Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #57679:
no vidite, a ked som tu hovoril, ze to nakoniec dopadne tak, ze to bude urovnove, tak ste ma tu ukamenovali 🙂

to bude fakt "nosny system" k popukaniu. na safku urovnove krizovanie na bosakovej urovnove krizovanie. mno na starom moste to bude s elektrickami precpane co budu cakat na psedo-preferenciu 😉
Prosím, prosím, nemáte niekto počty vozidiel vypravované na jednotlivé autobusové linky? Dával som to sem už v sobotu, ale nikto sa neozýval. Dosť by ma to zaujímalo, ale nemám si to odkiaľ zistiť. Môj mail matus435@centrum.sk. Ďakujem !
Reakcia na: Ámos #57679:
A vedie stredom križovatky. Po uzavretí Starého mostu ešte vzrastie premávka z Bosákovej na Jantárovú, čiže bočný smer, takže by nebola možná ani absolútna preferencia. Ďalšia zo skvelých vecí...
Reakcia na: Ámos #57678:
Teraz neviem či je to myslené s výstavbou trate v Mlynskej doline alebo nie. Ak áno, tak potom by trať nepriniesla len výhodu 32ky, ale aj toho, že by tam mohli jazdiť akékoľvek trolejbusy. Ak nie, tak zas tiež tam nevidím nerentabilnosť. 32ky v sedle nie sú až tak prázdne, že by tam bola škoda kĺbáku.
Inak vedeli ste, ze krizovatka Jantarova - Bosakova je v NDS riesena ako urovnova? Chcel by som vas preto vyzvat na zaslanie pripomienok aby tato krizovatka ako aj vsetky ostatne pri stavbe rzchlodraznej elektricky boli riesene mimourovnovo.
Reakcia na: Andy #57676:
Vyhľadom na cenu výstavby trolejového vedenia a toho ako je teraz L32 zaplnena. Klbaky by vozili vzduch.
Reakcia na: d3k0 #57674:
Mě by jen zajímalo, do kdy se tento vzor tabulek v Bratislavě používal? Všechny ty fotky vypadají hodně staře (70. léta...), takže byl mezi tímto typem a dnešní žlutou plastovou orientací nějaký "mezistupeň"? Díky.
A k lobbingu si myslím, že jsou v Bratislavě jiné a zásadnější věci na lobování! Ne že by se mi podivný trolejbusovo-duobusovo- autobusový provoz na Dlhých Dieloch nějak moc líbil, ale jsou horší věci na světě než trolejbusový kočkopes římského typu! Když už byste tam našli čas, bylo by lepší lobovat za masivní obnovu vozového parku (kloubových) autobusů a za výstavbu tramvaje na Petržalku- to bych se připojil taky!
Reakcia na: Ámos #57675:
Prečo by to bolo nerentabilné?
Reakcia na: 81-71 #57671:
Ja s danym clankom nesuhlasim v jednom. Jazdit L32 v 15 min. intervale v spicke a 20 min. intervale v sedle s trolmi, nie je rentabilne.
Reakcia na: 81-71 #57672:
Myslis si, ze ta modra je tam len-tak, lebo fobust nevedel namiesat zltu? 😃 http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=212d3a212b35ef392b342f26ea&foto=27302aeef1f021f6f1f325

Co sa tabulky tyka, pozri http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=tatra-ckd_k2&no=7&id=27302aeef2f021f6f3f325 🙂

Ad. lobbing - tu aby sa clovek ulobboval k smrti - do tolkych veci sa da rypat... Na viac ako pisanie noviniek momentalne niet casu... 😞
Inak to kedysi byvalo tak nizko ta tabulka a modrej farby na bratislavskych kačiciach? alebo to je iba vyplod fantazie? ?

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3325322b212eeff2212c24293a2f36ef1f&id=21&i=0
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3188

Velmo pekny clanok, ale...tie riesenia su dost nakladne,viem, ze neriesenie tejto situacie moze byt v istom ohlade este nakladnejsie, ale to uz asi nikoho nezaujima. Ja si skor myslim, ze zmysluplne riesenie nikoho nezaujima, je volebny rok, a tak komunali politici potrebovali daco, co sa da spravit rychlo a je to viditelne,ci je to zmysluplne a funkcne - nad tym bezny volic nebude uvazovat,bohuzial. Moja otazka ale znie: iMHD.sk ako obcianske forum robi daky tlak alebo lobby za zmysluplnejsie riesenie situacie? Ved skor zavazi pomerne zname obcianske zdruzenie venujuce sa verejnej doprave ako daky jedinec, ktory by sa o to chcel pokusit. ?
Reakcia na: ufo #57591:
Asi je těžké to neplést dohromady- realizace jednoho (železnice) totiž podmiňuje úspěch druhého (tramvaj). V této kombinaci totiž nebude potřeba rozjímat o metru, navíc doufám, že obě stavby vzniknou zhruba současně (tedy co nejdříve)- bez ohledu na to, že po ekonomické i projekční stránce spolu nemají nic společného!
Reakcia na: tomas1 #57571:
Ad: video versus sarkastická montáž.

Bol to len skromný subjektívny názor, žiadne tvrdenia. ? Vychádzala som z nášho typového radu 435tiek, a z tých by ani jedna takýto manéver neprežila.

Tiež som však získala poučenie, že na požiadanie je možné 435 dodať aj s inou hnacou nápravou, nie treťou, ako sme zvyknutí "doma".

Aspoň som sa aj ja naučila niečo nové. ? ?
Reakcia na: aquila #57574:
Což o to, napojení petržalské tramvaje na zbytek sítě se mi taky moc nelíbí, ale je třeba to považovat za provizorium! Pokud mají tramvaje v Bratislavě v budoucnu fungovat jako páteř dopravy (a já tvrdím, že bez problémů můžou), tak je potřeba je co nejvíce zrychlit a segregovat od IAD- to znamená v centru podpovrchové úseky a v okrajových částech absolutní preferenci na křižovatkách (+ drobné přeložky). A to nejde ze dne na den, ale na druhé straně je to v konečném součtu nesrovnatelně levnější než to metro, které navíc řeší pouze jediný přepravní vztah (Petržalka-centrum) a soudě dle vlastních (pražských) zkušeností se nedá dopředu říct, kolika lidem by to doopravdy pomohlo.
A když k tomu připočteme tu železnici ("S-Bahn" z Petržalky pod centrem), tak si myslím, že MHD v Bratislavě může v pohodě fungovat i bez metra (ke spokojenosti svých cestujících).
Jedinou obavu mám z doby existence toho provizorního napojení na Šafárikově nám. , ovšem podobné nebezpečí je v Bratislavě vždy a u všeho, tak je pořád lepší funkční provizorizum než stejně provizorní kratičký úsek metra á la "šotoušova hračka"! Tak stavěli metro ve Varšavě, staví ho již 20 let a stále se nedá říct, že by bylo "nosné"- nejvýznamnější dopravní prostředek v tamní MHD jsou i nadále tramvaje...
Reakcia na: fobust #57664:
Ekonomická návratnosť takejto úpravy prakticky neexistuje. Má to význam pri spriahaní vozidiel, re pohodlie vodiča a podobne, ale to sa ťažko vyčísľuje finančne. Ja osobne by som šiel do VarioLF+VarCB3, prípadne 2 x VarioLF, obávam sa, že T3SUCS už nie sú v príliš dobrom stave, aspoň ostravské skúsenosti s vozidlami z LB, OL, BM hovoria, že taká T3SUCS z roku 1982 je po opieskovaní v horšom stave ako T3CS z roku 1968...
Reakcia na: S499.1023 #57663:
Tak to on je taký charakter, že s každým sa spoznať duoverne. (Aj keď ja som tú česť nemal ? )
Ďakujem za množstvo odborných odpovedí (Quakeman, S499.1023 a spol). ? Ekonomickú návratnosť teda naozaj neviem posúdiť. Otázka do pléna teda znie: Malo by to zmysel, ak by sa nakupovali T3Vane s tým, že ako zadné vozne by sa vybrali najlepšie T3 ktoré máme s tým, že by sa pri ich reko na T3P tieto úprvi spravili? Čakám na odpovede. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.