Reakcia na: Verusha #61957:
Tie famy o odpredani 21Tr kvoli atypu som pocul aj ja, ale dufam ze to boli len famy, a ze nikto nad tym realne neuvazuje. Zatial totiz od skutocne kompetentnych miest ziadne vyjadrenia v tomto smere nepadli. Ja osobne som tiez za ponechanie si toho vozu, minimalne ako jedneho z poslednych vozov, ktory z Ostrova vysiel, a jedneho z mala s AC vyzbrojou... A navyse tipujem, ze na dost dlhy cas to bude nas jediny 12m NP trolejbus S tou klimou - vsimol som si aj Tvoj predchadzajuci prispevok, kde si na to upozornoval, no na diviziu trolejbusov nemam ziadne konexie, mozno PePa by im to dokazal vysvetlit (skusim mu o tom povedat), ak ovsem kompetentni vedia pochopit rozumnu argumentaciu, co je u nemala nasich pracovnikov dost problem...:)
Beus
Na rozdiel od posledneho faceliftu Agory, ktory je (najma na prednom cele) uplne strasny, robeny brutalne hrubo, bez spatneho obzretia sa na svoju pracu A jej zadne celo je samo o sebe omyl prirody, tomu ani 10 faceliftov nepomoze, kedze je to dan za strojovnu, schovanu pod tym obrovskym deklom. Holt, v 80tych rokoch to este inak nevedeli, len sa divim preco uz 20 rokov preslapuju na jednom mieste pri tejto nevydarenej strojovnovej koncepcii
Ved je vela dokazov, ze sa da spravit NP voz aj ovela setrnejsie, napr. Neoplan N4014, v ktorom strojovnu ani len nenajdes, len malu krabicu s motorom, a zvonka si to ani nevsimnes, kedze zo zadneho skla nijako neubrala