Prepáčte mi moju nevedomosť, ale ako tu čítam tie plamenisté prejavy niektorých jedincov o tom, ako železničná tunelová spojka Petržalka - Filiálka bude spĺňať funkciu NDS v Petržalke, vynárajú sa mi v hlave minimálne nasledujúce otázky:
- ako si títo nadšenci predstavujú obsluhu Petržalky touto spojkou? To cestujúci pôjdu busom z Betliarskej až kamsi na Einsteinovu alebo na ŽST Petržalka, aby prestúpili do vlaku a previezli sa cez Dunaj tunelom?
- ako si predstavujú kapacitu tohto dopravného spojenia? Dnes po jednej strane Petržalky ide nosná 93+94 v špičke v 2-3min. intervale, po druhej trase zas 95 v 4min. intervale. Ten výsledný, povedzme 1-2min. interval prevezmú na seba vlaky? To budú jazdiť tak často?
Ad Metro: Myslím, že ten, kto prvý raz toto bláznovstvo nahlas vyslovil, ani netušil, akú škodu na tomto meste spáchal.
- ako si títo nadšenci predstavujú obsluhu Petržalky touto spojkou? To cestujúci pôjdu busom z Betliarskej až kamsi na Einsteinovu alebo na ŽST Petržalka, aby prestúpili do vlaku a previezli sa cez Dunaj tunelom?
- ako si predstavujú kapacitu tohto dopravného spojenia? Dnes po jednej strane Petržalky ide nosná 93+94 v špičke v 2-3min. intervale, po druhej trase zas 95 v 4min. intervale. Ten výsledný, povedzme 1-2min. interval prevezmú na seba vlaky? To budú jazdiť tak často?
Ad Metro: Myslím, že ten, kto prvý raz toto bláznovstvo nahlas vyslovil, ani netušil, akú škodu na tomto meste spáchal.
Matej Balog