Reakcia na: TeBeCe #50228:
Presne a dokonale si to vystihol s tym vedenim - neexistuje iny dovod nahradenia kvalitneho, spolahliveho a bezproblemoveho retazovkoveho vedenia klasickym, s podstatne horsimi vlastnostami, nez to, ze nasi vrchari su jednoducho hnili a lenivi to udrziavat, lebo je s tym o trosku viac roboty.Re #50236 Spectre: Karosa B731 sa u nas nachadza! az v jednom kuse - 2141 Sice uz nema povodnu prevodovku Praga 2M70, ale 3-stupnovu Voith-ku, ale je to B731 (a potom este jedna buduca historicka 4079)
Ad prerabka interieru u Ik435: Niektori diskutujuci pravdepodobne pozabudli, ze existuje nieco take ako preukaz technickej sposobilosti vozidla, a v nom ma kazde vozidlo (na prepravu osob) napisany pocet miest na sedenie a statie. Akymkolvek svojvolnym zasahom do interieru by sa zmenilo minimalne jedno z tychto cisel. Rovnako by sa tym zmenila uzitocna hmotnost vozidla, ktora sa tiez nachadza v technickom preukaze. Cize takto zbastardeny bus by s istotou nepresiel STK a technicak by teda nedostal. A mozno by sa nan aj homologizacia prestala vztahovat.
Ak sa mylim, znalejsi nech ma opravia, ale zatial som presvedceny, ze je to tak.
inTony