molecovu dostali v 10/15/10/30//15,
čo by DD určite privítali, bus by išiel aj po 21.00. Keď odíde z Hl. st. posledná 32, je dosť problém sa tam dostať. (93+39+1/12+33 ? alebo 13+1/12+33).
O priamom spoji zo Zochovej na DD nikdy ani len nesnívali.

Táto konšpirácia je absolútne nereálna. ?
Reakcia na: eripmav #64244:

Prečo sa 31 a 39 netočia pri Lafranconi? Lebo súčasné tramvaje nemajú toľko kapacity, aby pobrali ešte aj ľudí z týchto dvoch liniek. Minimálne preto nie.
Reakcia na: KLF #64245:
Dlhsie rozmyslam ci by L31 nemohla jazdit takto: http://www.gmap-pedometer.com/?r=291749 (pripadne cez Svrciu ulicu, ak by bol problem prepojit to cez Shell-ku). Myslim ze by stacil 1 klbovy autobus, pripadne 2 neklbove, ak by mal problem klbovy na tejto trase a studenti by mali cestovanie ako ludia z Dlhych Dielov.
Idealne by bolo keby 32 chodila ako cisty trolejbus, ale aj ako duobus na diesel cez Patronku by to bolo dobre. Preco chcu autobusy pod Novy Most??? Ved po trase 32 to je mozno este lepsie, ale asi aj dlhsie...
Reakcia na: Sommelier #64242:
10-minutovy spickovy interval?!? Si sa s konom zrazil, alebo si dive huby pojedol? ?
Ved tam teraz chodia tie vozy v spicke kazdych 5 minut, a idu prasknut vo zvaroch...a s pribudajucimi bytmi to bude len a len horsie... alebo si myslis, ze ta NP duozvrhla klobasa ma kapacitu aspon 2.5- az 3-nasobku kapacity kratkeho TAMBUSu? 🙂 Spocitaj si 1+1, a vyjde ti, ze tie vozy tam budu musiet premavat kazdych 5, nanajvys 6 minut, 7.5 uz je neakceptovatelny interval, kedze by sa oproti dnesku este zhorsila hodinova kapacita...
Ako chcu pri tomto intervale a 6-tich kusoch duovysmechov zachadzat pod most, je fyzikalny problem hodny Alberta Einsteina...
Reakcia na: Andy #64241:
Hold tak dojde záložná 4508, primontujú jej zberače a problém je vyriešený! ?
Reakcia na: eripmav #64244:
Vcelku suhlasim. Osobne by som 32 z Mlynskej viedol cez Patronku na Hlavnu, alebo az na Racko a obdobne ako 34 ju otocil nazad do Mlynskej.
Reakcia na: Sommelier #64242:
Je to asi tak dementne, ako ze L 31 a cast L39 chodi subezne s elektrickami - ved zastavka Zochova - Kapucinska je obsuzena elektrickami, Kollarovo namestie - pesi dostupne z Obchodnej, Vazovova - priamo elektricky, Racianske Myto, Trnavske Myto - vsade chodia elektricky z Karlovej Vsi. Preco nekonci linka 31 pri Lafranconi alebo pri Botanickej Zahrade??? A navyse L31 a L39 (v tejto casti trasy) vyuzivaju studenti, za ktorych mesto Bratislava nedostava peniaze a nevolia tu!
Duobus ťahajú pod most .? Tam však chodí dosť električiek. Ja by som Duobus ťahal 219 A cez kramare na Trnávku - letisko ,,, a 219 B Hroboňová Crown palace do Mlynske Nivy ,,, Keď už ak cez kopce tak cez kopce ?
Je úplne dementné, že sa bude súčasne s električkovou traťou prevádzkovať dieslová linka na Nový most.
Maximálne by som umožnol prestup na L 31 a 39 a nechal ich chodiť len po Lafranconi.

Pri trase trvajúcej 14 minút (Kuklovská - Nový most) by sa ale mohol pri šiestich (aj piatich) vozoch utvoriť pohodlný 10 minútový špičkový interval.

A okrem toho... z Hroboňovej to nie je tak ďaleko - možno by sa také 2 15 Tr mohli každé ráno doviesť na tyči ? (len by museli zatrolejovať obratisko).
A bolo by to riešenie v prípade vypadnutia 25tiek, resp. možnosť ako občas poslať niečo nízkopodlažné na 2012ky (Dlhé Diely svojím terénom nie sú, ani nebudú vyhľadávaným domovom pre ľudí s obmedzenou schopnosťou pohybu), kde by našli lepšie uplatnenie.
81-71, KLF: A keď budú chýbať dajmetomu 4? V začiatkoch dosť často bývajú problémy s novým typom vozidiel... A autobusy na Hroboňke by asi byť nemohli.
Reakcia na: eripmav #64234:
Predpokladám, že v DPB majú aspoň trochu inteligencie a teda by nestavali trať, ktorá sa bude využívať len v špičke.
Re #64239 81-71: Lenže Hroboňka bola odjakživa len t-busova vozovňa, takže by to asi bolo komplikovanejšie.
Reakcia na: Andy #64236:
A to je taky problem preradit jeden alebo dva busy na Hrobonku?Ved teraz je to docel hit,preradovat autobusy!Naprv z Trnavky do Petržalky a nasledne tie iste naspat.
Čo je veľa, to je veľa. Idem napísať e-mail...
Reakcia na: Andy #64236:
Dojde ZV spod mosta a hotovo, nie ? Alebo proste hradeny nebude.
Reakcia na: TeBeCe #64235:
Čo som najnovšie počul, tak chcú pod most jazdiť len v špičke špičky, to sa vraj dá odjazdiť aj so 6 vozidlami. Inak som zvedavý, ako budú hradiť pokazené vozidlá, keďže autobusy na Hroboňovej nemajú (a trolejbusákov ťažko autobusáci nechajú jazdiť s autobusom). 😃

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.