#51907 Martin Fundárek: "Pozri si cestovný poriadok ŽSR a uvidíš, ako tam vyzerá "intervalová doprava"."
- ? ? ?, ŽSR nemá CP! Myslel si cestovný poriadok ZSSK?
_________________
#51908 Martin Fundárek: Čo ti vadí na urbanistickom riešení Petržalky? Podľa mňa je návrh dobrý, akurát nejakí debili rozhodli o nepostavení infraštruktúry - hlavne nosného systému MHD. A druhý dôvod súčasných dopravných problémov je, že Petržalka proste nebola projektovaná v súlade s dnešnou mainstreamovou IGKkultúrou.
Toľko k urbanistickému riešeniu, keď by sme to chceli zobrať komplexne, potom sa môžeme ešte rozprávať o fušerskom vyhotovení a údržbe... Ale to je už offtopic. ?
A to s tým útokom je nezmysel.
________
4 galiosha: Najprv bola na 5ržku vypísaná medzinárodná súťaž, nikoho ale nevybrali, potom to zadali domácim.
- ? ? ?, ŽSR nemá CP! Myslel si cestovný poriadok ZSSK?
_________________
#51908 Martin Fundárek: Čo ti vadí na urbanistickom riešení Petržalky? Podľa mňa je návrh dobrý, akurát nejakí debili rozhodli o nepostavení infraštruktúry - hlavne nosného systému MHD. A druhý dôvod súčasných dopravných problémov je, že Petržalka proste nebola projektovaná v súlade s dnešnou mainstreamovou IGKkultúrou.
Toľko k urbanistickému riešeniu, keď by sme to chceli zobrať komplexne, potom sa môžeme ešte rozprávať o fušerskom vyhotovení a údržbe... Ale to je už offtopic. ?
A to s tým útokom je nezmysel.
________
4 galiosha: Najprv bola na 5ržku vypísaná medzinárodná súťaž, nikoho ale nevybrali, potom to zadali domácim.
Ámos Keynes
Jasnou recou v prospech zmeny hovoria cisla o pocte cestujucich. Je to snad prvykrat po 15 rokoch, kedy sa DPB zvysil pocet cestujucich. A nie je to len vplyvom drahej ropy, lebo ta bola draha aj v juny.
Re #51856 Tomi: Zase si to cele nepochopil. Ved to bude taka ista super ticha trat ako na Mostovej, takze elektricku nebudes pocut. Akurat v tom mierno bluku v strede to bude priserne piskat.
Fakt je ten, ze napriklad po prebruseni KV je T6-tku pocut tesne pred zastavkou a aj to vdaka brzdeniu. Na novej trati na Obchodnej pri 20km/hod by tu salinu skutocne nemuselo byt pocut. Nemyslim si vsak, ze blikacky nejako pomozu. V Prahe na Barandove boli vidiet len vecer. Osvedceny zvonec by uplne stacil ale bude to efektne, imagove bude sa strihat paska,...
Re #51858 Technopol: Do L87 sa nenavazaj. Pri zapchach na Pristavnom moste to cez Apollo trva oveľa kratsie. Ono sa to sice zda byt dlhsie, casova vzdialenost je vsak lepsia. Mam to odskusane aj na aute. Odmeral som si cas straveny v zapche na pristavnom moste od zastavky Pristavny most po Ek. Univr. a potom tu istu vzdialenost cez Apollo. Bolo to rychlejsie o niekolko minut.
Na Bajkalskej vobec chyba elektronicka tabula s textom v pripade potreby - Pristavny most upchaty, zdrzanie 15 minut, pouzite prosim obchadzku cez Pristavnu ulicu a most Apollo.
Re #51893 Technopol: Spytaj sa cestujuceho ci povazuje dve linky s 8 minutovym inetervalom za jednu so 4 minutovym. Nie nepovie ti to, lebo kazda ide inde. Tak ako pri elektrickach na radialach ludia vzdy cakaju na tu svoju linku a neskombinuju si to. Dokonca robia rozdiel aj medzi L12 a L1 ak chcu ist na Jesenskeho. S L1 by museli prejst kusok pesi. Taky su ludia. Doteraz nadavali aka je L97 a L95 vyhliadkova jazda a ze to viac nejazdi ako jazdi a teraz nadavaju, ze nemaju linky odvsadial vsade. Typickym prikladom je kolega "si" aj ked dufam ze uz pochopil, ze vdaka zmene mu rano chodi 201 a 202 kazdych 6 minut.
Re #51894 inTony: Zda sa ti to. Napriklad zastavka Aupark - 59, 83, 84, 91, 93, 94, 191. autobus ta nemoze vyhodit priamo pri vode. Nieco musis prejst pesi.
Re Martin Fundarek: A proti tomu hovori aj naprojektovany bulvar stredom Petrzalky idealny na rychly pohyb pasovych vozidiel.