aj ty ideš na mňa s 15 minutovkou?
1.ktoré linky mali v Petržalke v rannej alebo poobednej špičke interval 15 a viac minut okrem 92????
2. a tiež sprav čo som ukazal ja kolko odchodov zo zastávky za hodinu si mal a kolko máš a možnoti vyjde ako mne že menej, možno máš teraz kratčie intervali ale odchodov za hod je menej
1. no jo na tu 98 som zabudol ale predtým mala 5 za hodinu v 12 minutovom teraz 6 v 10 minutovom a neviem či sa bude ešte meniť aj poobede teraz ale aj tak je to iba 1 spoj na hodinu navyše
2. a čo sa týka tých prestupov mne nové zmeny vôbec nevadia len chcem stále poukázať na to že ludom sa vysvetlovalo že sa to robí preto aby sa 1.narovnali trasy (vid dnes 88,87) 2. aby sme nemuseli čakať na našu linku 15 minut (netrebalo) 3. že prestupy budu nadväzovať (nenadväzuju)
A čo takto laminátne (čiže vševedné) a turbolentné (čiže fobustné) prúdenie vzduchu:-P?
Papyra nechaj, Papyr je doktor a netvári sa ako fyzik, keby mal každý doktor také znalosti fyziky ako Papyr, ľahko by sa im takéto drobnôstky odpúšťali:-P.
Zasnem nad tym ako tu podaktori nemaju ani zakladne znalosti fyziky a pisu o odporoch... ? Este tak spomenut im pojmy laminarne a turbulentne prudenie vzduchu. A dufam ze vedia aky je rozdiel medzi tekutinou a kvapalinou. Inac velmi ma prekvapil Papyr s jeho vyrokom a pdajucej dazdovej kvapke... Esteze to rychlikova laminaka uz stihla poopravit... ?
No to zase nie. Kvapka vody padajúca vo vzduchoprázdne má sférický tvar. Kvapka vody padajúca vo vzduchu má interakciou vnútorných síl a aerodynamiky tvar kvapky:-P.
Ked mas viac liniek s mizernejsim intervalom, a ujde Ti spoj, tak si sice mozes vymysliet nahradnu trasu s prestupom, ale vzhladom na mizerne intervaly zasa mozes pri prestupe stratit dalsich 15 minut niekde inde, cim sa cas cesty moze zhorsit natolko, ze by bolo vyhodnejsie radsej cakat tych 15 minut na dalsi spoj.
Za stareho linkoveho vedenia musel clovek, ak chcel uspiet, planovat s cestovnymi poriadkami (a tie, aspon ja, vsetky v hlave nenosim), dnes pri kratkych intervaloch sa planuje trasa ovela jednoduchsie ...
vacsi aerodynamicky odpor by mal sor bez hrbu s vyskou strechy takou ako ma ten s hrbom v zadnej casti (aby sme boli presny)... pokial neveris, chod si to dat vypocitat k odbornikom...
TAKŽE naposledy, aby sme odpovedali na túto tvoju otázku s #51790, čo si položil SZKV:
"RE ..SZKV: hmm a co myslis, ze by malo vacsi aerodynamicky odpor ? sor s hrbom alebo sor so zbytocne vyssim prednym celom ?"
ODPOVEĎ JE: Väčší aerodynamický odpor má SOR z hrbom. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Technopol
1.ktoré linky mali v Petržalke v rannej alebo poobednej špičke interval 15 a viac minut okrem 92????
2. a tiež sprav čo som ukazal ja kolko odchodov zo zastávky za hodinu si mal a kolko máš a možnoti vyjde ako mne že menej, možno máš teraz kratčie intervali ale odchodov za hod je menej