Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hoppusmark #64024:
Nehovorím o tom, že už dávno mali mať aj električkové linky NP vozy, až potom by sa dalo hovoriť o garantovaných poradiach. Z celkového počtu električiek, trolejbusov a autobusov v BA, ak zagarantuješ NP spoj raz za hodinu na pár autobusových linkách, je to skôr výsmech ako koncepcia.
Reakcia na: 81-71 #64022:
V BA tie garantované spoje práveže moc nefungujú. A garantovaná linka je iba autobusová, o trolejbusovej linke s garantovaným NP poradím som ešte nepočul. Ak myslíš 6401, tak ten garantovaný nie je.

Tie NP vozy (15m) by boli viac narvané, pretože nielen že majú menšiu kapacitu, ale ešte by sa ti tam narvali vozíčkári.

"Ved by sa mohli dat na take linky, kde nieje nutnost klbovych vozov" -práve na takých linkách teraz Solarisy sú! Viac kĺbových liniek, kde by bola taká kapacitná rezerva, už nie je. Na sólo linky o 15m voze by som už moc nepremýšľal, ak chceš riešiť NP spoje koncepčne, tak ich treba zagarantovať na NOSNÝCH linkách. Ale na to treba 18m NP vozy, ako píše KLF.

Preto si myslím, že Solarisy, ktoré tu už jazdia, sú nasadené na najlpešie možné linky, a skôr je treba baviť sa o nákupe nových 18m NP vozov, ako "šachovať" s tými pár Solarismi, ktoré tu máme.
Reakcia na: hoppusmark #64021:
Keby kupili klbove verzie tychto busov, mohlo to jazdit vsade...
Reakcia na: hoppusmark #64021:
A preco by mali byt natrepane tie nizkopodlazaky ktore by chodili na vybranych linkach ako garantovane spoje? Ved by sa mohli dat na take linky, kde nieje nutnost klbovych vozov. Zasa pochybujem, ze by sa naslo az tak vela imobilnych spoluobcanov raz za hodinu ze by to vadilo, a aj keby tak povedzme by mohli byt zabezpecene pol hodinove garantovane spoje a to uz si myslim, ze by slo. BTW, v KE maju kolko NP elektriciek? Ako casto jazdia? Su precpane vozickarmi?Ja som s tym isiel a nezdalo sa mit, podobne to chodi aj v Ostrave, apropo, ved v BA takto uz funguje myslim jedna trolejbusova a jedna autobusova linka. ?
Reakcia na: 81-71 #64020:
Nie, to je totálna blbosť. Aspoň pri takom počte NP autobusov ako máme teraz sa to absolútne neoplatí. Nepokryl by si väčšinu liniek, a tam kde by Solarisy jazdili, by si mal ten NP spoj totálne natrepaný..
Mimochodom na niektorých linkách by 15m voz jazdiť nemohol ani ak by bol iba jeden(napr. 93, 39 atd)

Myslím, že to čo urobili teraz, že Solarisy jazdia iba na týchto troch linkách (s výnimkami), je najlepšia vec akú urobiť mohli.
Nebolo by lespie, ak by boli Solarisi nasadene na viacero liniek s tym, ze by na danych linkach bol povedzme raz za hodinu garantovany nizkopodlazny bus?
Neviem, či to tu bolo. Ak hej, tak sorry:

Aquabus do Aquaparku Senec
http://www.aquathermal.sk/v2/akcie.php?typ=stala_akcia&id=5&jazyk=sk

a; Už ste to niekto využili?
b; Aký dopravca to robí?

Škoda, že tam neuviedli čas príchodu do Senca ako aj v opačnom smere čas príchodu do Bratislavy...

c; Približne ako dlho by mu tá cesta mohla trvať?
Reakcia na: eripmav #64008:
Ja sa nehádam, že je tam chladnejšie, ja som len reagoval na tvoju vlastnú vetu: "(aj ked to mozne je, lebo okrem DPB neviem kto by setril par desiatok tisic z desat milionoveho autobusu, a tak je celkom mozne ze velke okna sa na Solarisy nevyrabaju... nuz potom sa treba zamysliet, kde je chyba...)"?
Reakcia na: ufo #64016:
Ja som počul, že niektoré 87 majú byť aj cez pracovné dni Solarisové..
Reakcia na: Andy #64015:
No hej, ale ze na 87 bol, tam cez pracovne dni nema myslim byt. Preco nejazdil radsej na 88...?
Reakcia na: ufo #64014:
Niektoré majú poruchy a ešte dva neprišli do BA, tak keď prídu, potom by to malo byť už lepšie dodržiavané.
Aj ja som videl nastup vozickara do 88, plosina taktiez nevyuzita (asi pred tyzdnom). Naco potom je, ked vodici su neochotny pouzit ju?
Btw. nechceli davat Solarisy na 88? Vcera tam boli aj klby a na 87 jazdil Solaris.
Keď je reč o plošinách, dnes sa na linke 88 viezol vozíčkár a plošina využitá nebola.
Jedna novinka - Na linke 88 je na BUSE už napísané aj cez Petržalku, takže už nemusia nosiť tie plastové tabuľky.
A páči sa mi, že ako náhrady namiesto Solarisov sa vypravujú na 15-metrové linky kĺbáky a nie krátke vozy.
žiadam kohokoľvek, kto sa pozná s p.zlodejom Ing. Ladislavom Kubašom, (Kubáš) resp. od koho už stihol zobrať pôžičku alebo zálohu na pozemok, nech mi napíše na mail. Sorry za inzerciu ?
Reakcia na: luky133 #63985:
RG su znacne lacnejsie, stoja asi stvrtinu toho, co BUSE.

Manualna plosina je normalna vec. Ani Praha nema ANI JEDINU elektricku plosinu. Na celom Slovensku maju elektricku plosinu iba dva presovske vozy, inak v PO, KE, SN, MT, ZA, BB, BA a vsade, kde maju aspon jeden NP voz, maju rucne ovladanie plosin.
Reakcia na: eripmav #64003:
k tej chorobe s klimy: pracoval som vo firme ktora ich robila a cosik sa vyznam do toho, ale toto vedia asi vsetci. chory s klimy mozes byt akurat tak vtedy ak aj sofer dement a nastavy tam nizku teplotu. idealna teplota je asi o 3-5 stupnou nizsia ako vonkajsia. tiez velke problemi mozu nasat ak ti fuka priamo na daku cast tela. kamarat raz tak zostal blbo sediet a prechladol mu nerv na lici. potom mal dva tyzdne ochrnutu pravu cast tvare. doost dlho sa mu to liecilo... klima je velmy dobra vec ale treba s nou rozumne zaobchadzat
Bože, to mám ku každému príspevku písať číselne vyjadrený stupeň irónie a poučenie, že to, čo je obsahom príspevku, mi určite nezhoršuje kvalitu života? 😃
Reakcia na: AAA #63998:
Praha ma o 4 stupne nizsiu maximalnu teplotu v letnych mesiacoch ako Bratislava. Praha ma o 2 hodiny menej "sunny hours" ako Bratislava v letnych mesiacoch. Praha ma nizsiu intenzitu slnecneho ziarenia ako Bratislava. Vsetko preto, lebo Praha je znacne severnejsie nez Bratislava. Porovnavat Prahu a Bratislavu z hladiska klimatizacii je nemiestne, skorej ta Budapest je namieste. Informacie cerpane z www.weatheronline.co.uk
Reakcia na: 81-71 #64004:
Bože ty si tiež oný. Kde som napísal, že je dobré, že sa nepoužívajú? Jasné, že to dobré nie je. Ale taká je proste realita.
Reakcia na: luky133 #64002:
Moje trochu drastické riešenie. Z pozorovania som zistil ,že ludia ani moc do tej Billy nechodia keď je už aj na DD. A väčinou tam prestupujú na elinu. Takže 33 by mala trasu ako 32 akurát jej konečná by bola tam kde je nové otočisko duobusov. Niekde som počul takéto úvahy keď začnu jazdiť duobusy. Ale tkto to asi nebude. ? Ja by som to takto uvítal. A hneď peniažkov by bolo viac. Aj keď ročne do 20 000Sk Asi menej. Ale ak by sa takto urobilo viac linek s nevyužívaným obchádzkami bolo by to ročne aj 100 000Sk. Hore dole TamBus 3700 by mal náplň do klímy a mohol by ju používať. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.