Reakcia na: fobust #53025:
ja by som tam tu elektrickovu trat dal radsej na nasyp/estakadu ako do zeme, a to z 2 dovodov:1. blizkost dunaja a mozne problemy so zaplavovanim trate
2. trat v oboch smeroch odtial stupa (hlavne k botanickej, ale aj do karlovej vsi to je od riviery do kopca) a tak nasyp/estakada by na trati eliminovali prevysenia na rozdiel od zahlbenia, ktore by toto zhorsilo (a sklon trate medzi botanickou zahradou a oblukom pri odbocke na devin uz ani teraz nie je najmensi)
Technopol
L34 83 84 je zvláštny prípad kedže 83 robí celu trať 84 prvu polovicu 34 druhupolovicu trate 83 a tak ma teda napadlo že tak spraviť L 83 Pri kríži - Patronka - Nám.hraničiarov . ovsiste a zrušiť L 84 a 34
no pokial viem tak cesta medzi technopolom a tupopleovovou zahrňa aj prechod cez chorvácke rameno a ten sa chystali prebudovať čo sa nedeje z nedostatku financií takže možno preto sa nedej ani usek cesty