Prečo shity? Však v tom nič ruského nie je. Som teraz v Kyjeve oňuchával nejaký CityLAZ a to Ti je dokonalá kóipia nejkého Citelisu a NP trolejbus MAZ bol zase jasný MAN:-P.
"Jinou" výzbroj TV Progress, která je už v několika stovkách jiných tramvají... To, že se 9082 rozbíhala tak dlouho, je prostě dáno zčásti tím, že si DP Praha v podobě šotoušů ing. Duba a ing. Doubka naporoučel spoustu hovadin, zčásti tím, že v Praze prostě vždycky všechno trvalo dlouho.
Trepeš momotiny - v Liberci žiadnu RT6 nešrotovali, len ju vrátili do ČKD. Vajadruj sa k veciam, ktorým rozumieš (napríklad Tvou činnosť na DF ZA pozitívne kvitujem:-P ) a nekomentuj veci, ktorým nerozumieš, aj keď by si mal, keď neustále vykladáš, že verejná správa Ťa (už mesiac) živí. DP Praha nemože RT6 zošrotovať, pretože nie sú odpísané. Tak isto RT6 nešrotoval DP Liberec.
Bratislava 28. septembra (TASR) - Lanovku z bratislavskej Železnej Studienky na Kamzík spustia pre verejnosť v piatok 30. septembra o 13.00 h. Po dlhých pätnástich rokoch si tak Bratislavčania opäť vychutnajú pohľad z lanovky na Malé Karpaty.
S rekonštrukciou chátrajúceho objektu vyhľadávanej atrakcie začala samospráva mestskej časti Nové Mesto v októbri minulého roka. Naplánované práce prerušilo dlhé nepriaznivé zimné počasie. Naplno ju začali rekonštruovať až tento rok v marci. Mnohé práce vykonávali kvôli špecifickosti terénu ručne. "Dnes sme prevzali od Štátneho dráhového úradu licenciu na prevádzkovanie lanovky", uviedol pre TASR vedúci oddelenia výstavby a investícií mestskej časti Nové Mesto Marián Vereš. Celkové náklady na rekonštrukciu lanovky predstavujú čiastku 32 349 039 korún.
Lanovka má prepravnú kapacitu 342 osôb za hodinu. Vzdialenosť medzi oboma stanicami je 988 metrov. Jednosmerná cesta trvá približne 15 minút. Lanovka bude mať celoročnú prevádzku. Po namontovaní držiaka by sa ňou mal dať previesť aj horský bicykel. Spiatočný lístok stojí 90 a jednosmerný 60 korún.
Ináč raz sa niekde písalo že oesterreichische spoločnosť BLAGUSS chce kúpiť autobusovú časť MHD BA....
Už to nie je aktuálne alebo sa s tým už niečo "pohlo"??? ?
Autobusy meškajú preto, lebo cesty upchávajú práve tí, čo majú peniaze na benzín a autíčko. Na 96 nie sú kĺbové autobusy preto, lebo ich je len limitovaný počet a keby sa dali 96, museli by sa zobrať z iných liniek. Viac atobusov kúpiť nemožno - nie sú peniaze. Ostatne, keď už nadávaš na L96, môžme byť spokojný, že ju nechali aspoň takú, aká je - pôvodne ju totiž mali zrušiť úplne.
Bavíme sa o tom istom? Nástupná hrana nie je výška podlahy, ale výška najspodnejšieho schodíku od asfaltu. Jednu z najnižších nástupných hrán má napr. TAMBUS. To čo ty hovoríš je výška podlahy. Ik280 ju má vyššie, takže sa tam ide po schodoch.
...aha, teraz pozerám, že som si aj ja pomýlil nástupnú hranu s výškou podlahy, sorry
Áno, duozvrhlosť funguje relatívne podobne. Prenos výkonu je elektrický.
Talent si ani nepredstavuj. Ja si napr. rovnakým spôsobom neviem predstaviť našich vrbustov, ako by udržiavali vysokonapäťové vedenie (na 600V sú trochu iné papiere). Totiž originál rakúsky Talent je na 15 kV 16 2/3 Hz
ad 96: neviem, ale mne sa az teraz zda vyuzita, stacilo by zhustit interval v spickovej hodine rano.
L50 je rovnomerne vyuzita cely den, tam klby jednoznacne patria.
ad vikendova 84: naco? Prestup 88 na 83 funguje vyborne, opacnym smerom to isti 68 (preklad 68/88)
NN: a co myslis, ako vysoko je prvy schod v beznych busoch? Pokial teda neratas schody zhora ...
2141 už nie je medzi nami tak, ako sme ju poznali. Úprimnú sústrasť
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023