Reakcia na: si #60956:
Tak ne vybranom úseku vrazím tretiu koľajnicu a je po probléme. A zároveň upravím parametre trate (oblúky a pod) tak, aby mi tam prešlo hybridné vozidlo širšie a väčšie. A s tým, sa môže začať už teraz - na Petržalskej radiále. Len či sa aj začne.
Sommelier
? výmylsy ako poďme s trolejbusmi až pod nový most (s krytím intervalu karloveskej radiály v špičke električka kažé 2 minúty) je topost tuponov. A už mám vidiet, ako spokojní budú vodiči s nahadzovaním a zhadzovaním v zime v lete a lá zakaždým 2 minúty. Duo bus bol výmysel za všetky drobné, ke to síce pekné a elegantné, i tak je ich málo. Keby sa do toho ten diesel nekupoval, možno by sa to stihlo zatrolejovat po dokončení mlynskej doliny až na dlhé diely. Ale tie garantované nízkopodlažné ešte určite nezagarantuješ.