Mal by som dve otázočky:
1. Prečo na zastávke "Most Apollo" obojsmerne nie je spravený povrch Ceteprint ako je dobrým zvykom pri vzniku nových alebo rekonštrukciách starších zastávok ?
2. Nočáky zatial cez most Apollo chodit nebudu, a vobec, budu niekedy?
1. Prečo na zastávke "Most Apollo" obojsmerne nie je spravený povrch Ceteprint ako je dobrým zvykom pri vzniku nových alebo rekonštrukciách starších zastávok ?
2. Nočáky zatial cez most Apollo chodit nebudu, a vobec, budu niekedy?
Peon
Podľa mňa by mohli 95-ku predsa len presmerovať na Antolskú, 99-ka by išla na Vyšehradskú. A 59-ku by som presmeroval na Dolnozemskú, aby toho zas na Antolskú nepremávalo príliš veľa, ľudia v okolitých panelákoch by sa iste aj tomu potešili.
Vychádzam z toho, že na Antolskú naozaj nechodila len Petržalčania, ale okrem mnohých iných (nielen) pacientov aj medici z Družby ako tu už niekto spomínal. A keďže 95-ka je nosná linka, ani Petržalčanom by sa prístup na Antolskú príliš nezhoršil.
A Vyšehradskej by iste postačila jedna nosná linka - 93-ka, prečo by práve oni mali mať 2 nosné linky do centra mesta, ha?! Veď by mali aj tú 99-ku na prestup či dokonca peší prístup na Lúčanku...
Nárast vzkm by som možno (asi nie, že?) vykril zrušením 92-S, ktorú kvôli súbehu s 83 považujem za totálne zbytočnú.
A ešte mi vadí ukončenie 87-ky v Ovsišti okolo ktorého sa tu už minule diskutovalo, ale bez konkrétneho návrhu. Najbližšie obratiská sú Dostihová dráha a Muchovo nám. Ktoré sa vám pre ňu viac pozdáva? Alebo má niekto lepší nápad?