Nie za to chce pozemky od mesta za 2000Sk!!
Potom mestu zaplatí a mesto za to kúpi autobusy. Aspoň tak som to pochopil. A ak by to tak urobila tá druhá firma za tých 8200Sk/meter štvorcový tak tých autobusov by nebolo 80 ale 860. prvá firma od toho odstupuje rsp. bol stiahnutý návrh a druhá firma má záujem o pozemky. Ale mesto tam už nehovorí ,že za to čo dostane niečo kúpi! ?
No pockaj, pockaj. Tak Ti to skusim vysvetlit, ako to chapem ja.
Alternativa 1:
Budova bude mat povedzme 30 poschodi a s mestom uz HB nemusi rokovat. Mesto tym padom preda ine pozemky niekomu za 100.000.-/m2.
Alternativa 2 (Tebou spominana z Noveho Casu) :
HB budovu znizi o 8 poschodi, bude mat teda len 22 poschodi. Za to, ale chce od mesta pozemky za 8.000.- /m2. Logicky, tento druhy variant je pre mesto nevyhodnejsi z financneho hladiska.
Kde teda pri 2. variante chce mesto este vziat na 80 klbakov ako bonus ??? Pri prvom variante by som to este chapal.
Ale ak by to predalo tej inej firme tak ak som dobre počítal tak by to bolo až okolo 860 autobusov!!! To sa mi zdá ale neuveriteľné!!! Tak som asi urobil chybyčku. Alebo fakt???
Neviem či je to presne tak, ale tipujem, že je to takto: Keďže na 4. kolónu išli Ikarusy 280 z 2. a na 2. TAM BUSy zo 4., tak sa trochu zjednotili typy vozidiel v tých vozovniach, proste sa zjedodušila údržba. 2. kolóna už nemusí opravovať Ikarusy 280 a 4. nemusí opravovať TAM BUSy.
Tá plošina je tam práve pre tie prípady, keď je nízky obrubník alebo sa nedá zájsť až k nemu a podobne, pre vozíčkara na elektrickom vozíku, ktorý je ťažký a medzeru medzi obrubníkom a prahom neprekoná a podobne.
ale určite, nepopieram. Hovorím o tom, že plošina je veľmi citlivá a sú s ňou časom výdaje na jej údržbu. A o tom, že bezproblémový nástup vozíčkara je zabezpečený aj bez nej.
plosina ma svoj vyznam a nestoji nic (priplaca sa mozno za elektricku). Je pravda ze vozickar sa dostane aj do I280 (videl som), ale preco by mal mat vozickar nutne sprievod? Ak ma elektricky vozik, alebo je rozdiel medzi obrubnikom a vozidlom, vodicovi sa nic nestane ked plosinu vyklopi, pri vystupovani tak isto.
Re #64057 eripmav: o prievane by ti mohol nieco rozpravat moj nos. Neviem ci je lepsia blba klimatizacia (20 st. a podobne), alebo prievan, ale dobre mi z toho nie je.
Bezprievanove neznamena ze vzduch stoji. Zo stropu sa ten vzduch nejako musi dostat medzi ludi.
HB už dorovnalo ponuku džejtí. A to sú populistické žvásty, na ktoré si budeme musieť asi zvyknúť. Smiešne.
Tá akcia Aupark bola dopredu naplánovaná a jedná sa najmä o tlak na mesto - celé je to zrelé na podanie trestného oznámenia, len je to teraz ťažké, lebo nevieš, z ktorej strany Ti za to môže priletieť facka späť.
nebudem to ďalej rozvádzať, ale tvoje pracovné vychovanie vychádza najmä z komunity v ktorej vyrastáš.
Fušerstvo je široký pojem - ako si poznamenal - výbava dielne. Za tým stojí management dielne, školenia, materiály, motivácie,alkohol,... Je tu jedna možnosť - dať údržbu interiérov externej firme, ktorá by za kvalitu práce bola zodpovedná.
No, tak taku capinu moze iba Novy Cas napisat... ? BTW ak sa napokon postavi 22 poschodi a mesto preda pozemky v spominanej oblasti developerom z J&T viac ako 4/nasobne drahsie oproti HB Reavis, moze byt klbakov aj 400 ? Ale to by najprv mesto muselo vynakladat aj financie z predajov pozemkov na MHD a nie na na dake hluposti!
1. Citas Novy Cas ? ?
2. Nerozumiem. Ak by sa schvalilo znizenie tej budovy, mesto by muselo dat ine pozemky za nevyhodnu cenu a este by mohlo kupit aj 80 klbakov ? Toto mi pliz vysvetli.
?
No, narodil som sa za SOCIALIZMU ale dieta komunistov urcite niesom ? To, ze dielensky maju maly plat je potrebne akiste riesit, ale nie tolerovanim fušerstva.A pokial bude mat taky pristup ako si napisal kazdi, ze sak tu bolo xy rokov taka doba a tak sa robilo, NIKDY sa potom nic nezmeni.
Však aj Ty si decko komunistov ! Tak sa nediv. 50 rokov bolo jedno koľko si toho (skutočne) urobil. A teraz nemôže ktokoľvek chcieť aby sa to v pozostalých štruktúrach robilo inak.
A nebol by som až tak kritický k slovenským pomerom - za pomerne krátku dobu tu bolo všetko možné, no nemáme toho veľa ponúknuť a nie sú na to ľudia. Za 10 hrubého lepších dielenských nezoženieš. Personálna politika nie je o prijímaní a vyhadzovaní. Ľudí nekúpiš vo veľkosklade.
A napadla ma jedna vec. Ak si sa v poslednej dobe pohyboval po Francúzsku, tak tam to spí raketovým tempom. Tam ten socilizmus už úspešne dobudovali.
Kym by som ich nahradil?Myslim, ze na Slovensku este stale je vela ludi, ktori by chceli pracovat...a co sa tyka prevedenia, tak v zapadnych krajinach sa ako robia opravy? Videl si uz niekedy take fušerstvo ako je tu v takej Viedni?Ja teda nie a možno nejde ani tak o peniaze ako o ten "slovensky" pristup...
Eripmav: súhlasím s tým, že chladenie prievanom je fyziologickejšie ako klimatizáciou. Dokonca som si otvoril zoznam diagnóz a máš pravdu, J67 sú profesionálne choroby pľúc, okrem tzv. klimatizačných pľúc sú tam aj farmárske, hubárske, sladovnícke pľúca, pľúca chovateľov vtákov, lúpačov javorovej kôry, spracovateľov ľanu a konope, atď. Inak okrem týchto pomerne zriedkavých chorôb je najbežnejším následkom klimatizácie kolaps pri náhlej zmene teploty, pozorovateľné napr. keď kardiak vystúpi z IC, v ktorom mu klíma držala pár hodín príjemných 19 a vonku je 33. Lenže chladenie prievanom je zase subjektívne nepríjemné pre ľudí s chorobami zvukovodu a trojklanného nervu, a tých je tiež dosť.
No čítal som teraz v Novom Čase ,že ak by sa schválilo to zníženie tej 22 poschodovej budovy tak by Bratislava mohla mať 80 nových kĺbových voziediel. Ale primátor ten návrh na poslednú chvílu stiahol. ?
Ja len nerozumiem jednej veci - co je to za koncepciu, ked sa najskor pred mesiacom preradia 2 vozy z 2. DP do Petrzalky a teraz zase spat 7 vozov. Osobne by som dal prislusnym zodpovednut strhnut z platu 4 (zbytocne precislovane vozy) x 4 (nalepky na voz) ks nalepiek s evidencnymi cislami.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier
Tá akcia Aupark bola dopredu naplánovaná a jedná sa najmä o tlak na mesto - celé je to zrelé na podanie trestného oznámenia, len je to teraz ťažké, lebo nevieš, z ktorej strany Ti za to môže priletieť facka späť.