Reakcia na: Beus #52912:
Zrejme to skutočne bude zastávka Nad Lúčkami. Pôvodne som myslel, že Karlova Ves ale potom som si spomenul na tie schody a tie sú trošilinku iné,...
Sorry za množstvo mojich príspevkov, ale keď niekto býva pri nejakej zastávke tak si myslím že by ju na fotke mal spoznať.
Asi tak ale množstvo tých vodičov, čo by odišli, by podľa mňa bolo nižšie.
Veru tak, 25Tr nie je nič extra. Ale podľa mňa sú trolejbusy (resp. duobusy) aj tak na Dlhé diely lepšie ako gumokoly.
Beus
matej: Vysvetlis mi zmysel tych 8-mich prispevkov za tou otazkou od 5510? Z toho 5 tvojich? Aky zmysel mala tvoja otazka "preco sa pytas?" ? Pyta sa, pretoze ho to zaujima. Nestaci? Preco tu, ludia, flodujete forum sprostostami s informacnou hodnotou nula cela nula nic?
Re #52888 tomas1: Dost dobre tusim, co by sa u nas robilo. Dali by vinu vodicovi (ktory za nic nemohol), ten by siel sediet, a fungovalo by sa dalej po starom. A polovica vodicov by pod tlakom okolnosti (ved kto bude jazdit s tymi serblami v pokrocilom stadiu rozkladu, a riskovat tym basu?) dala nasledne vypoved.
Re #52896 5510: Hovori ti nieco pojem tocivy moment? Ak nie, odporucam nastudovat. Parameter vykonu je podstatny, ked chces udrziavat konstantnu rychlost, a urcit max. rychlost vozidla. Pri urceni zrychlenia (alebo, ak chces, "tahu") je ovela podstatnejsi prave tocivy moment. A skus si porovnat ten. Navyse, realne vyuzitelny tocivy moment dieseloveho motora je obmedzeny tym, kolko z neho je schopna skutocne preniest prevodovka, ktora je zaradena medzi nim a napravou, a ktora tam u trolejbusu akosi nie je, lebo tam nema dovod byt.
Re #52902 Mike: Plny suhlas. Smutny je na tom dalsi fakt - vitaz tendra - Skoda-Irisbus Citelis 25Tr ma, na rozdiel od napr. 15Tr, pohananu az 1 (slovom jednu!) napravu, takze na lade do toho kopca to bude robit fakt uzasne divotvorne kusky. Uz sa tesim, ked napadne sneh, ako tam budu miesto nich chodit smradobusne zalozaky, lebo 25Tr to nevylezu kvoli prilis malej adhezii...