Vidis! A presne o tom hovorim. Ked na Slovensku povies, ze si s niecim nespokojny, alebo podobne tak kazdy na teba kasle a povie ti ved chod prec, nikto ta tu nepotrebuje. Kebyze si v inej krajine domaci dostavas pravo na slusny zivot. Tu som sa nedavno snazil riesit problem s tym, ze po zavaduzani internetu chyba na jednej ceste uz rok obrubnik. A nikto mi ani nedal spiatocnu odpoved. Preco? Lebo maju na haku. A to su len maličkosti..
V Budapesti aj vo Viedni to funguje na vsetkych autobusoch. Mohlo by sa to zaviest aj u nas, ale nie len na elinach, ale na celej MHD (ked sa dobuduje vsade dopyt). Usetri sa tym nielen cas, ale aj peniaze (menej rozjazdov, mensie opotrebovanie brzd...). Len by dlho trvalo, kym by si na to ludia zvykli...
Da sa to vyriesit aj so vsetkymi hnacimi napravami aj na 1000 mm rozchod (hovoril to ktosi z Parsu). Mne to bolo odovodnene tak, ze nemaju dostatocne dlhy kanal na udrzbu (jednym technickym veducim zamestnancom DPB), co je samozrejme uboha vyhovorka, kedze kanal sa da dobudovat a okrem toho dlzka K3R tusim ani neprevysuje dlzku supravy 2xT.
Ta K3R-NT vyzera fajn.. ..mohli by aj u nas daco take vymysliet.. ..som sa tu uz davnejsie na daco take pytal.. ..ale ma odbili s tym ze v Bratislave su kopcovite tereny a treba vsetky hnacie napravy.. ..lebo vtedy sa hovorilo o strednom diely do k2.. ..noo ale keby to bolo spojenie dvoch t3 tak by s tym nemal byt taky problem no nie?
to by ma teda zaujimalo, ako ti zlepsi zivot zavedenie noveho typu autobusu? mne osobne sa zivot nezmeni nijak vyrazne akurat nebudem fetovat CO pri jazde v buse a budem sa sardinkovat vo funglnovom nechutne skkaredo natretom 15m buse v 21ke....
mimochodom pokial sa ti v BA/na slovensku nepaci... nikto ta tu nedrzi... takymto ludom by mali davat nejaky financny bonus za odstahovanie...
problemy treba riesit, diskutovat o nich a nie prostoducho nadavat a zdrhat
No niesom si istý, či na všetkých typoch električiek vodič vidí na prístrojovej doske, či niekto stlačil dopyt. Sa mi zdá, že na niektorých typoch to chýba. Vodiči elín ti povedia viac.
Myslim ze kde tu to aj funguje
Casto cestujem v hodinach 22:30 a vysie z Dubravky, a som rad, ked vodic len spomali a prejde okolo TAKMER nevyuzivanych zastavok Horne a Dolne Krcace popripade aj Karlova Ves ?
nuz, ja som volakedy davno sa pokusal presadit u kompetentnych navrh v podobe takej, ze v urcitom case (20:00 - 6:00) by boli vsetky zastavky (s vynimkou definovanych prestupnych uzlov) na znamenie; avsak dostal som sa k odpovedi typu to sa nikdy nerobilo, bolo by to zlozite, ...
Ja by som to bral, niekde to tak funguje.. Ale podľa mňa to je s našimi vodičmi a cestujúcimi nerealizovateľné, lebo niektorí vodiči by nechávali cestujúcich na zastávkach a potom by sa vyhovárali, že ich nevideli. A takisto cestujúci by boli skrytí a potom by nadávali, že im vodič nezastavil, pritom ich vidieť nemohol.
No ja som položil iba jedinú otázku, či S499 s tým má nejaké skúsenosti. Nemusel ani reagovať, takže som aj očakával, že sa ozvú iní, čo sa aj stalo a s reakciami som vcelku spokojný ? Ostatným vďaka za odpovede. Koncom júla vám tam v Bratislave vystúpim z lietadla a sadnem do novučičkého 206 SW ?
A na to si kde prišiel? Sa spytaj dielenskych ako často sa treba starat o IK280...skoro kazdy den ale to je jedno ty si v Prahe....teba to asi moc nezaujima....
Som zvedavy kedy zacnu vyradovat tie stare Ikarusy. Som cakal, ze ked pridu Solarisy tak Ikarus 28X je minulostou. A da sa skoro dotst tetanus ked dostanes protitetanovku po narazeni na hrdzavy schod. ?
Z hľadiska design-u sa mi vidí najlepšia električka Bombardier FLEXITY Classic – Frankfurt, no vnútorno by som asi prispôsobil viac aj na státie.
A veľmi sympatická ako alternatíve ku Kačke sa mi vidí Bombardier FLEXITY Classic – Dessau
Ale tiež nedávno predstavené Vario LF3 od Pragoimpex-u
Mimochodom minule som rozmýšľal dala by sa v bratislavských podmienkách prevádzkovať obojsmerná električka?
Myslím, že z hľadiská rôznych výluk by sa mohla osvedčiť, napríklad pri rekonštrukcii Miletičovej. Aj keď neviem či by si na ňu vedeli dôchodcovia z Ružinova zvyknúť ak by mala dvere z obidvoch strán ?
Ani Ste sa nepochvalili, ze K2 7073 uz isla v marci do PARSu, a uz koncom juna by z nej mala byt 7123. Je to teda pravda???, kedy pride do BA???
Este dotaz, preco prebiehaju rekonstrukcie tak pomaly? Ved ked dokoncia poslednu tak K2S tak prva uz bude musiet byt vyradena ?
dik
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Puki
A veľmi sympatická ako alternatíve ku Kačke sa mi vidí Bombardier FLEXITY Classic – Dessau
Ale tiež nedávno predstavené Vario LF3 od Pragoimpex-u
Mimochodom minule som rozmýšľal dala by sa v bratislavských podmienkách prevádzkovať obojsmerná električka?
Myslím, že z hľadiská rôznych výluk by sa mohla osvedčiť, napríklad pri rekonštrukcii Miletičovej. Aj keď neviem či by si na ňu vedeli dôchodcovia z Ružinova zvyknúť ak by mala dvere z obidvoch strán ?