Ty kokso, tak kto sa chce pučiť, nech sa páči http://www.veteran.cz/clanek.php?id=44
"Škoda 17 Tr. je trolejbus, ktorý je ešte doteraz najrozšírenejším typom jazdiacim v bratislavských uliciach.Predvádzaný kus bol však vybraný ako historický a je tak v pôvodnom stave - dostal teda pôvodný náter z roku 1983, kedy bol dodaný do Bratislavy."
"Škoda 17 Tr. je trolejbus, ktorý je ešte doteraz najrozšírenejším typom jazdiacim v bratislavských uliciach.Predvádzaný kus bol však vybraný ako historický a je tak v pôvodnom stave - dostal teda pôvodný náter z roku 1983, kedy bol dodaný do Bratislavy."
tr3mp
"btw. neviem si predstavit ako to chces viest urovnovo a nekrizovat sa s ostatnymi komunikaciami .. budes musiet bud robit nadjazdy alebo podjazdy ... " - Na predstavu si na http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=73971&query=nosn%FD+syst%E9m pozri "3. Situácia stavby - Variant 2 - povrchový (pdf - 788 KB)" a "6. Pozdĺžny profil - Variant 2 - povrchový (pdf - 848 KB)"
"dalsia vec je ze bojim sa toho ze na safku bude velmi velmi uzke hrdlo" + "taktiez povazujem za chybu ak z neho urobia ciste most na elektricku. dufam, ze v tomto pripade daju na naliehanie BSK, ktory ponukol ze sa zapoji ak z toho bude cesty + elektrickovy most." Osobná skúsenosť z uzatvorenia Starého mosta mi hovorí, že po uzatvorení mosta pre automobilovú dopravu zmizli zápchy z oblasti Dostojevského radu a žiadne úzke hrdlo tam nevznikalo. Ako mám rozumieť tomu, že sa obávaš, že šafko bude úzke hrdlo a zároveň navrhuješ okrem električiek viesť po moste aj autá?
"a nove primestke jednotky by ale sancu mali " - K tomu len toľko, že prímestské jednotky sú dimenzované na iné účely ako mestské vozidlá. Prímestské vozidlo slúži na prepravu na väčšie vzdialenosti teda má mať viac miest na sedenie ako mestské vozidlo, menej dverí. Mestské vozidlo zase na zvládanie špičkových náporov má viac miest na státie na úkor miest na sedenie, viac dverí, keďže výmena cestujúcich je častejšia.
Osobne sa mestu ani nečudujem, že sa do uvedeného projektu nehrnie. Železnice chcú vybudovať trať aj v koridore, ktorý je rezervovaný na NS MHD (koridor rešpektuje aj VÚB, aj novostavba CBC na Karadžičovej). Pričom po dostavbe by z neho bola hlavne medzinárodná a pri troche šťastia aj regionálna prímestská trať, no nie trať nosného systému MESTSKEJ dopravy. Teda nech sa to zdá akokoľvek lákavé, koncepčné riešenie to nie je, a v konečnom dôsledku to môže byť proti záujmom mesta (dopravnej obslužnosti).
"jednak z dovodu, ze zase bude zvoleny 1000mm rozchod a nie klasicky, co povazujem osobne za chybu. " - Ak môžeš, skús to vysvetliť.