Reakcia na: frenky #49371:
Mňe to štve tiež riadne.. ale ani by ma to tak neštvalo, keby tú preferenciu neplánovali na každej križovatke a priecestí na Karlovesko-Dúbravskej radiále, neskôr aj Račianskej, Vajnorskej a Ružinovej radiále. Ešte si pamätám ako písali v Bratislavských novinách, že preferencia je založená na to, že blížiaca sa električka k priestiu dostane automaticky voľno. Aby to bolo možné bude asi potrebné zredukovať počet električkových liniek, aby električky chodili pravidelne a nie tak že 3 naraz a potom dlhšie nič...
Technopol
2. 87 som nechcel presmerovať na pristavny most ( musí plniť aj nahradu za 71) som chcel iba aby bola náhradou za linku 88 ekonomická univerzita - okolie námestia hraničiarov. (trasa sa predlži minimálne takže tam by nemal byť problem s počtom vozidiel a km )Čo sa týka spojenia medzi "tratou Jungmannova - Nam. Hraniciarov a tratou Farska - Sustekova" tak na to su tu 84,99 z časti 83 s prestupom takže tam problém nieje a ak by sa chceli zachovať všetky predchadzajuce spojenia k narovnaniam by 1. neprišlo 2. sa linka 83 nemusela skracovať.
3.Skrátená linka 88 by mala interval nie 6 ale 10 minut + linka 80 s 10 minutovým intervalom + 10 minutový interval 82 s prekladom 3 liniek je to cca bus každe 3 minuty ako doteraz a navyše skratením 88 a jej dlhšie intervaly umožnia klbovu linku 80 a solo vozidlá z 80 by prešli na 82. takže žiadny problem či hej? ?