jop. A načo sú súčasné radiály dobré ?
Nezhustíš zastávky, neurobíš ich bezkolízne s IGK a chodcami, nemôžeš tam poslať viac električiek ako časovo unesú, s nemožnými 80 cm ostrovčekmi, ťažko rozšíriteľné mimo územia BA, nerovnomerné zaťaženie vozov.
Budú o málo rýchlejšie, o málo lepšie.
Tak na čo ich vlastne ty a tebe podobní chcete využiť ?
ruzyn je z centra asi 12km a schwechat asi 16k, cize ten rozdiel taky priepastny nie je.
odhliadnuc aj od faktu, ze na ruzyni je "len" 10mio pax za rok. vieden ma asi 17mio pax.
aj na heathrow, kde je po spusteni T5 plan asi 100 mio pax je metro spoplatnene extra sadzbou.
v prahe bude predlzenie metra na ruzyn nezmysel. vlak by bol podstatne ale podstatne lacnejsi a hlavne asi o 10 rokov skorej v prevadzke ...
Re #63668 81-71: vieden, kde napriklad firma dr. richard prevadzkuje dokopy v ramci viedenskej MHD asi 250 autobusov .. a na kolko linkach zhruba premava si mrkni tunak
No neviem co je na retazovke zle ale nevadi...zda sa mas podobne zmyslanie ako pani, co zrusili mozno jednu z mala veci, ktore na dubravskej radiale aspon za daco stali...
El. v podzemí "Bude sa pod zemou napájať z tretej koľaje ?"
- Načo? ...BTW No v Brne plánujú dať do plánovaného električkového tunela tú "škodlivú" reťazovku... ?
Som za využitie súčasnúch radiál.
#63501 Vladimír: "čím si vysvetľuješ, že celý rad veľkých miest sa snaží zabezpečovať MHD vo vlastnej réžii?"
- Čím si vysvetľuješ, že celý rad veľkých miest sa snaží zabezpečovať MHD aj prostredníctvom súkromných spoločností?
presne tak, zese tými električkami, ktoré sú v centre slušne zastúpené ? Čo by si tam chcel ešte ťahať ?
Nemôžem povedať, že by tu niekto patril medzi extrémneho fanúšika autobusovej dopravy. Tá je v Bratislave preferovaná už roky.
Nestačí nakresliť bus pruhy, nie je ich kde nakresliť a často ich nie je ani kde vytvoriť.
A trolejbusmi už hlavné smery využité sú (keď sme pri tom, v Prahe by sa do mnohých kopcov hodili), rozvoj čakajú v Petržalke, prípadne v Lamači.
neviem na co narazas ? ak na novu hlavnu stanicu v berline, tak to je kusok komlikovanejsie.
a spojenie praha centrum -ruzyne by nebol rychlovlak. ale normalna koridorova trat. aj klasickych vlakovych 160kmh je predsalen dva krat viac ako 80kmh pre metro
vidim na co ma sluzit a sluzi verejnopravna televizia ci v rakusku, nemecku, alebo anglicku. ked uz si za nu platia vsetci ludia, preco ju vyhranovat 5% ? od toho je tu druhy okruh, kde to vsetko je. nevidim v tom absolutne ziadny problem.
ako som povedal, dokumenty, ktore som mohol pozerat vyhradne na CT2 su konecne aj na STV2. dalej relacie typu pod lampou, spravy a komentare, rozsirene regionalne vysielanie, aj vysielanie z parlamentu tu je.
skladba pred a po rybnickovi, je diametralne rozdielna.
STV _je_ moderna verejnopravna televizia. chimeri o tom, ze by to malo vyzerat ako za komunizmu su bohuzial len chimeri.
Ten vlak by tam bol rychlejsi, komfortnejsi, rychlejsie postavitelny a lacnejsi. Ono ale ako priklad moze sluzit stanica Depo Hostivar. Vraj bola postavena kvoli tomu, aby obyvatelia blokov pri Skalke netrpeli medzimestskou dopravou. Kolko je omnoho viac trpiacich panelakov v Prahe? Ale kedze ich problemy sa nedaju riesit metrom, tak ich nechame tak...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
81-71