Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: slovanista21 #58049:
Linky 81, 82, 85, 86 sú zrušené, ide totiž o návrh, ktorý bol predložený vo februári minulého roku. V ňom sa napr. predpokladalo s 91 po Janíkov dvor, s prestupom na električky, 191 ako spojenie Petržalka-juh s VW ako 92, 81 ako spojenie Technopolu a Divadla Aréna, linky 83 a 85 spájajúce Dúbravku s Petržkou, alebo linka 87 spájajúca Technpol s OD Slímákom ako linka 98. Plus sa tam počítalo podľa toho návrhu s električkami 6 do Nové Mesta, 7 na Vinohrady, 12 do Dúbravky, 14 do Ružinova, 15 na Hlavnú stanicu. Keďže s pripravuje reorganizácia električkovej dopravy s redukciu liniek a zhustením intervalom, takže tento návrh je nereálny.
Reakcia na: PePa #58059:
? stalo sa to na linke? je vazne poskodeny? no snad sa aspon nikto nezranil..
Dobré ránko! Hneď ráno tragická infoška, najkrajší Ikarus 280 #1923 mal nehodu na zľadovatelej vozovke. Pri vyhýbaní sa osobným vozidlám, ktoré sa zrazili pred ním, dostal šmyk a ľavou časťou vleku sa obtočil okolo stĺpu verejného osvetlenia. . . Osud je neistý, snáď ho zachráni fakt, že ide o najlepšiu I280, navyše vytipovanú na historické vozidlo DPB, a.s. ak nie, veľká česť jeho pamiatke!!! ?
Včera som sa v 6622 skoro smiechu nezdržal.. Nejakým náhodným algoritmom totiž vybrali sedadlá, na ktorých vymenia poťahy, avšak neviem podľa čoho vyberali, keďže niektoré z tých poťahov, ktoré nevymenili sú úplne na grcanie. No a samozrejme, tie nové poťahy sú modré, im tam načisto drbe.
Reakcia na: slovanista21 #58050:
Ty patríš tiež medzi tých, ktorým raz niekto povie, že treba zmeniť rozchod, lebo bude super a potom celé noci sníva o tom, že by tu bol zmenený rozchod.
Reakcia na: slovanista21 #58050:
Akých 5 vlakov? Pozri si cestovný poriadok. Každú hodinu chodí vlak do Viedne, a okrem toho nejaké vlaky do Maďarska, Košíc, Prievidze a ešte by sa niečo našlo...
Reakcia na: aquila #58044:
Vieš si predstaviť čo by robili Petržalčania, keby im niekto v tomto momente oznámil, že električka bude definitívna (hoci aj s 1435mm rozchodom, zabudovanými WC, zrkadlami namiesto plechov, pozlátenými tyčami) a že nikdy nebude metro?
Reakcia na: si #58042:
no hej, je to najpodstatnejšia výhoda, ktorú však my nikdy nebudeme využívať, tak načo meniť rozchod?
Reakcia na: petert #58040:
Asi si nevieš predstaviť čo obnáša taká zmena trakcie... To nie je len napísať na počítači do nejakého políčka číslo "15" a stlačiť enter. To si jednoducho ani vo sne nemôžeme na Slovensku dovoliť(a neviem o tom že by sa také niečo dialo aj inde), a taká zmena nie je opodstatnená...
Reakcia na: fobust #58041:
neexistuju elektricky ktore by vydrzali take obrovske napatie, tj by si prisiel a hned ako by si zberac zdvihol k vedeniu, vsetky suciastky by ti zhoreli a mozes ju akurat vyhodit alebo dat 10 mil. na jej opravu ?
Inak v poslednom casse sa dost rozpinaju tagy CIARAB a nalepky RoofTop...Su to bastardi a RCL´S uz zrejme vyslo z mody...
Reakcia na: C734.00 #58005:
Oni vedia preco kupili Solarisy(tusim Jazveciky??) aj ked podla mna to neni najstastnejsie riesenie...Aj ked si myslim ze Karosy a Solarisy je trozku rozdiel aj v kvalite...No to ja posudit neviem...Ja som bol jednoznacne za 18m autobusy...Lebo 15m autobusy su obmedzene svojou dlzkou a tazsie sa otacaju...Cize plne s 18-kami s galioshom plne suhlasim...

Re #58010 Matej Balog: Mne tiez nesedia Solarisy...A nechapem preco tie Solarisy ked uz nemozu byt v Petrzalke...Ved aj tak sa budu menit vypravy... A za to ze to chcu dat na 96 ... Ved Petrzalke by sa hodili... Ved vkuse dostavame vody z Juraku...Vid 4811-4819 tusim resp. 4956-8 to su iba tie ktore poznam...

Re #58013 Richie: V niecom mas pravdu...No na 1435mm je sirsi vyber vozidiel aj ked nemyslim ze DPB planuje kupovat nejake vozidla v najblizsom case... Okrem 7957/8 🙂 ... A Andyho (58014) nepocuvaj... On tiez furt rype (vid Rugger ho chce kill , no to je vzajomne... ? )

Re #58017 aquila: O metre sa porozpravaj s R.A.T.P. ten ta vyvedie z omylov...

Re #58021 Vladimír: Nerataj vysledny 93+94 s 95 lebo to nema nic spolocne aj ked to su nosne linky...A na 95 je 4-minutovy interval velmi malo...Nech sa mudrlanti z Vysokych miest skusia povozit rano v tlacenici L95 a potom nech nieco vymyslaju...

Re #58025 CeCo: Ved ZST Petrzalka sa aj tak skoro nepouziva..Chodi odtial za den asi 5 vlakov..A to je to najmodernejsia zeleznicna stanica na Slovensku...

Re#58033 aquila:
Ktory bol ten dalsi elektrickar, co nevie diskutovat a musi hned urazat?
MAM PROSBU:Podaruje mi niekto nejake stare materialy tykajuce sa MHD??(stare cestaky,a ina)DAKUJEM ? ? ?

Re #57995 galiyosha: Aj 14T ms svoje vady...Tazko prechadza oblukmi,je dost "leniva" ako sa hovori...Mimoúrovnove riesenie Safka si neviem predstavit ? ? ...Ja by som v Petrzalke videl najradsej 16T.. 🙂 Ja preferujem tradicne Skodovky...Nech do Petrzalky nejak specialne zrekonstruuju a upravia T3 napriklad a spriahaju do trojsuprav...A usetria mnoho penazí kedze to je lacnejsie...Aj ked ide aj o istu revitalizaciu vozoveho parku mozme nakupit z inych miest TeTrojky- 😃 ... A k tým mimourovnovym krizovatkam: Ak to spominate v kombinacii s Tram...Tak spravte 100% preferenciu a mate 🙂 ... Sice do toho nerozumiem ale setrim ... ? ? ?

Re #57996 CeCo: Nechcem Ti do toho kecat ale linka 82,81,85,86 je od 5,9,2005 zrusena...A co ma 191 spolocne s Patronkou?? Mozno som zle pochopil..Aj ked tvoje definicie su dost dobre...

Re #58001 CeCo: HH .. Sak hovorim ze je to od veci... Ale mimoriadne dobre si to zhodnotil... Keby si to skorej o 3/4 roka tak by im to mozno aj pomohlo... Ani mne sa to docela nepaci , mozno to tu raz rozoberem... No ja som hlavne na TRAM-vaje 🙂
Reakcia na: slovanista21 #58035:
teda je to pravda...som debil...myslel som castejsie vykoaje
Reakcia na: Richie #58031:
http://www.dpml.cz/historie.php aj tu najdeš prečo...
A ešte k tomu rozchodu. 1000 mm prináša menšie opotrebovanie oblúkov, koľajníc, okolkov atď. Prejazd vozidiel je rýchlejší. Úzkorozchodná trať je proste vhodná do mesta, lebo električky majú klukaté trate po meste = menšie oblúky... ?
Reakcia na: slovanista21 #58035:
na 1435 mm mas logicky inak polozene tazisko 😉 ale zase ine odstredive sily .. to beriem.

ale aj tak je najpodstatnej zvrsok s tym ako sa on staraju v BA je jedno aky je tam rozchod 😉

Re #58036 Martin Fundárek: ved prave, ked mesto chce vyhradit tento most ciste len pre elektricku, preco to uz nestavaju v definitivnom variante a neporiesia aj bosaku aj safku mimourovnovo ?

Re #58039 Martin Fundárek: mne chut nieco urobit nechyba, tomu ver 😉 ale robim to pre seba, napriklad v tom, ze nevyuzivam MHD v BA, lebo nie som sebevrah 😉 a snazim sa natolko, aby som ju ani nemusel vyuzivat 🙂

ohladne magisteriatu, nema zmysel cokolvek pisat. staci si zobrat diskusiu ohladne rychlodrahy, vsak je to fraska 😉

inak s vladou som plus minus spokojny, len skoda, ze nestihli dotiahnut privatizaciu carga, rozvodov etc ... a zhodou okolnosti, na vladu mozem hovorit co chcem. pokial mi neznarodia majetok (co sice s fickom hrozi), tak je to odvysle len a len odo mna 😉

Re #58040 petert: pekna ironia 😉 vcelku som sa zasmial 🙂
Reakcia na: slovanista21 #58038:
Ja som pocul o hocicom, ale momentalne je v kurze obycajna petrzalska elektrickova radiala s trvalim prepojenim cez stary most...a samozrejme vsetko povchove.
Reakcia na: Richie #58013:
asi najpodstatnejsou vyhodou prerozchodovania trati (v kombinacii so zmenou geometrie kolajnic a kolies a nemalou kopou dalsich veci) je moznost zaviest prevadzku hybridov - teda niecoho co beha po meste ako elektricka a za mestom to prelezie na zeleznicnu trat a riesi to aj regionalnu dopravu...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.