Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: aquila #56223:
"preco je kazdy kto jazdi na aute (a tym duplom v BA) nadobcan " - myslel som naše ctené zastupiteľstvo.
Reakcia na: HB real #56201:
Všetko treba robiť postupne. Na začiatku bude celá trať nesegregovaná (v zmysle, že bude mať úrovňové križovania, nie v zmysle, že nepôjde po vlastnom telese), v ďalších fázach sa upraví vždy jedna časť na plne segregovanú a v konečný stav bude plne segregovaná sieť 🙂 To čo nevieme spraviť (a zaplatiť) naraz spravíme postupne. Tak by to mohlo fungovať, nie?
Reakcia na: aquila #56198:
"no s pristupom magistratu hovorim, ze pochybujem, ze sa nieco bude zakopavat skorej ako v roku 2020... cool a to som optimista!" - a budeme mať do roku 2020 stále ten istý magistrát s tým istým prístupom? Si pesimista ☺
Reakcia na: Puki #56229:

Ako pozeram tak nas DPB= nas magistrat. ?
Reakcia na: HB real #56228:
Súhlasím.

A z toho článku Hnonline ma najviac pobavilo, že DPB plánuje zvýšiť počet CNG-busov zo 120 na 300. ? Kedy? V roku 2012? Ak to plánuje prečo potom nenakupuje nové SOR 9,5 s pohonom na plyn?
Reakcia na: Puki #56224:

A ktora osobna preprava je ziskova?Ani jedna.Aj elina je stratova tak ako metro,bus,vlak atd.
Reakcia na: Sommelier #56222:

Len mam obavu,ze ci ti ludia nastupia do toho vlaku lebo aj tak musia napr.bonxsania prestupit na stanici v bronxe a dalej ist busom.To zrovna pojdu od safka busom ktory ich dovezie pred bydlisko.A tie vlaky z regionu neverim ze budu stat na kazdom kusku.Urcite nie.
Reakcia na: inTony #56210:
Tak jasne, ale na jednej radiale tak mozes klukne aj 20 zastaveni zredukovat na povedme 4.
Reakcia na: inTony #56220:

napr. takou 95, to vyzera akoby nahradna doprava X
Tak to suhlasim.Mohli by sme si ju nazvat aj 95XB. ?
No nemusi kvôli zapche ale meskat meska takze bude meskat aj tak aj tak.Nechcem si tiez predstavit ked sa stane nehoda a neumozni to prechod eline.Ale to sa nebude tykat bronxu ale celeho mesta.
Reakcia na: HB real #56209:
Chcel som tým povedať, že aj keď nechodí vlak z Petržalky na Filiálku každé 3min, neznamená to, že tá trať je nerentabilná. Ale že sa to nedá porovnávať s metrom, ktoré vozí iba ľudí. A prevoz ľudí nie je taký ziskový ako prevoz tovaru.
Reakcia na: drink #56211:
preco je kazdy kto jazdi na aute (a tym duplom v BA) nadobcan ?

osobne tiez pokial vyslovene nemusim, tak sa v BA MHD vynem na 100 honov. aj s tymi problemami co IAD ma je to stale 100x lepsie ako terajsia MHD.

Re #56212 inTony: nevidim dovod obmedzovat IAD v centre pokial nie je fungujuca MHD. co v BA nehrozi ani keby tam IAD povolena nebola.

Re #56219 Sommelier: tu je problem ze mesto a VUC zatial nemaju uplne volnu ruku ohladne dotacii zeleznic. riadi sa to centralne, cez stat.
Re HB Veď práve. Súprava môže mať kapacitu 500 pax. Aj 1250. Na železnici nech premáva v intervale aký bude potrebný. Čo by premávalo aj metro. Tam je rozdiel. Chápavý človek pochopí. Keď k tomu pridajú vlaky idúce z A MA DS PK SC a spol môže vzniknúť pekný interval na novučičkých staniciach s dobrým napojením na existujúce formy. Lacné ? Určite. Ale tie dedinky by sa mohli starať o to ako sa ich občania dostávajú do BA a začať u seba. Neschopný VÚC ? A myslím, že iná cesta nebude ako práve táto.
Reakcia na: Sommelier #56213:

A este som nieco zabudol.Tak Dubaj urcite ma aj na metro na magnetickej podlozke.Neboj ti si mozu dovolit poziciavat peniaze takym ako sme my. ?
Reakcia na: HB real #56218:
Elektricky meskaju ale nie kvoli zapcham ? . Ale kvoli semaforom a chodia nepravidelne aj kvoli poctu liniek. A ked chces vediet co to vyriesi, vyriesi to alebo pomoze to MHD v Petrzalke. Urcite je to lepsie ako cestovat autbousom, napr. takou 95, to vyzera akoby nahradna doprava X
Ak je v BA železnica využívaná na prepravu tovarov, jej problém. Je drastické, že prakticky neexistuje možnosť využívať železnicu na presun mestom, vzhľadom na umiestnenie a dostupnosť staníc, no pritom v sebe vsetkych 5 smerov skrýva nemalý potenciál. Lenže začať by sa mohlo aj v okolitých dedinách a mestách.
Reakcia na: inTony #56212:
? takze elektricky nemeskaju?byvas tu?
Reakcia na: inTony #56210:
a samozrejme aj menej zastavok. Normalna vzdialensot zastavok bo stanic normalneho kolajoveho nosneho systemu je na radialach 800m, v centre 500-600m. Tu elektricky maju zastavky od seba v priemere 300m a su nepravidelne. "Najlepsou" zastavkou je Chlumeckeho, vzdialenost od Astronomickej je 70m... ?
Ak by sa jazdilo vacsimi rychlostami, to je dalsie +
Reakcia na: Sommelier #56213:

No ved ja ta chapem co chces povedat.Len ja ti vravim ci si myslis,ze prevadzka vlaku ktory navrhujes na existujucich tratiach bude rentabilna a ci bude aj niekto cestovat takymto druhom dopravy ked urcite by tam nebo interval pod 10min.to sa ti snazim napisat.
Reakcia na: aquila #56198:
ale lepsie nieco ako nic
Reakcia na: SKODA-Sanos #56197:
je to predzvest a sucast "preferencie" elektriciek ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.