Reakcia na: aquila #55555:
To, čomu hovoríš "lepené riešenie" je čistokrvná moderná električka s niekoľkými mimoúrovňovými úsekmi. Táto električka je dobrým riešením pre Bratislavu na ďalších 50 rokov - ak bude aj S-Bahn (zase mergujem) - a fungujúce autobusy - a trolejbusy.Takže fakty hovoria, že bude stanica Filiálka? To si ma potešil. A vedia o tomto fakte na magistráte a na Novom Meste? Načo teda proti tomu niektorí bojujú, keď je to FAKT?
Ámos
Takze takto.
1. Mesto si uz uver zobralo, platiho fixne istu ciastku rocne, splaca uroky aj istinu a moze ho kedykolvek bez pokuty naraz vyplatit.
2.Ano uroky sa v konecnom dosledku pripocitavaju k cene diela, tak to bude vyzerat asi takto
most 1,5mld + prislusny urok
tunel 4mld + prislusny urok a samozejme novy uver, lebo mesto tie styri mld. nema. Samozrejme cim vyssia je istina tym je urok vyssi.
3. Mesto musi platit uroky bez ohladu na to, ci stavia alebo nestavia. Ale ak nestavia a peniaze ma na uctoch tak zaroven ako spalaca urok a istinu ziskava peniaze z ulozky penazi v banke. A ze to pri tych ulozenych peniazoch nie je mala suma, to je fakt.
Re aquila: Nepis mi prosim ci to myslim alebo nemyslim vazne. Pis fakty! Ale zrejme nemas argumenty. Hovoril som neber ohlad na uzemny plan, daj mi ciste fakty. To ze nieco nacarbane v nejakom uzemnom plane nerobi z toho dokonalu vec. Aj most SNP sa dostal do uzemneho planu, ze a znicil cele podhradie.