Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: enge2 #58627:
Neviete náhodou, komu budú poskytovať to zľavnené cestovné? Deťom do 15 r., študentom a dôchodcom?

A tú zľavu 5,-Sk/jazda asi poskytnú na vlastné náklady, však? Lebo pochybujem, že by im takto spôsobenú stratu niekto (napr. mesto) vykryl, keďže ich činnosť sa, pokiaľ viem, nedá klasifikovať ako výkony vo verejnom záujme. Alebo sa mýlim?
Reakcia na: slovanista21 #58660:
To asi myslis budovy, ktore stavaju sukromni investori a nie mesto.
Reakcia na: Andy #58659:
Ale stavia a pritom este na nevhodnych miestach a neraz na ukor ostatnych... ? ?
Reakcia na: COSCO #58657:
Mesto stavia nejaké zbytočné budovy?
Reakcia na: COSCO #58657:
V niecom mas pravdu....
Zaplatit by to malo mesto zo svojich penazi. Maju na to, aby postavili zbytocne budovy, ale opravy elektrickovych kolajnic im nic nehovoria. Prikladom je uz spravena elektrickova trat na Safarikovom namesti, kde to bolo kriticke a pritom to cele musel zaplatit dopravny podnik a.s. Bratislava. Aky to ma zmysel.
Reakcia na: COSCO #58654:
A kto ma na to peniaze? Na menenie podvozku, infrastruktury...?
Reakcia na: d3k0 #58641:
Lenže tým, že na Hlavnú stanicu prichádza až po odchode nočákov zrejme ani nemá opodstatnenie podľa mňa.

Re #58622 hoppusmark: Tak, tak, hoppusmark má pravdu. ?
hoppusmark: mohol by sa zmenit rozchod kolaji. ? ?
Reakcia na: T3 #58651:
Tu sa žiadny rozchod meniť nebude, pretože sa ani meniť nemusí!
Reakcia na: fobust #58650:
Práveže už sa to tu ani nedá čítať ?
Reakcia na: COSCO #58649:
Poviem Ti ja, co si o nej myslim. Vsetci by radi chceli, ak by bola trat pod 1435 mm rozchodom. No nebude. Nejde o to rychlo - rychlo zmenit rozchod. Najprv treba zrekonstruovat. Ja som si kladol otazku, preco teraz ked rekonstruuju nepridaju aj 1435 mm kolaj. Napriklad tam moze byt jednostopa otocka pre elektricky (od Mesta smerom na Mesto, krizovatka Hurbanovo). A tak. Ked chceme nove elektricky, najprv treba mat dobru siet.

Co sa tyka prestavby, nasi pracovnici (asi 3 firmy) su ubytovani na zast. Kapucinska, smer Tunel; a na zast Postova, smer Tunel. Vidno, ked su tam 3 firmy, je tam viac strojov a predsa to pojde rychlejsie. Dnes (a ako som sa pytal, ani nasledujuci tyzden) by sa nemali dotknut Obchodnej ulice, bude sa robit Kapucinska a Hurbanovo. No som zvedavy. ?
Ty vole... To tu čítam vážne novinky... ? ?
Vdaka za informaciu Richie.

Co si myslis o petrzalskej elektricke.
Reakcia na: COSCO #58647:
v Liberci je sice 1000mm rozchod, ale uz sa 8 rokov nepouziva. presli na 1435
Rozchod elektrickovych kolajnic pre Bratislavu a Liberec je 1000mm. Na niektorych tratovych uzlov: Ruzinov a ZST Nove mesto je pozorovatelny kanal pre tretiu kolajnicu o rozchode 1435mm. Co je standardny rozchod elektrickovy trati v europskych mestach.
?
Reakcia na: eric #58642:
1435 mm ?
tak co ma dakto nejake nove fotky tej novej T6 supravy? ?
Reakcia na: S499.1023 #58634:
Myslel som to tak, ze ked sa postavi trolejbusova trat, tak sa predpoklada kratsi interval ako napr. 30 alebo 60 minut. Kym do krajovych casti moze jazdit antabus aj s takym intervalom.
Reakcia na: eric #58642:
1435. Moj odhad.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.