Reply on: SZKV #60948:
"A myslím si, že nasazení na garantované spoje stávajících kloubových linek by určitě dost cestujících přivítalo"Aha, ale to by si nesmel byť v Bratislave. Garant NP to sa nedá, to sa nikdy tak nerobilo, bolo by to zložité, vlkä by to nepochopili (čo je v tomto prípade možno aj pravda, že minimálne v začiatkoch by im to bolo lautrfuk, že aký spoj príde. To nie ako v Brne, že asociácia vozíčkarov a ZŤP intenzívne spolupracuje s DPMB a nestačia im linky 81 a 82, ale intenzívne ovplyvňujú aj nasadzovanie nízkopodlažákov na konkrétne spoje liniek)
U nás sú problémy dodržať aj garant 22/1=49/1. TEraz zrovna je tam pridelený 1032, ale keď pôjde na akúkoľvek prehliadku, alebo nebodaj ho odstavia, tak iba horko ťažko tam namiesto neho íde 1031.
Sommelier
? výmylsy ako poďme s trolejbusmi až pod nový most (s krytím intervalu karloveskej radiály v špičke električka kažé 2 minúty) je topost tuponov. A už mám vidiet, ako spokojní budú vodiči s nahadzovaním a zhadzovaním v zime v lete a lá zakaždým 2 minúty. Duo bus bol výmysel za všetky drobné, ke to síce pekné a elegantné, i tak je ich málo. Keby sa do toho ten diesel nekupoval, možno by sa to stihlo zatrolejovat po dokončení mlynskej doliny až na dlhé diely. Ale tie garantované nízkopodlažné ešte určite nezagarantuješ.