Ludia, toto ste asi este nezazili. Zial nemam ani číslo busu, ale išlo o linku 88, odchod z NOvého mosta, odchod 14.54. Najprv sa zdalo ze vobec nepojde, ale ked uz tam stali 3 vozy, vystartoval stvrty, ako zalozne vozidlo, asi o 14.59. Sedeli sme s priatelkou pri druhych dverach, a pocujeme ako niekto krici: "Teraz doprava, namost." Na Einsteinovej sa ozvalo nieco podbne: "Tam hore na nadjazd ako islo to biele...". Pytali sme sa, preco ten vodic hovori tej pani ze kam ideme? Ale ja som tusil, ze vodic nema o trase najmensiu sancu. Potvrdilo sa to o kusok dalej. Pred odbockou na Viedeň (uz pri zjazde z nadjazdu) vodič kričí :"Tudoprava???? A uz uz bolo citi ako sa autobus pomaly ruti doprava, smerom na viedeň. Naštastie však všetci cestujúci ktorí boli pri vodičovi skríkli DOLAVAAAAA a na zastavku sme dorazili. Ci tento autobus dosiel na Autobusovu stanicu, alebo skor do Čuňova, to už neviem. ?
,,Zochova je ideálnym vstupným miestom do centra a maximum ľudí ju využíva."
-blbosť!
Zochová je preto teraz ideálnym vstupným miestom do mesta, lebo bola jednoducho umelo vytvorená. Nezabúdaj, že nové linkovanie sa robilo iba minulý rok! a dovtedy nechodila nosná linka na Šafko (iba stará 95- tá však nosnou nebola), ale väčšina autobusov z celej Petržalky chodila práve na Zochovu, bezohľadu na to, či to bolo výhodné, alebo nie!
Na Zochovej sa týmpádom vytvoryl aj takzvaný "prestupný uzol" na električky.
Našťastie, teraz už je linkovanie v Petržalke aspoň trochu KONCEPČNÉ, a prepravné výkony sú prerozdelené (to znamená, že ľudia z východnej časti Petržalky sa nemusia trepať na Zochovu, lebo to pred tým bol "vstup do mesta")
Vstup do mesta je plnohodnotný aj zo Šafka, a keď na Šafku spravíš dobrú nadväznosť električkových liniek, a teda kvalitný prestupný uzol, nevidím dôvod, aby sa muselo kvôli tomuto chodiť až na Zochovu.
Jediným problémom je cesta na hl.stanicu, ktorá je zo Šafka električkou zdĺhavá, ale tento problém nie je neriešiteľný.
Super správa pre priaznivcov autobusov. Na internete som našiel novovyvyjanú hru Bus driver. Bude sa dať zajazdiť na busoch či už mestských až po vezenských. Odkazy: Slovenská neoficiálna stránka : http://convoy.szm.sk/bus/busdriver.html A stránka zahraničná (asi výrobcu?) : http://www.busdrivergame.com/ Možno to tu bolo tak potom nič. Ja sa aspoň osobne na túto hru teším. ?
No ale predstav si ,že by každý dom v Ba stál v radovej zástavbe. To by tiež nebolo moc pekné... A už je aj osvetlenie bez stĺpov. Napríklad na námestiach sa dávajú svetlá do chdníkov a naňho tvrdé skolo po ktorom môže ísť aj auto.
Suhlasim s Andym co sa trolejoveho vedenia na Obchodnej tyka. A suhlasia s nim aj pedagogovia zo Stavebnej fakulty (aspon ti co viem). Co sa statiky tyka, tak tie budovy na Obchodnej su na tom podaktore uz fakt poslabsie, ale trolejove vedenie by udrzali aj nadalej de facto bez problemov. Trolejove vedenie nebolo to, co ich staticky narusalo. Ovela dolezitejsi je ale esteticky pohlad na vec. A nie je pravda, ze by to bolo subjektivne. Prave naopak - Obchodna ulica okrem ineho ma aj svoj vzhlad. A ponuka vcelku pekny pohlad na hrad. Taktiez fasady domov (povodnych zachovalych a zrekonstruovanych) su jej ozdobou. Odporucam pozriet sa teraz v smere od Kollarovho namestia ku hradu. Lava strana je VYRAZNE prekryta stlporadim ! Stlpy narusaju vzhlad Obchodnej ulice aj ked stojite priamo na nej. Nehovoriac o tom, ze opticky ju zuzuju. Tie stlpy bol DALSI DOST vyrazny omyl.
neboj ja viem aj historiu tych prepojeni. pre U1 odstrelili reichsbruecke asi 70tych rokoch, kde ho urobili dvojposchodvy.
U6 sice kopiruje zeleznicu, ale ide vedla nej. most bol tiez postaveny nanovo.
hlavne ale nebol problem priestorovy..
ta tretia je U2, ten most pre U2 uz stoji akurat, ze ho teraz vyuzivaju vozidla MHD rozumej autobusy
a ked si si nevsimol, ja nemam problem s pouzitim stareho mosta pre elektricky, ale nech to hned zakopu pod zem, co akosi ani len neuvazuju a stale sa chcu serinkat pod zem, na co magistrat nema.
inak taky detail, filialka je uz aj vo vladnom materialy ministerstva ohladne verejnych prac na roky 2006-2008. o elektricke v BA nie je ani len spomenute.
zrejme sa v BA nakoniec bude skor stavat severna tangenta ako elektricka
presne, niečo postupne dorábať - ale to sa robí stále. A snáď by som proti tomu ani nič nemal, lenže sú veci, ktoré keď sa nespravia ihneď, je takmer znemožnené spraviť ich potom.
A keď nevieš pochopit základné veci, s ktorými musíš počítať - neviem, je to tvoje zmýšľanie a časom sná´d nebude také pokrivené.
Pretože pokial to ma byt tak ako pises, nechcem jazdit BA mhd nebudem sám. A ked to bude tak ako píšeš, rýchlejšie ani lepšie to nebude.
"Km rýchlodrážnej električky na Barrandov vyšiel 900 mld. Kč/km.
Nové bežné trate 200 Kč/km " neni to trochu inak? skor 900 mil. a 200 mil. , no nie?
? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
luky133