Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: donats #51142:
Nie je to záruka, ale ako inak to chceš systémovo riešiť?
Reakcia na: Spectre #51140:
myslím všetko... preraďovanie (na tých najnovších busoch už nie, však?) plus uspôsobenie jazdy vzhľadom na kvalitu vozovky....

inak, vodiči bratislavskej MHD dali latku poriadne vysoko, zvykli sme si, že jazdia bežne pomerne rýchlo a preto, keď napríklad sedím v autobuse, ktorý ide "normálnou" (na bratislavské pomery rozumej: veľmi pomaly) rýchlosťou, už tŕpnem...

to isté platí na zastávkach: zvykli sme si, že dvere sa zatvárajú už pri rozbiehaní autobusu a všetko má v našej MHD taký "bleksový" charakter: keď nedajbože nejaký vodič čaká chvíľu na zastávke, už sa ľudia hmýria a vidno, že ich to znepokojuje (citujem: "No, na čo čaká, čo už nejdeme?")
Reakcia na: marko #51141:
O čom hovoríš? Zruší sa predsa 95ka
Reakcia na: Spectre #51139:
získať vodičák u nás nie je žiadny problém, to všetci dobre vieme, takže to, že vodič má Déčko ešte nie je záruka toho, že aj vie jazdiť
Reakcia na: Spectre #51136:
Zavedenim elekricky sa predsa zrusi L93. Takze trolejbusy sem nebude treba.
Reakcia na: donats #51137:
Myslíš vo vzťahu ku kvalite vozovky, alebo ako?
Reakcia na: donats #51131:
Aké školenie? Vodiči autobusov majú Dčko, takže by mali vedieť jazdiť. Okrem tohoto musia dodržovať už iba vnútropodnikové predpisy, čo sa týka viacmenej vzťahu k vlčákom. Každý vodič takéto školenie absolvuje.

Ak sa nájdu hovadá, tak by si ich podnik nemal držať vo svojich radoch. Podobne to platí aj napr. o revízoroch a ostatných ľuďoch, ktorí prichádzajú do styku s vlčákmi.
Reakcia na: donats #51137:
na každej konečnej by mali byť zavesené boxerské vrecia, pre tých prchkejších, čo si po jazde potrebujú vybiť energiu ?
Reakcia na: Spectre #51134:
vodič svojím neprimeraným spôsobom jazdy tiež priamo ovplyvňuje to, že sa dopravný prostriedok začne skôr kaziť
Reakcia na: fobust #51130:

Presne! O trase električky už vieme, počítame s ňou v systéme liniek. Ak by sa začali v Petržalke stavať dráty, výhľadovo do roka by prišlo dajme tomu 50 NP trolejbusov, tak by sa situácia vyriešila oveľa efektívnejšie. Takým adeptom by mohla byť napríklad linka 93 - pri tom intervale ideálne na trombelus (ak nie rovno tramvaj)
Reakcia na: Spectre #51133:
A myslis si, ze ked im tam ja poslem ten prispevok - ako ste mi radili - tak ho zoberu aspon do uvahy, alebo rovno skonci v kosi?
Lebo uz mi raz neprisla od nich odpoved.
Reakcia na: donats #51127:
Vodiči sú tiež hocijakí, ale ich by som do toho neťahal.
Reakcia na: marko #51122:
Neodbili, ja som im to tam nepísal a ani nebudem písať. Vieš ako sa hovorí... 🙂 Komu niet rady, tomu niet pomoci - a v prípade magoriátu to platí dvojnásob 😃
Reakcia na: fobust #51130:
v poriadku, ale aj keď sa vybuduje električka vrámci Petržalky, aj tak bude treba kúpiť autobusy, či nie? veď tie najstaršie ikarusy dnes už naozaj nemajú na ulici čo robiť...
Reakcia na: LUK #51129:
ja si tiež myslím, že je to nutné, ale nech najprv vodiči bratislavskej MHD dostanú školenie, ako majú jazdiť a nech sa zastrešia vozovne, a potom nech sa kupujú autobusy. bude mi veľmi smutno, keď budem prechádzať okolo našich vozovní a na daždi budem vidieť moknúť nízkopodlažné autobusy:(
Reakcia na: donats #51124:

Uz zasa citam o nakupe tych hnusnych, smradlavych menejcenynch ani sa to neopovazim napisat co. My potrebujeme nove tramvaje a trolejbusy, ich infrastrukturu a rozvoj, ktory za poslednych 15 rokov vobec nenapredoval. Ale tie posrane zvratene dopravne prostriedky su vdaka ich vlastnostiam a bohuzial zastupeniu v deleni prepravnych vykonov jednotlivych trakciach stale videne ako hlavny problem. TO JE OMYL. Hlavny problem je nesystemovost, nekoncepcnost a zakazdym "kratkodobe" odsuvanie problemu prave na tejto menejcennej trakcii. Ze to vzdy znamena v konecnom dosledku iba zhorsenie po velmi kratkodobom zlepseni uz nikoho nezaujima. ?
Reakcia na: donats #51127:
je NUTNĚ kupovať nové busy, ale " nejaké super moderné" byť nemusia. Aj keď na druhú stranu - čokoľvek sa sem kúpi, tak to bude super moderné oproti tým vrakom, ktoré su tu teraz... ?
Reakcia na: LUK #51126:
a myslím si, že zastrešiť tie vozovne je fakt najmenší problém
Reakcia na: LUK #51126:
preto sa pýtam: oplatí sa kupovať v DPB Bratislava nejaké super moderné busy?

+ spôsob jazdy niektorých našich vodičov (potetovaných recidivistov v tielkach) majú tiež negatívny vplyv na kvalitu tých busov
Reakcia na: Andy #51125:
samozrejme, ale menuj ďaľej ?

Re #51123 donats: samozrejme, že by stačila, ale koľko je takých v ČSSR?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.