Dnes mi došla odpoveď na otázku ohľadom košov na zastávkach MHD.. Názor si utvorte sami.
"Odpadové koše nepatria do povinnej výbavy zastávok MHD. Dopravný podnik Bratislava, a.s. neuvažuje s osadzovaním ďalších odpadových košov na zastávkové označníky, nakoľko sú napĺňané domovým odpadom a neslúžia pre účel na aký sú určené, t.j. na likvidáciu znehodnotených cestovných lístkov a drobného odpadu."
Ja som netvrdil, že taká reko nemôže byť, len so si nebol istý. A čo sa týka preferencie, tak tá v Ba je už na viacerých križovatkách (najmä na dúbravskej radiále), lenže je tak dementne spravená, že keď tade ide električka, tak sa koľkokrát stane, že namiesto aby dostala "VOĽNO" dostane "STOJ" Je to spôsobené tým, že čas, ktorý ubehne odvtedy, čo ju zachytí snímač, je prikrátky na to, aby stihla prejsť od neho až k samotnej križovatke.
"K2 bych rekonstruoval vložením NP článku na K3"
Tak toto nám núkali z Parsu sami od seba, a naši to tiež intenzívne zvažovali. Ale po racionálnej úvahe kompetentných sa to zamietlo, ani nie tak kvoli cene. Tam bol nejaký problém, že ktoré podvozky by boli hnacie/hnané, a aká by bola adhézia, niečo také. ( fobust bude vedieť viac) Proste my sme sa na rozdiel od Šalingradu do toho bezhlavo nepustili. ?
A co je tohle? Jistě, že se dá udělat z T3 nízkopodlažka- stačí k tomu objednat příslušnou kastli z Krnova! A já být v DPB, tak všechny modernizace T3 budu dělat takhle (a K2 bych rekonstruoval vložením NP článku na K3), protože je to cenově nejvýhodnější "znízkopodlažnění" tramvajové dopravy. A vy těžko budete mít na kompletní obměnu vozového parku nějakou obstojnou nízkopodlažkou- ostatně i ve Švýcarsku se staré tramvaje často modernizují tímto způsobem...
A ještě jedna věc mě zaujala- v Bratislavě je preference tramvaji?!
nie som vyslovenym zastancom 1000 mm rozchodu, ale radim ti,skus sa trochu poobzerat po EU a zistis, ze v Spanielsku mesto Bilbao ma metro na metrovom rozchode. ?
DA sa spravit z normalnej nizkopodlazna...vid niekde v cesku je nizkopodlazna T3 (stredne dverenizkopodlazne) ale len ju skusaju tusim...A co sa tyka preferencie v Ba aj tak nikde nefunguje alebo ju nedodrzuju...
Tie T3 by mali jedno veľké mínus. Nie sú nízkopodlažné (a neviem, či sa pri rekonštrukcii dá spraviť z vysokopodažnej eliny nízkopodlažná - myslím, že asi nie).
Preferencia je síce dobrá vec, keď je dobre spravená, ale ak má nejaká križovatka preferenciu, to ešte neznamená, že je bezkolízna. Lebo ľahko sa môže stať, že sa nejaké IGK na semafory vykašle a proti predpisom vlezie električke do dráhy. Ak sa zrazia, tak preferncia-nepreferencia, všetky eliny musia stáť. A aj tak všteci vieme, ako tá preferencia v Ba vyzerá. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Emo