Ad električka do Petržalky:
Opäť sa tu diskutuje o tom, čo sa tu preberalo už miliónkrát..
Je jasné, že v súčasnej dobe je metro nerealizovateľné, resp. keby sa začalo realizovať, určite by sa nedokončil ani 1. úsek..
Druhá vec je, že načo bude Petržalčanom metro(kvôli ktorému budú musieť fárať do podzemia a aj tak ho budú mať ďaleko od domu), keď skončí na Kamennom... To bude musieť každý minimálne 3 krát prestupovať!!!! (ja som za prestupný systém, ale nie až tak prehnaný!!! ? )
Takže prosím, riešte radšej to, kedy sa už tá električka (ktorá sa zatiaľ zapojí na trať na Šafku) konečne začne stavať lebo tento stav je už neúnosný..
Diskutovať sa dá stále: napr. na tému, ktorý z troch variantov električky v Petržalke je najleší (podľa mňa úrovňový)...
Výhoda električky bude predovšetkým v tom, že to už bude naozaj aký-taký nosný systém a keď sa už v Petržalke bude musieť niekto dopraviť autobusom k električke a prestúpiť na ňu, tak ho tá električka už aspoň odvezie priamo do Karlovky/Rače/Ružinova/na Zlaté Piesky a neskončí na Šafku...
Opäť sa tu diskutuje o tom, čo sa tu preberalo už miliónkrát..
Je jasné, že v súčasnej dobe je metro nerealizovateľné, resp. keby sa začalo realizovať, určite by sa nedokončil ani 1. úsek..
Druhá vec je, že načo bude Petržalčanom metro(kvôli ktorému budú musieť fárať do podzemia a aj tak ho budú mať ďaleko od domu), keď skončí na Kamennom... To bude musieť každý minimálne 3 krát prestupovať!!!! (ja som za prestupný systém, ale nie až tak prehnaný!!! ? )
Takže prosím, riešte radšej to, kedy sa už tá električka (ktorá sa zatiaľ zapojí na trať na Šafku) konečne začne stavať lebo tento stav je už neúnosný..
Diskutovať sa dá stále: napr. na tému, ktorý z troch variantov električky v Petržalke je najleší (podľa mňa úrovňový)...
Výhoda električky bude predovšetkým v tom, že to už bude naozaj aký-taký nosný systém a keď sa už v Petržalke bude musieť niekto dopraviť autobusom k električke a prestúpiť na ňu, tak ho tá električka už aspoň odvezie priamo do Karlovky/Rače/Ružinova/na Zlaté Piesky a neskončí na Šafku...
tr3mp
Na linky vedúce do Petržalky budú nasadzované len nové vozidlá (celkovo v počte napr. tých 44 ks), pričom sa zníži výprava súčasných vozidiel, ktoré sa buď ponechajú v zálohe pre nové trate ( ? ) alebo sa odpredajú ...
BTW, keď tu mnohí navrhujú prechod Dunaja mostom, neznamená to hneď, že sa stotožňujú so štúdiou o petržalskej električke (ale neznamená to ani, že sa nestotožňujú). Neexistujú totiž len dve riešenia: metro a električková radiála do Petržalky so zapojením na povrchové trate v CMO, ale aj rôzne iné variácie medzi týmito dvoma.