Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 2006 #63969:
Ako to vy volate po Karloveskej radiale ? ?
Reakcia na: KLF #63968:
Dubravka-Zatevna
Reakcia na: 2006 #63967:
A to kam chodi ? 🙂 Ja nocaky moc nevyuzivam... ?
Reakcia na: KLF #63962:
Elina nocak a mozeme zrusit napr.504. ? KLF beres? ?
Reakcia na: rugger #63964:
Samozrejme, ze pozeram kokos, sak hra mansaft, ktoremu fandim uz 24 rokov - ITALIA !!!!! 🙂
Reakcia na: KLF #63962:
Sak co,bude tocit 4x bez prestavky a este rano sluzobak ? .
Reakcia na: KLF #63962:
...a ty nepozeráš futbal??? ?
Reakcia na: 2006 #63961:
Budu tam nocni striedaci. 😛
Reakcia na: d3k0 #63960:
Ohladom noveho navrhu nocakov: nejak mi nevychadza odpocinok vodica. 40min
Reakcia na: galiyosha #63959:
Este nema zmysel nikoho bombardovat, lebo ten navrh este nebol prezentovany 🙂
Reakcia na: d3k0 #63957:
Vôľa na presadenie tohto návrhu chýba skôr na strane DPB, magistrátu alebo oboch? Pýtam sa preto, či má v tomto smere zmysel bombardovať mailami rôzne oddelenia na magistráte...
Reakcia na: d3k0 #63957:
V navrhu sa neuvazuje s elektrickami, nakolko pri momentalnom personalnom obsadeni istych pozicii, je akakolvek elektrickova nocna doprava nepresaditelna. Staci sa len pozriet, ako casto musi byt 408 a 516 hradena autobusom.
Reakcia na: Ámos #63919:
Mozem prezradit, ze je vypracovany navrh, ktory setri 2 nocne linky, zavadza duobusovu nocnu linku a odchody su 0.00, 1.11, 2.22 a 3.33 z Hlavnej stanice. Inymi slovami, reorganizaciou tras sa usetri aj na stvrty odchod. Perlickou je obsluha Safka smer Petrzalka i Hlavna stanica a spojenie DNV a Dubravky nocakom. Dalsou novinkou by bolo celonocne spojenie Letiska, ASMN a Hlavnej stanice jednou linkou. Vsetko je vsak len v stadiu prvotneho navrhu a ci bude vola presadit to, veru netusim.

P.S. K odchodom (cisielkam) - nie je to nejaka nova "hracka", funguje to takto napr. v Stuttgarte. 60-minutovy interval vozy nevyjazdia, ale 71-minutovy ano a navyse sa taketo odchody dobre pamataju (alternativa by bola 23.50, 01.05, 02.20 a 03.35).
Reakcia na: Ámos #63919:
A trolejbusy a elektricky papaju elektrinu a ta je v noci velmi vyrazne lacna.
Reakcia na: Beus #63908:
Bystry postreh.

Re #63906 Amos: Niektore zriadit, ale ine zase zrusit.
Reakcia na: Valec #63953:
OK, bola to len úvaha. Ale na tom, že fungujúca nočná doprava by bola väčším krokom vpred, než skrátenie sedlového intervalu a-93 z 12 na 10 minút, sa hádam zhodneme...
Reakcia na: galiyosha #63951:
No to by som sa ti moc nepoďakoval. Na spoločnom úseku 93/94 sú v sedle aj pri prekladanom 6 minútovom intervale dosť plné vozidlá (v určitých časových úsekoch) a keď by si ho predĺžil na 7,5 tak... ☠
Reakcia na: hoppusmark #63941:
To je o tom, že v Petržalke máme v miestnom zastupiteľstve v prevahe totálnych skorumpovaných kreténov, o nevolených orgánoch ani nevraviac... ?
Reakcia na: Ámos #63919:
Veď ja nad tlakom na DPB ani nerozmýšľam, ale nad tlakom na mesto áno. Toto mesto si chce budovať dojem turisticky príťažlivej destinácie. To bez nočnej dopravy pôjde asi ťažko.

A či má a-93 v sedle interval 10 alebo 12 minút, v tom skutočne takmer žiaden rozdiel nevidím. Možno by bolo lepšie a-94 v sedle zrušiť úplne a a-93 dať na 7,5 minútový interval tak, aby na ňu nadväzovala a-99 a prípadne a-98...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.