Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dnes som išiel minibusom 1901 na L44. Mal pekne navoňaný interiér (vôňa ako z takých stromčekov čo sa dáva do áut). ☺

Dnes som si za tmy všimol, že pri Hornbachu v smere na zastávku "Súhvezdná" je pred nechráneným peším železničným "priecestím" plot (neviem, či je v ňom aj diera). Neviete, kedy ho postavili a kto ho dal postaviť ❓
Reakcia na: eripmav #56636:
Možno po uzavretí Námestia SNP a Štúrovej pre IAD a zaslepení Špitálskej by bolo dobré Rajskú skutočne zrušiť s tým, že t-202 a t-205 by mali priebežnú konečnú ASMN - Lazaretská (nová zástavka zriadená na križovatke Dunajskej a Lazaretskej; napríklad) - Kamenné námestie - Mariánska - Špitálska - Cintorínska - Ul. 29. augusta - ASMN.

Ja viem, snívajte s nami...
Reakcia na: tomas1 #56634:
no ja ked som este bol na vyske, tak som pravidelne slapal z rajskej na namestie slobody a nazad (v sucasnosti robim na nam. SNP a tiez tam chodim pesibusom z rajskej); myslis si ze dochadzkova vzdialenost z namestia slobody (pripadne aj z obchodnej) na safarikovo nam. je este rozumna ? 🙂

PS: prestupy... na elektricku mi je napriklad rozumnejsie prestupovat na kamennom nam., preflaka sa tadial omnoho vacsie mnozstvo liniek ako na safarikovom nam.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3152

Prosim,aky rozdiel je medzi vozovnou Trnávka a Vozovnou Jurajov Dvor? To nieje jeden a ten isty areal? Moc sa v tej lokalite nevyznam, Bratislava je dost velka....a nemam to tam tak dokonale prechodene, Dakujem ? ? ?
Reakcia na: tomas1 #56634:

Ako už galiyosha spomenul tá zastávka je plná a to nielen v špičke a preto, by som na Šafárikovo nám.,keďže osobne som podporovateľ t-busov, dal ja osobne L 205 a L 210. A 202 nechal ako je. Vrakuňa má na Dostojevského rad priamy spoj L 78 a zároveň je tu aj pomerne dobré spojenie z AS, ako prestupného bodu a brány mesta.
Reakcia na: galiyosha #56635:
ja sam na tej zastavke stavam skoro kazdy pracovny den poobede, a poviem ti, ze na Safko by som to mal blizsie. A myslim ze vacsina ludi tam ide z prace z celeho mesta, a polovica by sa presunu na safko potesila, polovici to vyhovuje viac ako to je...
Reakcia na: tomas1 #56634:
Skús sa niekedy v popoludňajšej špičke postaviť na zástavku Rajská a tam stojacemu húfu ľudí vysvetliť, prečo si myslíš, že je tá zástavka zbytočná...
Reakcia na: AAA #56633:
No z ASMN je to do Teska aj na pešibus, ale keď MHD, tak alebo prestupom na Šafku alebo, ak by neboli zastávky eliny v CMO tak debilne rozmiestnené, tak aj prestupom tbus - elina na Špitálskej.
Keby sme použili také posudzovanie dostupnosti najbližšej zastávky ako pri novom petržalskom linkovaní, tak je Rajská zbytočná.
Reakcia na: tomas1 #56632:
To rušenie Rajskej nepovažujem za dobré, keďže tým AS Ml. Nivy stratí spojenie s TESCOM a okolím.
Sa mi to po**alo... Ešte raz.
(Bodaj by tu bolo upravovanie príspevkov)

Re #56615 Sommelier:
"Na obidvoch koncoch velmi casto konci tam kde potrebujes. A je z tohto dovodu dost vyuzivany."
- Končí tam, kde ty potrebuješ. Fakt si myslíš, že jedinou potrebou i-gumokolových Pertržalčanov je dostať sa do centra? Pozri sa ešte raz na tie záťaže na metroba.sk.
BTW čo sa týka Starého mosta lobuješ za IGK a na takej Staromestskej to tvoje riešenie IGK náhodou neobmedzí?

"Povedal by som, ze zo stareho mosta sa SCHADZA a dostava kamkolvek do Petrzalky najlepsie."
- Fakt? A odkiaľ? Zo stanice? Z Dúbravky? Z Rače, z diaľnice zo Žiliny??? (To hovorí o IGK)

"poviem, ze 50 % Perzalky cestuje MHD do mesta cez Novy most, 25 cez stary a zvysok mozno po ostatnych "
- Ako už bolo povedané a zargumentované, cestujúci sa do tej električky presunú, takže sa to otočí.

"narvanie 50 m elektricky tam, kde sa vobec, ale vobec nehodi..."
Iste, nehodí sa vôbec na Nový most. Keď budem chcieť ísť z Petržky na východ mesta, tak cez N. most a Obchodnú? A si v poriadku?

"...a tam, kde ju ani nie je tak velmi treba...."
- takže električku idúcu cez stred Petržalky netreba, treba ju popred dom Sommelierovi, bytom Rusovská cesta, keďže cez Nový most a Kapucínsku bude rýchlejšie v Slovak pube, čo? ?
________________
BTW Keď hovoríme o električke a Šafku, potom by sa mohli potiahnuť aj trolejbusy od ASMN na Šafko, kde by bol prestupný uzol. Mohla by sa tam presunúť 202. Alebo, ešte lepšie aj 205 a Rajskú zrušiť. ?
Prosím zvozte ma.
Reakcia na: galiyosha #56629:
To, že DPB je nemormálna firma je zrejmé hádam každúmu. Iba som napísal, ako sa to podľa mňa malo spraviť.
Reakcia na: AAA #56627:
DPB nie je normálna firma, DPB nemá dlhodobý plán. DPB len vie, že ešte nemá 15m busy, zatiaľ čo majú ich niektoré iné dopravné podniky v okolí a my predsa nie sme horší a takisto máme právo sa hrať s rovnakými hračkami, tak si ich kúpime tiež. Čo na tom, že sú nám nahovno. Nasadíme ich predsa na linky, kde nepostačujú sólo vozidlá a kĺbové by tam boli zbytočné. Čo na tom, že také linky nemáme. Prinajhoršom nejaké vyrobíme. Však ľudia, čo cestujú linkami obsluhovanými kĺbovými autobusmi, si už aj tak zvykli, že pre ich nedostatok sem-tam nejaký ten autobus nepríde alebo je nahradený krátkym. Určite našu túžbu pohrať sa s novým vozidlom namiesto riešenia skutočných problémov prijmú s maximálnym porozumením...
Reakcia na: AAA #56624:
Mohol by to byť dobrý nápad. Trasu by som nechal ako linku 93 po Panónskej, a tým by vznikli nové prepojenia od Hodžovho námestia. No v Petržke by som ju zakončil buď na Holičškej alebo potiahol k Technopolu, kde sa počíta s novým obratiskom. ?
Reakcia na: galiyosha #56626:
No ja viem. Lenže predsa normálna firma má nejaký dlhodobý plán. A v takom pláne by asi bolo už pár rokov, že chceme kúpiť 15 m busi. Takže keď ideme kúpiť duozvrhlosť, tak ju kúpme od niekoho, kto nám môže predať v ďaľšom tendri busy dĺžky 15 m. Lenže to by museli myslieť dopredu trochu viac ako 1 rok.
Reakcia na: Mike #56586:
No oni si môžu trieskať hlavu o stenu, ale my sa tu v tých vozidlách budeme musieť aj voziť... Aj keď aj Citelis s parohami rádovo lepší, než rozpadnutý plyňák naplnený po strop...

Re #56592 AAA: Tender na 15m autobusy bol vypísaný až po tendri na trolejbusy. To si chcel dať do súťaže body za kompatibilitu s vozidlami, o ktorých nákupe sa ešte len rozhodne?

Každopádne pokiaľ budú v budúcnosti vypisovať ďalšiu súťaž na trolejbusy a kritériom bude opäť len a len cena a za kompatibilitu so stávajúcim vozovým parkom nebude ani bod k dobru, tak to bude skutočne donebavolajúca somarina. Protiargument by ale určite znel, že na Hroboňovej aj tak nikdy žiaden Solaris nikto nevidel...
Reakcia na: Sommelier #56615:
Napísal som Ti niekoľko konkrétnych prípadov, kedy ľudia v súčasnosti používajú k cestám MHD cez Dunaj Nový most a prečo by po vybudovaní električkovej radiály svoju trasu zmenili. Keďže ma ešte stále baví hádzať hrach o diskutérov, napíšem ďalší: Súčasná a-95 ma vyhodí na Šafárikovom námestí. Ak chcem ísť len do centra a nechce sa mi prestupovať na električku, je logické, že použijem a-93, ktorá ma k tomu centru vyhodí bližšie. Po vybudovaní radiály ma však aspoň jedna električka s hustým intervalom odvezie bez prestupu až priamo do centra, a to ešte bližšie, než to v súčasnosti robí a-93. Prečo by som naďalej chodil cez Nový most?
Reakcia na: SZKV #56606:
Možno je to tým, že zahraničné objednávky mávali v tom čase všade prednosť.
Re #56617 Puki: Ja by som skôr t-busy trasoval cez Nový most.
Reakcia na: Sommelier #56615:

Šuhajko, si úplne mimo. Koľko máš rokov? Osem? Zjavne nejazdíš autom, lebo by si nepísal tie drísty o Starom moste. Pre mňa ako vodiča auta je vo väčšine ciest najhorším možným mostom. Som za jeho uzavrenie pre IAD, odľahčí to križovatku na Šafárikovom námestí, zníži sa počet pohybov v nej a zvýši priepustnosť. Ale tebe tieto pojmy asi nič nevravia.
nevie niekto, čo je s 3515? vcera aj dnes jazdila na 66/5 3522 a bol tam vodič z 3515. Dostal nový voz alebo sa 3515 pokazila. Ak niekto viete, dajte vedieť a poprípade mi zašlite výpravu 66 na moj mail mrCheef@post.sk Dakujem
Reakcia na: si #56620:
Jop, sekol.....

Podla grafu vyuzitia mostov na strankach spolocnosti metro a.s. bude dopravne zatazenie Pristavneho mosta v roku 2035 nizsie ako je dnes. Su sikovni...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.