Reakcia na: Red-Hawko #55717:
nulty obchvat bratislavy spada do kompetencie mesta.stat bude stavat za statne len D4 t.j. od hranic z rakuskom - siesty most popod slovnaft a napojenie na D1 (je viacero variantov)
ale pokracovanie od D1 cez vajnory _tunel_ popod karpaty az napojenie na D2 pri krizovatke stupava je v kompetencii mesta a BSK. tunak mas mapku
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=356
yale
Re #55696 si: Shuttle prevádzka má aj svoje výhody. Nič ti nenarušuje prevádzkový takt, potrebuješ iba zopár nových vozidiel, ktoré sú efektívnejšie využité, pretože nie sú zdržované vnútromestskou prevádzkou (a nie sú obmedzované jej parametrami, preto sa môže zvoliť vhodné vozidlo bez limitácie starým systémom - rozmery, rozchod, napájanie, výška nástupiska). A navyše keďže každý vidí, že to je dočasná etapa, uvidia to aj politici, ktorí rozhodujú o pokračovaní.
Naproti tomu električka zakončená trianglom do siete na Šafku musí povinne zachovať kompatibilitu so starou traťou. Linky fungujú ako diametrálne, t.j. prechádzajú centrom, idú na ďalšiu radiálu a vrátia sa späť, čo už ale nemusia stíhať v takte (napr. je otázne, či nenastane preťaženie v lieviku Štúrova/Jesenského/Kamenné námestie), takže budú chodiť populárne vláčiky (dlho nič a potom dve-tri električky za sebou).