Reakcia na: d3k0 #55780:
To vobec nie je o tom, ono je to skor o tom, ze je lepsie stavat NDS, ktory ma buducnost, lepsiu kapacitu a je rychlejsi. Z mojho pohladu si myslim, ze je skoda penazi, ak sa ma postavit jedna radiala, ktora sa v konecnom dosledku znovu len napoji na terajsi povrchovu siet v centre, kde doprava opat len stoji a ziadna preferencia sa nemoze v centre porovnavat so segregaciou. btw, to metro sa stavat zacalo, aj na to boli vyclenene financie o po 2 ci 3 rokoch vystavby sa projekt definitivne zastavil mozno prave koli elektrickofilom a bande tunelarov na cele s vtedajsim vedenim mesta. Je to moj nazor a nikoho som nechcel ani urazit ani nic podobne, tak ma neukamenujte ?
aquila
tento projekt riesi aj napojenie na hlavnu stanicu aj napojenie na stanice nove mesto ako aj predmestie. takisto riesi napojenie na letisko (tahat metro az na letisko je pre bratislavu podla mna aj tak luxus).
so zastavkou mlynske nivy by sa v tomto projekte pocitalo, len ak by to zaroven plnilo aj ulohu NDS. keby to plnilo aj ulohu NDS tak by sa pocitalo aj s pokracovanim nielen v smere stanice petrzalka ale aj vlastne v koridore trasy B. financovalo by sa to vylocne zo statnych penazi. mesto by malo na starosti len financovanie trasy A a prispievanie zelezniciam resp operatorovi primestskych vlakov (nieco ako s-bahn vo viedni)
malo by to vyzerat asi takto
http://www.vlaky.net/upload/online/diskusia/047629-1.jpg
na toto mesto nechce pristupit, lebo by nad tym nemalo kontrolu. a asi by malo aj podstatne mensi vplyv na rozhadzovanie stoviek milionov cez spolocnost metro ba
no a potom je tu dalsia alternativa a to ze by mesto (ked uz chce mat NDS vo svojich rukach) pristupilo aspon na spolocne budovanie niektorych casti trasy B.