Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Richie #56459:
Niečo takéto by si chcel v Bratislave (sice to nie z Holandska či Anglicke ale z Nemecka)? http://www.railfaneurope.net/pix/de/trams/Augsburg/Combino/830-augs-mt.jpg
Reakcia na: Andy #56461:
A nevies to nahodov ty???
Reakcia na: Mego #56456:
Keď sa nevyznáš v PC, tak to radšej ani neskúšaj 🙂
Reakcia na: Richie #56459:
No, takže dôležitejšie je postaviť trať do Petržalky ako prestavať trate na rozchod 1435mm, len preto, že sa to niekomu páči a aby mohli kúpiť električky z Holandska bo Anglicka. Ďalej trať do Petržky má byť na rozchode 1000mm čiže bude smarovať na Šafko, čiže sa napojí na sieť a linky budú pokračovať ďalej.
aha, takze kolajnice 1435 pre elektricky v BA predsa len nie su. zaujimalo by ma, ci sa neplanuje s ich vystavbou niekedy.
podla mna by to bolo celkom good to prestavat v celom meste a nakupit tie nadherne elektricky z anglicka alebo holandska ?
a urcite radsej 1435mm system ako stavat rychlodrahovu zeleznicu z petrzky na safarikovo namestie. kde ma potom trat viest dalej zo safarikova v vbuducnosti??
Reakcia na: Mego #56456:
Momentalne nemam tu hru v pocitaci, a nikdy som ju nemal nainstalovanu, takze neviem presne aka je tam struktura, ale snad sa tu najde dakto, kto to hrava. ?
Ked sa hovorilo o predlzeni L50, vzdy som automaticky myslel na jej smerovanie priamo cez hlavnu Einsteinovu cestu so zastavkami v oboch smeroch pri nadchode Aupark. Nechapem, preco chce niekto obsluhovat Inchebu aj z druhej strany? Ja som zhodou okolnosti isty cas pracoval v jednej budove priamo na nabrezi Dunaja na urovni Incheby, ale slapal som bez problemov (aj v noci) na zastavku autobusov Novy most. Preco nic nema jazdit po Einsteinovej? Ved lavky sú, cesty su siroke a tranzit ide po dialnici uprostred. Uznavam vsak, ze odbocenie z Einsteinovej na Stary most je v tomto jednom smere trosku zdlhave.
Reakcia na: 81-71 #56391:
ja sa tak v pc nevyznam nemozes mi napisat postup prosim?? ? ?
Reakcia na: SZKV #56446:
Takze su to vozy (prototypy ex-ČKD 0030 a 0032). Po odkupeni od VKD putovali do PARSU Šumperk na modernizaciu, v tejto dobe sú už hotové, v Parse obdržali výzbroj TV3 z pražskej ex-9032. Do Bratislavy už došli a údajni mali dostať evidenčné čísla 7957/58.

A tu je vyfotená teraz už bratislavská súprava 2xT6A5 ešte v areáli pražského Siemens-u.
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/vozyosobni/0032-12.jpg

Tu je akurát na stanici Praha-Zličín pripravená na trasport do Šumperk na modernizaciu a nasledny trasport do Bratislavy:

http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/vozyosobni/0032-14.jpg

A tu je 0030-ka:

http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/vozyosobni/0030-02.jpg

No a tu už aktuálny záber z Bratislavy:

http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3061&text=0030

Len ostáva záhadou, co na tej elektricke este stvaraju v DPB, ked este stale nejazdi. ?
Reakcia na: tomas1 #56453:
( ? ) myslel som ten prvý obrázok...
http://www.aupark.sk/images/tower03.jpg
Reakcia na: milannco #56445:

http://www.aupark.sk/generate_page.php?page_id=2209
- hmmm, všimnite si na tomto obrázku dole, tie cik-cak čiary vyzerajú ako zastávka (alebo stanovište taxi?). Bola by to škoda, keby L50 nechodila do Auparku. ?
Reakcia na: EC197 #56451:
Ja to viem, odpoved mala ist asi dakomu inemu. ?
Reakcia na: 81-71 #56385:
Koľaje na rozchod 1435 mm sú koľajnice železníc a napríklad rozchod 1435+1000 mas vo vozovni Krasňany, na konečnej Gaštanový Hájik, ŽST Nové Mesto (2. veľmi nepoužívaná koľaj) a ešte veľa ďalších... 😃
Reakcia na: milannco #56445:
Druha moznost, ktoru si napisal, sa mi zda lepsia a zmysluplnejsia. Podla mojho nazoru by si podnik nedovolil zrusit linku c. 50 v useku Aupark - Šafárikovo námestie, lebo vyťaženosť tejto linky je práve najväčšia v tomto vyššie spomínanom úseku. Niečo mi klopká na hlavu, že zase urobia nejakú konečnú pri "učkových" bytovkách, napriklad konecna "Muchovo námestie".
Reakcia na: 81-71 #56385:
a kde su teda tie 1435mm kolaje? 🙂
Reakcia na: SZKV #56446:

0030 a 0032. 🙂 Prototypy.
Reakcia na: milannco #56445:
Ako mne sa paci tie ta moznost c.2 za najlepsiu a moznost c.1 za najhorsiu, ale ja by som este uvazoval s moznostou, ktora by nebola taka kruta ako moznost c.1 a narocna na dalsie vozo km ako moznost c.2. Navrhoval by som moznost c.3 a to taku, ze autobus c.50 by sa tocil v triangli pri Artmedii po sprevadzkovani novej "spojky" medzi Einsteinovou a stadionom FC Artmedia Bratislava. Stat by mohli kludne na okraji cesty poza Artmediu, je tam dost miesta. Vzdy by bola tato moznost lepsia ako ukoncenie L50 na Safku.
Reakcia na: 81-71 #56444:
Jaká souprava T6 z Prahy? Copak my jsme vám něco prodali ?! Zajímala by mě jakákoliv informace, protože se mi to nějak nezdá- T6 jsou v Praze pořád to nejlepší, co je a jakýkoliv "odsun" těchto vozidel z Prahy považuju za blbost, sami jich máme žalostně málo (sotva 150 ? ). Díky moc
Otáčanie vozidiel linky 50 pri Auparku je zaujímavé, ale z dlhodobého hľadiska nemožné, preto som zvedavý na riešenie tohto problému.

Sú 2 reálne možnosti:

1/ linku 50 skrátia po Šafárikovo nám.
2/ predĺžia ju po Kúpalisko Matador (pričom zastávky Viedenská cesta a AuCafé Berlitz sú v pešej dostupnosti zastávky Aupark, ako proklamoval DPB pri zrušení linky 82)

Druhá možnosť by priniesla osoh cestujúcim, ktorých sa dotklo zrušenie linky 82, ale ako už poznám pomery v bratislavskej hromadnej doprave považujem tú prvú možnosť za reálnejšiu ? .
Neviete, kedy sa objavi ta suprava 2xT6A5 z Prahy v premavke?Netrva to dako dlho?Ved uz to davno doslo do Bratislavy,nie?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.