Mám na mysli investície - výkony SAD DS a SAD BA klesnú - nižšie opotrebenie vozov, ktoré sú oproti DPB v stave jaký šmak, takže minimálne 3 roky na tieto linky nebudú musieť kúpiť nič.
Hlavne sa jedná o cestujúceho, ktorého musí DPB získať.
Pre každé mesto, štát či skupiny štátov bude a je na základe poznatkov o nastávajúcej ropnej a plynovej katastrofe (čo je slabé slovo) potrebné hádzať na elektrickú trakciu všetko čo sa dá. A to SAD robiť nikdy nebude a mesto na to nemá peniaze, pričom ich práve takto musí získať.
A plne by som súhlasil aj s riešením trolejbusov do DS ☺. Sú nejaké, ktorých premávková rýchlosť je aj okolo 90 km/h ? Viem, že sú blokované na tých 65 alebo 70...
Mozes pocitat s SAD BA, menej s SAD DS (dialkove linky tam ukoncovat nemozes).
Vyznamna cast cestujucich co vystupi napr. na Bajkalskej, pri ceste spat vyuziva Nivy.
#61068: ci je trasa cez Slovnaft rychlejsia neviem, nemeral som.
V prvom rade by som si nebol taky isty ze skratenim spojov SAD ziskas zdroje na posilnenie MHD. Stratove totiz nie su useky okraj BA - Nivy (ludia v busoch ten usek v pohode zaplatia), ale doprava v dedinach v regione. Aby sa nestalo ze BSK sa zvysia naroky na financovanie strat SAD a nebude mat z coho pomoct MHD.
Najprv chcem vidiet fungujucu BID, potom sa da uvazovat kde budu prestupne terminaly. Cintorin Ruzinov vyzera dobre, na Patronke si neviem predstavit otacanie autobusov.
Re #61065 hoppusmark: zapchy vytvaraju jedine a jedine pri vyjazde z Niv. Vsade inde idu rovnako rychlo ako osobne auta (zaberaju pri tom menej miesta ako auta s rovnakym poctom cestujucich), na rozdiel od MHD.
To koľko dostáva SAD BA a SAD DS za ten úsek Nivy - Cintorín? Lebo jeden krátky nízkopodlažný trolejbus stojí 12 miliónov, takže keby ich bolo dajmetomu 8, tak to by bolo skoro 100 miliónov.
2007 - konečná Cintorín Ružinov
v tom istom roku - Nemmóžem dostat centrum pohodlnejšié ?
- nákup pár nízkopodlažných trolo vozov, za korunky, ktoré tento rok SAD DS nedostal.
Rok 2008 - Nemmóžem dostať do felvídek rýchlejšié ?
Tak v prvom rade sa na zyšok trasy dorobia BUS pruhy
V druhom rade sa začne uvažovať nad novou trasou...
Rok 2011 - minister dopravy klepe po základnom kameni trate plynárenská - slovnaft (prievozská) - Dolné hony, - Rovinka, Dunajská Lužná, ...
Igén.
Pretože keď budú autobusy SAD vytvárať zápchy, tak to bude trvať omnoho dlhšie ako keď by ľudia museli prestúpiť do trolejbusu, ktorý ide cca každé tri minúty (tým by došlo k rovnomernejšiemu rozloženiu cestujúcich)
celá táto budúca prax, ktorú treba zrealizovat čím skôr je založená len a len na jednom:
prevziať prímestského cestujúceho a tým tvoriť lepšie podmienky...
Je tu ten predpoklad, že časom sa na Nivy s prestupom dostaneš rýchlejšie ako keby si v tom autobuse zostal.
Snahou systému je aj vytvoriť v prípade BA takých 5 ľahko dostupných miest - virtuálne a prakticky tie výkony na Nivách prerozdeliť. Čím sa podporí výstavba v okolí a pozdľž týchto prestupných centier.
A v tom spočíva centralizácia na Nivách - lokalita v ktorej sú kancelárie brainwashingových spoločností ako doma - práve kôli geniálnej dostupnosti pracovnej sily, ktorá sa tým stáva lacnejšou.
Sommelier: Nivy nie sú samotným centrom ničoho, ale nachádzajú sa v centre mesta a to je hádam dosť podstatné. Však z Nív kamkoľvek sa dostaneš rýchlejšie než z Cintorína Ružinov. Tak sa nás nesnaž presviedčať, že aké by bolo dobré "prevychovávať" ľudí.
To nie je zvýhodňovanie jednej lokality, však tie autobusy stoja aj na iných zastávkach v meste... Keby tie tvoje SAD autobusy končili na Cintoríne Ružinov, určite by ti každý poďakoval, že sa na Nám. Slobody musí trepať cez mesto o 10 minút dlhšie, lebo na 208 musí nastúpiť už tam a nie na Nivách... A o tom, že pridajú novú linku môžeš akurát tak snívať, pretože ak by došlo k tomu skráteniu, tak by mesto zistilo, že tí ľudia sa zmestia aj do terajších trolejbusov a nič by neposilnili.
Tie tabule ani nikomu neudrú do očí, možno tak pár ľuďom z DPB, imhd a podobne. DPB totiž robí všetko zvrátene. Najprv niečo spravia, dlho to prevádzkujú, no niekedy cestujúci ani len netušia, čo daná vec znamená, alebo že je vôbec zavedená. Potom sa v DPB čudujú že danú vec nikto nechápe, alebo nevyužíva a zrušia to. Neviem, či blbí sú, alebo sa tvária byť blbí (neviem však prečo)..
Červené tabule sa používajú na dojazdoch.
Čo sa týka tých expresných liniek, tak to odlišovanie podľa mňa nemá moc zmysel, lebo niektoré linky sú viac expresné než iné, aké by bolo kritérium, či už je linka dostatočne expresná alebo nie? Niektorá linka vynecháva jednu zastávku na trase, niektorá dve, niektorá každú druhú, a niektorá prechádza pol mesta bez zastavenia.. Kedysi sa to dalo určiť podľa toho, že či premáva len v špičke. Lenže teraz už aj niektoré linky, čo boli expresné, premávajú aj mimo špičky, takže nevidím žiaden zmysel odlišovať expresné linky. K ničomu by to neviedlo.
lepšie je možno opýtať sa centrum čoho sú nivy ?
Ja som tu písal o zvýhodňovaní jednej jedinej lokality ! A to je správne ? Dobrou dostupnosťou pracovnej sily. A to je, akoby to nazvali v Simpsons - kumunismus Lízo.
Takže keď si niekto mydlí rúčky alebo čokolvek iné, že na nivy je to za 25,- + v zdravom tele zdravý duch, tak to je socializmus na druhú.
A keďže tá skupinlka, a s prehladom si ju dovolím označiť za nižšiu 2O % - tí ktorí cestujú až na Nivy a z nív už idú pešo rozne dlhé časy - známi spomenutí rekordmani - Namestie Slobody ☠ - tak títo sú pre bratislavkú dopravu vhodní prevýchovy !!!
A druhá skupinka a označím ich menej ako 10 % - To sú tí, ktorí potrebujú len na Nivy, lebo robia hore v kaviarni či vo VUB a tí to budú mať odvšadial o 5 minút dlhšie. Chudinkovia. Už teraz je mi ich luto a budem spisovat peticiu, aby im na Nivy zachovali aspon jeden priamy spoj.
No tak to Ti pekne ďakujem za podporu. Niekto sa tu tvári, akoby na Slovensku niekedy zafungovalo niečo systémom spravilo sa a funguje. To vie každý !
A bol by veľký problém tento výkon objednať (skresať) u jednotlivých sadiek ?
Máte niekto prehlad kolko ich do BA jazdí ?
V rámci BID teda treba počítať
SAD Dunajská Streda -
SAD Pezinok
SAD Senec - ?
SAD Stupava - ?
Možno by sa s nimi dalo dohodnúť step by step...
Ako prvá na odstrelenie by sa dala použiť juhovýchodná wetwa - DS. Konečná Cintorín Ružinov by mohla byt zatial na par rokov OK, výstupište aj nástupište na tých istých miestach ako dnes, na ceste z mesta nutná rekonštrukcia. Toalety pre vodičov dostupné sú, v harley dostanu sifon... Ešte sa tam nejak musí doriešiť otáčanie trolejbusov, ale to je detail (možno).
Vie niekto, kolko klbakov a kratkych trolov je k dispozicii zrovna nejazdiacich v priebehu normalneho pracovneho dna ?
Ked pocitam 201, 202, 212 - na každú 12 (???) vychádza mi 36 - 1 ?
No a krátkych ?
Na pokrytie dopravy v useku Cintorin Ružinov - Mesto, by bolo potrebne nie zhustit interval L 201 a 202 (skor naopak), ale vytvoriť novú linku premávajúcu po Gagarinovej, asi na Nivy alebo na Šafárikovo námestie - tie troleje tam mohli byť už druhé polstoročie.
Takže 6 - 8 nových kĺbových Téčok na špičku ?
208 by sa mohla posilnit.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier
Mám na mysli investície - výkony SAD DS a SAD BA klesnú - nižšie opotrebenie vozov, ktoré sú oproti DPB v stave jaký šmak, takže minimálne 3 roky na tieto linky nebudú musieť kúpiť nič.
Hlavne sa jedná o cestujúceho, ktorého musí DPB získať.
Pre každé mesto, štát či skupiny štátov bude a je na základe poznatkov o nastávajúcej ropnej a plynovej katastrofe (čo je slabé slovo) potrebné hádzať na elektrickú trakciu všetko čo sa dá. A to SAD robiť nikdy nebude a mesto na to nemá peniaze, pričom ich práve takto musí získať.
A plne by som súhlasil aj s riešením trolejbusov do DS ☺. Sú nejaké, ktorých premávková rýchlosť je aj okolo 90 km/h ? Viem, že sú blokované na tých 65 alebo 70...