Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Bystrická Tatra si vezie do BB na tyči bratislavskú 14Tr-ku 6295. Práve sú v Žarnovici. 🙂
Reakcia na: NN #49467:
Vycítil som tam akési náznaky týkajúce sa rozchodu. Duševný kľud vo mne udržuje rozumná formulácia hneď v prvej vete: "plánuje začať stavať"
Reakcia na: papuca #49453:
ked sa ti nepaci novy cas tu mas pravdu/situ:

Rýchlodráha pôjde aj do Rače a Karlovej Vsi
(12.09.2005; Pravda; príloha Bratislava, s. II; sita)
BRATISLAVA (SITA) - Rýchlodráhová električka, ktorú bratislavský magistrát plánuje začať stavať na budúci rok, zrejme nebude premávať z Petržalky iba po Šafárikovo námestie, ale aj na Hlavnú stanicu, do Rače a Karlovej Vsi.

Podľa námestníka primátora Karola Koladu nebude problém prispôsobiť väčšinu električkových tratí v meste rýchlodráhe. Úpravy vraj možno urobiť rýchlo a bez väčších nákladov. Aby však mohol dopravný podnik zabezpečiť rýchlu a pravidelnú premávku aj na týchto trasách, musí mesto kúpiť minimálne 30 vozidiel rýchloelektričky, ktoré by mali byť odhlučnené, klimatizované a nízkopodlažné. Rýchloelektrička by mala dosiahnuť rýchlosť 80 kilometrov za hodinu a každé vozidlo odvezie naraz do 300 cestujúcich.

Mesto chce rýchlodráhovú električku čiastočne financovať z 3,2-miliardového úveru, ktorý si vzalo v minulom roku a chce sa uchádzať aj o štátne dotácie. V tomto roku na ňu vedenie mesta vyčlení 150 miliónov, ďalší rok 1,7 miliardy korún. Celá stavba by mala stáť do 5 miliárd korún a stavať by ju mali vyše dvoch rokov. Výškové vedenie trasy počíta s troma variantmi - povrchové, nadúrovňové a polozapustené v povrchu. Zatiaľ však nie je známe, ktorý z variantov uprednostnia, keďže projektovú dokumentáciu rýchlodráhy ešte stále posudzuje ministerstvo životného prostredia.
Reakcia na: Martin Fundárek #49457:
Žeby nám tu vznikal nový dopravopatický axióm? Jeden taký už na štvrtom poschodí (a priľahlých aglomeráciách) majú a týka sa pre zmenu dispečérov 🙂
Reakcia na: tomas1 #49445:
Dobre napísané 🙂 Ja už len vypichnem slovíčko "ego", ktoré sa priamo či nepriamo skloňuje vo všetkých bodoch. ?
Reakcia na: tomas1 #49430:
Ale cez to všetko je nadpis pravdivý, cestujúci sú aj tentokrát neinformovaní 🙂 ... Ja osobne autorovi článku (a spoluautorovi linkového vedenia) gratulujem k výbornej "satirickej sebareflexii", ako som už písal. Na druhú stranu, je prezieravé, že tam nie sú uvedené žiadne konkrétne mená, že ten článok nejako spadol z neba. Vlky by sa divili aj tentokrát 😃
Reakcia na: tomas1 #49430:
Nie! Mala byť pristavená najplesnivejšia krátka Vrakosa (akože ZV), na ktorej by na moste spektakulárne odpadli dvere, resp. zadné okno 🙂
Reakcia na: AAA #49428:
"zrušenie priameho spojenia všade okrem Hl. st. a Ružinova a Karlovej Vsi"

kam ešte by si chcel priame spojenie? na Mars?
Reakcia na: Andy #49422:
Tu nejde ani tak o novostavby, nakoľko je známe, že u nás sa rozumne neinvestuje a peniaze majú samovyparovací syndróm.
Reakcia na: Andy #49419:
Ty si v poslednej dobe nejaký úzkocitlivý, nie? V solídnej MHD, kde sa pravidelne umýva podlaha, sedačky, madlá a na oknách nie je centimetrová vrstva humusu, tieto veci upadajú do pozadia. Samozrejme pre fetišistov na hygienu je tu IGK 🙂
Reakcia na: S499.1023 #49409:
Dokonalosť sama. Undergroundové hnutie dopravopatických salónnych priaznivcov so samotným RRPaT... Na pár prostých slovách som sa rehotal viac, ako na článku "Vlčáky si za to sami môžu, lebo nič nechápu..." a to je už čo povedať ?
Reakcia na: Andy #49396:
Pretože IGK nemá šírku 2.5 a dotyčný autobus by mohol zraziť nejaké iné vozidlo zľava 🙂
Reakcia na: 81-71 #48947:
Ále, choďte do kelu s taxikárskou lobby. Veď taxikárov je cez deň ako myší, ale práve v noci a cez víkend je problém nejaký zohnať. Nejde o taxikársku lobby, ale o nezáujem mesta.
Reakcia na: Beus #49444:
Ja som videl, ako nastavovali výjazd zo slučky. Nie pomocou električky, ako by to urobil normálny človek. Skúšali to na osobnom aute a maturovali, prečo ho tá ich technika nesníma.
Reakcia na: Vladimír #49263:
Ajhľa, rozdielnosť prístupu. Ja som kvôli reklame "Necestujte viac hromadne..." písal námestníkovi primátora, že sa mi to nezdá vhodné a že by sa reklama mala ihneď odstrániť, ale dotyčný pán nemal záujem sa vecou zaoberať a postúpil môj mail Recaru.
Reakcia na: ufo #49451:
? Nechápem tvoju reakciu. 3-krát v absolútnych číslach alebo čo? Vysvetliť please. ?
Reakcia na: NN #49452:
hm problem je v tom, ze to pisal novy cas a pak kolada tiez uz fselico napovidal... ale budme optimisti
Rýchla električka možno aj do Rače a Karlovej Vsi
12.09.2005 BRATISLAVA – Rýchlodráha pre električky, ktorú bratislavský magistrát plánuje začať stavať na budúci rok v Petržalke, by nemala končiť na Šafárikovom námestí. Mesto uvažuje, že trať by mohla viesť na Hlavnú stanicu, do Rače, či Karlovej Vsi.

,,V žiadnom prípade to nebude tak, že všetci cestujúci budú musieť na Štúrovej ulici vystúpiť a prestupovať na iné spoje," informoval námestník primátora pre dopravu Karol Kolada, podľa ktorého je väčšina koľají prispôsobená, aby ich rozchod rýchlo upravili.

Potrebné bude však kúpiť minimálne tridsať vozidiel rýchloelektričky. Ako povedal Kolada, cena jednej električky je osemdesiat miliónov korún. Celá stavba by mala stáť päť miliárd korún, pričom časť pokryje úver a mesto sa chce uchádzať aj o štátne dotácie. Súčasťou výstavby bude aj rekonštrukcia Starého mosta, s ktorou by mohli začať už budúci rok.

Zdroj: Nový Čas
http://www.bleskovky.sk/tools?a=print&cid=84501
Reakcia na: tomas1 #49445:
no v USA dotujú MHD 3-krát viac ako tu, takže tak.
Reakcia na: danuli #49387:
Ahoj pocital som aj so zastavkou Kolma,to bol len naznaceny smer (res.terajsia 59 naprv tam stala pom nie)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.