Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Emo #58115:
Aha, tak to máte podobné, jako my v Praze! Např. na zastávce Zborovská je to uděláno tak, že přihlašovací kontakt je před zastávkou, takže tramvaj přijede, otevře dveře, padne zelená, zavře dveře, padne červená... A takových příkladů je víc než dost (takové "perličky" že třeba většina křižovatek je napojená na řídící pult Policie, která to ve špičkách téměř pravidelně vypíná jsou více než běžné), takže běžný cestující (až na pár výjimek) nepozná, že nějaká křižovatka preferuje... A v Bratislavě jsem pocit preferování tramvají taky nikdy neměl.
Reakcia na: d3k0 #58092:
Mozno mu daju zadnu cast z nejakeho ineho I280. Sice som este nevidel fotku, ale predpokladam, ze to musela byt dobra supa! ?
Reakcia na: Andy #58117:
Môj názor: no comment. ☠ ? ?
Dnes mi došla odpoveď na otázku ohľadom košov na zastávkach MHD.. Názor si utvorte sami.

"Odpadové koše nepatria do povinnej výbavy zastávok MHD. Dopravný podnik Bratislava, a.s. neuvažuje s osadzovaním ďalších odpadových košov na zastávkové označníky, nakoľko sú napĺňané domovým odpadom a neslúžia pre účel na aký sú určené, t.j. na likvidáciu znehodnotených cestovných lístkov a drobného odpadu."
Reakcia na: Mike #58114:
Netreba hladat take zlozite dovody,dovod je omnoho prozaickejsi...
Reakcia na: SZKV #58111:
Ja som netvrdil, že taká reko nemôže byť, len so si nebol istý. A čo sa týka preferencie, tak tá v Ba je už na viacerých križovatkách (najmä na dúbravskej radiále), lenže je tak dementne spravená, že keď tade ide električka, tak sa koľkokrát stane, že namiesto aby dostala "VOĽNO" dostane "STOJ" Je to spôsobené tým, že čas, ktorý ubehne odvtedy, čo ju zachytí snímač, je prikrátky na to, aby stihla prejsť od neho až k samotnej križovatke.
Reakcia na: SZKV #58111:
"K2 bych rekonstruoval vložením NP článku na K3"
Tak toto nám núkali z Parsu sami od seba, a naši to tiež intenzívne zvažovali. Ale po racionálnej úvahe kompetentných sa to zamietlo, ani nie tak kvoli cene. Tam bol nejaký problém, že ktoré podvozky by boli hnacie/hnané, a aká by bola adhézia, niečo také. ( fobust bude vedieť viac) Proste my sme sa na rozdiel od Šalingradu do toho bezhlavo nepustili. ?
Reakcia na: 81-71 #58108:
a da sa z nej spravit Nclankova nizkopodlazna tram
Reakcia na: Emo #58100:
A co je tohle? Jistě, že se dá udělat z T3 nízkopodlažka- stačí k tomu objednat příslušnou kastli z Krnova! A já být v DPB, tak všechny modernizace T3 budu dělat takhle (a K2 bych rekonstruoval vložením NP článku na K3), protože je to cenově nejvýhodnější "znízkopodlažnění" tramvajové dopravy. A vy těžko budete mít na kompletní obměnu vozového parku nějakou obstojnou nízkopodlažkou- ostatně i ve Švýcarsku se staré tramvaje často modernizují tímto způsobem...
A ještě jedna věc mě zaujala- v Bratislavě je preference tramvaji?!
Reakcia na: mrcheef #58072:
... a ešte vlaky do Maďarska a smerom/odsmeru Trnava.
Reakcia na: Mike #58102:
Určitě 8Tr, i když 9Tr se taky zkoušel. Ovšem nikdy jsme to nekoupili, protože od cca. 1960 se už nad trolejbusy stahovala mračna...
Reakcia na: Emo #58100:
Dá sa spravit aj z T3 aj z K2,dokonca aj na metrovom rozchode v pripade K2. ?
Reakcia na: aquila #58017:
nie som vyslovenym zastancom 1000 mm rozchodu, ale radim ti,skus sa trochu poobzerat po EU a zistis, ze v Spanielsku mesto Bilbao ma metro na metrovom rozchode. ?
Reakcia na: petert #58076:
No bolo to myslené tak, nech kúpia nejaky rušeň, ktorý ide aj na jedno aj na druhé napätie a prípadne aj tretie (3 kv).
Reakcia na: Emo #58100:
Asi mal namysli Wane, a pod.
Reakcia na: Emo #58100:
DA sa spravit z normalnej nizkopodlazna...vid niekde v cesku je nizkopodlazna T3 (stredne dverenizkopodlazne) ale len ju skusaju tusim...A co sa tyka preferencie v Ba aj tak nikde nefunguje alebo ju nedodrzuju...
Reakcia na: SZKV #58084:
Spomínaný most sa volá Prístavný. ?
Reakcia na: SZKV #58089:
To mi je jasné, že kloubové 9 Tr nebyly. Ja som len na konci príspevku písal, že už si nepamätám, či posledný jazdiaci typ v Prahe bol 8Tr, či 9 Tr. ?
Reakcia na: d3k0 #58099:

Netvrdil som že si to písal, ale som rád že sa rozumieme.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.