Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #50261:
škoda že tam nieje viac miesta, mohlo by stáť všetko pokope... 30, 31, 32, 37, 39, 92
Reakcia na: Spectre #50236:
Myslim ze vsetky busy akejkolvek znacky, ak su v mestskej verzii, su robene na max. rychlost okolo 70-75 km/h. Taka rychlost pre mesto uplne staci.
Reakcia na: LUK #50255:
prečo na niekorých linkách stačí 1 prestávka, druhí majú 2? Tí čo majú 1 majú ju dlhšiu.. Napr. také linky, ktoré majú okružné konečné.. tam nemajú prestávku... 7, 11, 13, 31, 33, 34, 68,... alebo je to nejako inak..?
V poslednom čase začínam mať pocit, že je asi zbytočné sa vôbec zaoberať nejakými diskusiami o riešení dopravných problémov v Bratislave, či už ide o MHD alebo IAD. Magistrát je taký aký je, DPB je také aké je. K ničomu to nevedie. Tu na fóre sa donekonečna preberajú tie isté témy (zmeniť/nezmeniť rozchod, kedy sa už zrekonštuujú trate a trolejové vedenie, kedy sa kúpia nové autobusy, prečo je Citybus zlý, že MHD nie je preferovaná, že je ten a ten blbec, že trolejbus na Dlhé diely je nezmysel, že električka do Petržalky vykúpi MHD, ako vnímajú cestujúci zmeny a podobne) a už ma to prestáva baviť čítať. V podstate sa tu dlho nič nové nepreberalo a aj to čo sa preberalo k ničomu neviedlo. Neviem, možno som niekedy mal pocit, že sa niekedy niečo zmení, ale stále sa toho mení k lepšiemu menej a menej, výnimkou sú snáď zmeny od 5.9., a aj tie sú lepšie len pre málo ľudí, našťastie trochu aj pre mňa. No najradšej by som tu v BA fakt využíval len auto. Keby som ho mal, však...

Mimochodom, to výlukové nástupište linky 70 by mohli nechať na stálo, mám lepší prestup. 🙂 A ešte chválim, že konečne posunuli zastávku Slávičie údolie, smer mesto, bližšie ku križovatke, takže netreba bežať tak ďaleko v prípade, že čakám medzi zastávkami 31/39 a 30/32/37 a príde 30/37, ale nechápem, prečo je zastávka 92 vybudovaná pred križovatkou a nie spolu s ostatnými, ale zrejme to má svoj dôvod budúcnosti Mlynskej Doliny.
Reakcia na: milannco #50258:
A možno by mohla ísť v rannej špičke pod Nový most ako posila linke 70 po Prievozskú.. Ráno by z konečnej Nový most nezachádzala na Šafko... Rozhodne by sa ráno využila viac ako k Auparku.
proste chýbajú kĺbové busy.. aj keby sa všetky nahradili novými.. aj tak by chýbali bo treba ešte naviac.. na niektoré linky, ktoré nestačia... 96, 61, 21, 68,...
Reakcia na: inTony #50257:
tak by sme z 10 minutoveho intervalu spravili 12, kapacitne by to určite vystačilo, keď sólo 82 (počas trasy Matador - HLST) ráno vystačil na sólo vozy interval 10 minút. 12 by bolo len pre ranné spoje Matador a potom už 10 pre Aupark.
Reakcia na: milannco #50254:
neviem či by stačili busy...
Reakcia na: hoppusmark #50253:
ráno by nemusela ísť až k Auparku... Ani 63 nejde ráno k Avionu a k Tescu..
Reakcia na: Red-Hawko #50252:
"ktore si len tak stoja na mieste, pricom bi sa uplatnili aj inde"

a vieš ty aj také, že ten vodič má zákonný nárok napr. na bezpečnostnú prestávku? Takisto existujú isté nevyhnutné technologické časy, ktoré je nutné dodržať. ?
Reakcia na: hoppusmark #50253:
alebo čo takto ju predĺžiť (aspoň ráno do 8. 30) po trase prahistorickej linky 38 po Kúpalisko Matador. Bola by to dokonalá náhrada 82ky pre sídlisko Dvory VI. ? Zo zastávok Záporožská, Kremnická by určite prázdna do centra (narozdiel od Auparku) nechodila.
InTony, Marko, RedHawko: To ste teda vymysleli...A keď je L50 ráno vyťažená na iných úsekoch svojej trasy???To sa má pri prechode cez Starý most k Auparku zmenšiť a potom opačným smerom zase zväčšiť??? ?

Akože šetriť sa dá ale preháňať to tiež netreba...
Reakcia na: marko #50249:

Pravda pravda, na mnohych konecnych zastavkach (napr aj konecna pri slimaku) zadrziava vzdy minimalne 2busy ktore si len tak stoja na mieste, pricom bi sa uplatnili aj inde
Reakcia na: marko #50249:
ináč existuje aj 94, ktorá ide smerom ako 59..
Reakcia na: marko #50249:
hmm.. to by nebolo odveci.. ?
Reakcia na: Tomi #50231:
Tak vysvetli Petrzalcanom, preco rano na Dvoroch nenastupia do 59 a 93 - su extremne plne (59 - isiel som vcera druhym spojom po siestej a 93 v pondelok okolo 7.20) a dve dlhe 50 cakaju pri Auparku - a samozrejme, ze z Auparku pojdu prazdne. Chcem sa opytat ci ma vyznam aby rano chodili k Auparku dlhe busy?? A ci nie je lepsie ich dat na inu nosnu linku z Petrzalky
Reakcia na: AAA #50246:
alebo radšej nepostaví nové na Patrónke...
Reakcia na: AAA #50246:
niekedy sa mi zdá že DPB robí všetko naopak...
Škoda, že DPB namiesto výmeny retiazkového vedenia nevymení trolejbusové trolejové vedenia na niektorých úsekoch, kde tieto vedenia vyzerajú skoro ako vedenia v Gruzínsku and comp.
Spectre:
Záleží jakou výbavu a kolik si těch sedadel objednáš. V Praze je v nízkopodlažní části 10 sedadel bez podesty, což je zhruba 30% u standartní verze a 25% u kloubové.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.