Vie mi niekto vysvetliť prečo skoro pravidelne každé ráno vynecháva 78 v smere do Petržalky? Dnes napr. 8:12 nešla. A to tu čakám od 8mej. A potom ked príde, tak je tak plná, že sa to nedá porovnať ani s 39
opravu beriem gramatika ma uz nejako moc opusta ? ale na "merite veci" sme sa zhodli ?
Re #62569 S499.1023: aka je cena toho zazraku ? pre BA idealne. mne osobne sa len nepacia tie "vcelie" svetla.. take iste ako na regionova.. ten styl sa mi skratka vobec nepaci. skor ten ako maju K2S
mozno by stalo aj za zvazenie, ci nekupit tieto renovane / novovyrobene elektricky aj pre petrzalsku radialu v zmysle, viacej kusov a by sa tym aj hned "zmodernizoval" vozidlovy park .. radsej 40 kusov tychto elin ako 20 kusov nejakych supernovych ...
a myslim, ze celkovo tie varioLF by boli pre BA tou najlepsou volbou... teda predpokladam ze nebude kus stat 100 melonov...
A s Peugeotmi máš nejaké skúsenosti? Kvôli cene, vybaveniu a rozmerom (potrebujem nejaké combi na prepravu pracovných nástrojov a prostredkov v práci/tovaru pri ceste domov a späť ? ), tak po dlhom browsovaní sa rozhodujem o horúcom kandidátovi 206 SW. A ešte, ak niekto vie, čo znamenajú tie skratky, SW, CC a pod. Vďaka.
Naozaj by ma to zaujímalo. Nemusíš sem. Mail, ktorý mám v registrácii ,z akéhosi dôvodu prestal fungovať, môžeš mi to poslať na s499.1(at)centrum(dot)cz. Ešte som tak nad tým rozmýšľal a okrem Malého Baťu ma napadla aj budova Palacky (zničená však prestavbou na VÚB) a Royko Passage.
........už iba na okraj k Obchodnej...... Je fakt,že aj ja som dúfal,že trolejové vedenie bude zhodné s tým pri Redute.Do historickej časti mesta sa hodí a pešia zóna by dostala ucelenejší charakter.Ale aj toto je lepšie,ako nič........................... Hoppusmark,tá tebou spomínaná budova je postavená v neorománskom štýle a tvorí jeden komplex s kostolom na námestí SNP........................S499.1023,ak naozaj chceš vymenovať všetky architektonicky cenné budovy v danej lokalite,pozriem sa doma do múdrych kníh a všetky ich tu nájdeš.Ale to už bude fakt téma,ktorá sa netýka mestskej dopravy,takže neviem,či je to vhodné.....
Práve naopak, vyzerá to výborne, je to postavené na papieroch NOVÉHO vozidla, takže sa už nebudú museť hanebne vymieňať tramvaje kus za kus, má to podiel NP takmer rovnaký ako ten nezmysel zo Schadefabrik Bierfernetstadt a otočné podvozky. Treba brať všetkými 10 až do podielu cca. 50% z celkového vozidlového parku električiek.
Visuty most je od slova visiet. Preto sa aj pise s i po v. Nie je vysuty a uz vobec nie je nikam vysunuty od slova sunut A samozrejme (to uz pre Sommeliera), kolajova doprava po visutych mostoch sice mozna teoreticky je, ale odkedy pred 100 rokmi spadol jeden zeleznicny visuty most v Skotsku, tak sa az dodnes nikto neodvazil postavit ziadny dalsi...
to AAA: Dik ale v podstate tam sa mozem iba domyslat co sa stane ked do 30 dni tam nedojdem. Neni tam vyslovne napisane ze potom musim platit tych 1414sk.Aj ked skorej som asi fakt oznaceny ako cierny cestujuci, inak aj tak moja hlupost ze som tam nesiel po tych 48 hod....ucime sa na vlastnych chybach:)
Astrou 2. generácie myslíš čo? Astru G? Ja som jazdil skoro 6 rokov na Astre F a svoje tvrdenie o ukrutnej šmejdovitosti môžem kedykoľvek podpísať. A potvrčdili mi to aj mechanici v značkovom servise, ktorí mi súčasne potvrdili aj to, že rovnaký shit boli aj Vectry a Omegy.
Astier G sme mali len pár, lebo sme už začínali prechádzať na škodovky, ale ich majitelia po presadnutí do *****ávií prejavovali výrazne väčšiu spokojnosť. Ja som si vzhľadom k svojej záľube v malých autách vyžiadal radšej lepšie vybavenú Fóbiu a kvalita je so Soplom absolútne neporovnateľná. Nič nevŕzga, neodpadáva, memal som žiadnu poruchu (zatiaľ 40.000 km, to už mal Sopel za sebou pekných pár návštev servisu).
Rozdiel je pozorovateľný aj v tom, že keď sme vlani predávali posledné päťročné Sople, boli to plesnivé vraky, ktoré žiaden bazár nechcel. Keď sme tento rok predávali prvé päťročné Šádovky, boli to autá ako nové, o ktoré bola bitka priamo medzi zamestnancami.
k Astre2... "s tou kvalitou Oplov je to fakt."...
- Ja mám iné informácie, istý človek z AAA Auto čo býva v telke na Prime a na Joj označil Astru 2. generácie za vcelku spoľahlivé auto, ja na nej tiež jazdím tak môžem potvrdiť.
Sem tam odmieta zaradiť spiatočku inak v pohode. Aj som urobil niekoľko vysokorýchlostných testov náprav vo výmoľoch ale všetko drží pokope, všetko ide ako hodinky... ?
,,Cestujúci, ktorý sa na vyzvanie podľa odseku 2 tohto článku nemôže preukázať platným cestovným lístkom, je povinný zaplatiť dopravcovi cestovné a úhradu vo výške stonásobku základného cestovného bez príplatkov a zliav. Ak cestujúci má platný predplatný cestovný lístok na meno s mesačným alebo dlhším časom platnosti a v lehote po 48 hodinách do 30 dní od tarifného zistenia predloží na nahliadnutie doklad totožnosti, originál predplatného cestovného lístka, ktorý bol platný v čase zistenia v doplatkovej pokladni dopravcu, zaplatí v tejto pokladni úhradu vo výške desaťnásobku základného cestovného bez príplatkov a zliav." PP čl.6 bod 3
Pokial dobre viem, tak spatne sa mozes preukazat platnou elektricenkou, teda ISICom, len do 30 dni. Kedze Ti uz prisiel pozdrav, tak by som si tipol, ze Tvoj narok na 140Sk pokutu zanikol a musis teda zaplatit at least 1414 Sk
Ale vravim nie som pravnik, urcite by som skocil do DP aj s tym ISICom a popytal sa priamo tam. Skus priamo na Olejkarsku.
Zdravim ludia, toto forum normalne zije , na to ze mhd by som tu tipoval posledny prispevok okolo roku 1998 ? Mam otazku , newiem ci mi budete vedet odpovedat , kadopadne.Chytil ma revizor , sice s listkom ale bez ISICu , tak ze pohoda zaplatit 140 neni tragedia. Samozrejme som na to zabudol a potom som dlhsie nebol v BA a doma po navrate ma uz cakal pozdrav od advokata za 1400. Da sa tomu este vyhnut , ci uz som brany ako ze som nemal ziadny listok?
ale su ludia ktory jazdia na MBcke tak nech si kupia nove auto.. a ti ktori musia veci prevazat co v MHD nejde nech maju fajn auticka. JAJ! Vidim, ze nech by sa pre ludi robili co by sa len dalo stale by len nadavali. Opät: Slovesnko s prijemni ludia ?
No citelis ma pravdu. Ono ide o to, ze tie domy na Obchodnej nemaju mozno a ztaku hodnotu, ako samostatne objekty, ale ako celok tvoria istu hodnotu a pamiatku (isteze ich treba zrekonstruovat podaktore, podaktore uz su). Podobne ako Vysoka ulica (inak byvam vlastne hned pri tychto uliciach) je stara vinarska ulica Bratislavy a ta radova zastavba z 1-2-3 podlaznych domov vytvara isty kolorit ako celok. A tento celok ma svoju architektonicko-urbanisticku hodnotu mesta. Je to mala ukazka toho, ako vyzerali ulice Bratislavy v minulosti.
No nie všade je lepšie ísť autom, takže to, že niekto auto má, neznamená, že nevyužije MHD. Ja osobne to mám lepšie do práce MHD ako autom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
elanius