Rozmýšľam nad tým, či je vhodné, aby mala linka 68 priebežnú konečnú. Predsa len, keď stojí v zápchach na Šustekovej a Miletičke, niekedy to dosť nabehne a potom sa to nestíha naspäť a je to trochu bordel. ?
Ale na druhej strane, kde ju inde otočiť, že áno... Napadlo ma obratlisko na ST Aréne, ale to je asi nejako nerealizovateľné. No čo, vlkä musia počítať s istými meškaniami. Linka 68 za to stojí! ?
98 a 99 jednoznačne vymeniť, 98 nemá čo zvážať! Na to je tu 99! ?
Len aby ma neobvinili, že som zaujatý proti Lúkam VIII. Ja by som sa už asi obvinil... ?
Ale na druhej strane, kde ju inde otočiť, že áno... Napadlo ma obratlisko na ST Aréne, ale to je asi nejako nerealizovateľné. No čo, vlkä musia počítať s istými meškaniami. Linka 68 za to stojí! ?
98 a 99 jednoznačne vymeniť, 98 nemá čo zvážať! Na to je tu 99! ?
Len aby ma neobvinili, že som zaujatý proti Lúkam VIII. Ja by som sa už asi obvinil... ?
galiyosha
Čo sa týka Šafárikovho námestia, to je v súčasnosti neriešiteľná situácia, nadväznosť na električky smer Karlova Ves je tam vážne slabá. Dúfam, že nové električkové linkové vedenie (ak bude), to bude brať na zreteľ a ešte viac to nezhorší len špičkovou 12kou...
S tým predĺžením cestovania... Nechcem sa hádať o haliere , ale tých "max. 30 minút" sa mi trochu nezdá. Čistá jazdná doba bez započítania pešieho presunu Zochova - Kapucínska a čakania na električku na Kapucínskej bola pred zmenou 24 minút. Peší presun trvá aspoň 2 minúty, električka do 4 minút vždy určite neprišla. To predpokladám ešte stále nezahŕňa peší presun na zástavku Lúčanka.
Re #48911 marko: Spočítaj si, o koľko sa predĺži trasa 94 posunom konečnej z Holíčskej na Vyšehradskú a 93 z Vyšehradskej na Antolskú. Keď si to vynásobiš počtom kôl za deň, dostaneš sa k takému astronomickému číslu, že zrušenie doslova _zopár_ spojov, ktoré by si zlúčením 59 a 94 docielil, to ani omylom nenahradíš. Keby sa to dalo, určite by to spravili už autori zmeny linkového vedenia. Čísla nepustia.
Ohľadom 99 sa podľa mňa nejedná o plytvanie, skôr ide o to, aby si na ňu obyvatelia zvykli. Osobne však vôbec neschvaľujem jej prehodenie s 98 na konci trasy. To spôsobuje, že obzvlášť ráno chodí 98 extrémne plná, lebo plní namiesto 99 funkciu zvážača na nosné linky...