Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hoppusmark #48328:
Nic sa nestalo v pohode. My sa potrebujeme dostat na Hlavnu stanicu. A 95 my je nanic. Cize od noveho grafikonu budeme musiet vyskusat spojenie L88 cez Apollo na AS Mlynske nivy a odtial dostavnikom 210 na stanicu. Ak budu spoje nadvazovat na seba tak potom to bude super.
Pripadne z Ovsista L99, L88 na Halovu a odtial 83 cez vikendy. 84 sa uvidi kedy rano vychadza na svoju prvu púť. ? ?
Corgon: Som si všimol že ľudia hľadajú v nových linkách predovšetkým prípoje k tým linkán, s ktorými chodili doteraz, a neskúšajú nájsť trasu novú, rýchlejšiu...
Napríklad z Ovsišťa pri ceste do centra nebude treba chodiť linkou 99 na Hálovu a tam prestúpiť na 83..Len preto že doteraz som chodil 83..
Čo tak z 99 prestúpiť na Farského na 95... Síce nie na hrane, ale oveľa rýchlejšie.

Počet zastávok terajšou l. 83 z Ovsišťa do centra: 9
Počet zastávok 99+95(prestup na Farského): 6

Ak si náhodou myslel niečo iné tak sa ospravedlňujem
?
Reakcia na: hroch #48326:
Nemyslel som nadvaznost liniek 83 a 84 na seba! Na L83 nenadvazuje na Halovej L88, L99 z Ovsista. CP su na imhd stranke a su vypisane od konecnej a od zaciatocnej BUS zastavky. Cize rozculovat sa a nadavat budem po 5.9.2005.
A hroch toto nie su stranky mhd, my o tom vieme kamo. ? ?
Reakcia na: Corgon #48302:
zlato, ono 83 a 84 na seba na namesti hraniciarov nadvazovat nemozu, ked cez tu zastavku oba nejdu. okrem toho, tie dva spoje na seba nemaju nadvazovat, maju sa doplnat. a vobec, ved este neexistuju oficialne zastavkove CP, tak ako to mozes vediet? mimochodom, toto nie su stranky DPB, takze tvoje rozculovanie tu vyjde akurat tak naprazdno... www.dpb.sk?

Re #48303 Kikuchi: oni tie autobusy nebudu rozlisene len na cestovnych poriadkoch. budu to mat napisane aj na smerovej tabuli 🙂
Reakcia na: Papyr #48324:
P.S. - Nechapte moj minuly prispevok tak, akoze obhajujem Karosu a jej frankoshit Citybus (resp. dnes uz Citelis). Ale ked sa tu objavuju take infosky, akoze NP bus je o 4-6 mil drahsi ako normalny, tak to chcem uviest na pravu mieru. Klbovy mozno, ale sola nie.
Reakcia na: Sommelier #48316:


1. Je to tych 5,7 M Kc za kratky Citybus. Hmlovky, elektricku invalidnu plosinu (manualna tam je v zakladnej vybave), a dalsie tuningy v Bratislave nepotrebujete, resp. na ne nemate, tak o nich neuvazujte. Vy budte vo svojej situacii radi, ze dostanete zakladnu vybavu. Cestujucemu je srdecne u prdele, ci je autobus vybaveny hmlovkami alebo elektrickou plosinou. To zaujima len sotousov z DPB, ktori dodnes veria, ze je podstatnejsie to, co je "pod podlahou", nez to, co je v salone pre cestujucich, co je samozrejme blbost, cestujuci si sada na sedadla a posera po interieri, nesada si na skrinu motora a nepozera po tom, kde su hmlovky. Praha napriklad elektricke plosiny nema a nechybaju jej.

2. Staci mi napisat v ktorom roku a v ktorej casti Prahy si ten jedenast milionovy Citybus videl. Ja v Prahe zijem.

3. DPP je Praha, DPMP Presov alebo Pardubice (v tomto pripade to bol Presov), PMDP je Plzen a ine mesta zacinajuce na P v Ceskoslovensku nemaju vlastny dopravny podnik. Ked uz si nemylime DPB a DPMB, ze, tak si nebudeme ani DPP a DPMP.

4. Aj ked by sme sa nedopracovali k presnej cene Citybusu, tak dva kratke a tri dlhe dokopy stoja 44 milionov. Cize za pol miliardy by ste mohli mat cca 25 kratkych a 33 dlhych Citybusov. Ja viem, pol miliardy je vela, 25 kratkych a 33 dlhych nizkopodlaznych vozov zas nie je nic moc. Ale lacnejsie uz to nebude.
TeBeCe: "este to bude zaujimave ked onedlho dozije vsetkych 100 autobusov naraz...."

PRESNE!!! Čítaš mi myšlienky ?
Reakcia na: Sommelier #48321:
DPMP moze byt jedine Presov alebo Pardubice. To by mal inteligentny, scestovany clovek vediet ?. Ale tu sa bavime o Slovensku.
Reakcia na: pete #48320:
A tak este k tomu Presov. Tak to by ma uz vazne nenapadlo. Prosim Ta, napriek mojej scestovanosti a mozno decentne nadpriemernej inteligencii som toto nemal sancu identifikovat. ? Lebo DPMP moze byt Praha, Pardubice, Presov a mnoho dalsich krajskych aj okresnych miest. Sorry for it.
Reakcia na: Sommelier #48319:
DPMP = Dopravny podnik mesta Presov. Len pre informaciu.
Reakcia na: pete #48318:
Aha. A ja sprosta som sa uz potesil, ze Bratislava bude mat nove vozy. A zdalo sa mi cuudne, ze som o tom nepocul, vies ?
Som si zamenil DPMP za DPB. No, ale v tom pripade, preco to kupuju v Slovenskych korunach ? Alebo to uz bol tvoj prepocet ?
Reakcia na: Sommelier #48317:
Co tym myslis? DPMP predsa kupuje kazdorocne nove vozidla (teraz uz iba nizkopodlazne)
Reakcia na: pete #48315:
Cool, I didnt` t know that. Konecne imhdakom po rokoch dodali nejaky novy tovar. ?
Reakcia na: Papyr #48314:
no to je vazna haluz. Ja ti dokaz o tom, ze ta 11 milionova nalepka na kratokom citybuse bola neposkytnem, jednoducho mi musis verit.
No problem by som videl este v jednej veci:
http://www.karosa.cz/_data/doc/czech/c_City12e3_c_12.doc
ked sa pozries sem a zistis, ze za tych 5,7 dostanes tak pojazdne nic. Verim tomu, ze ked si vyberies z veci na prani, tak sa ta cena moze pekne vysplhat. Priplatky su takmer sa vsetko. Hmlovky, invalidna plosina, lak, vnutorne BUSE, antena, kabina vodica a mnoho dalsich zalezitosti.
Reakcia na: Sommelier #48308:
DPMP kupuje tohto roku 5 Citybusov (3 klbove + 2 sola) za 43,5 mil Sk bez DPH. Z toho sa da priblizne zistit, aka je ich cena.
Reakcia na: Papyr #48313:
Tak teraz mam presne info: vyhlaskova cena v CR je 5.700.000 Kc za kratky Citybus, (v slovenskych peniazoch to je 7.410.000 Sk, cize som sa o milion sekol). Tj. ceny uz zas od minuleho roku o nieco vzrastli 🙂
Reakcia na: Sommelier #48308:
Ale ono skutocne rok 2004 alebo rok 2005 nie je rok 2001! Citybusy isli s cenou prudko, ale prudko dole! A chlapce, pretri si oci, navstiv Prahu, a najdi mi jediny autobus, kde by za kratky Citybus bola uvedena cena 11 M Kc. Kratky Citybus stal v najdrahsich svojich casoch okolo 7,5 M Kc (co je tych tvojich 11 M, ale Sk!!!) a dnes sa uz ani nalepky s cenou na nove prazske nevylepuju, lebo ich cena klesla niekam k 4,5 M Kc cize cca 6 M Sk. Zdroj: presak info z DPMP 🙂 Ci ich k tomu donutila konkurencia alebo co, to neviem. Kazdopadne Irisbus zlacnil skoro o polovicu.
Reakcia na: Sommelier #48311:
este to bude zaujimave ked onedlho dozije vsetkych 100 autobusov naraz....
Reakcia na: TeBeCe #48310:
To rozhodne. Lenze pri niekolko stokusovej zakazke sa da hovorit nielen o politickom aspekte a niekolko milionovych VSIMNYCH pre vedenie podniku. Rozhodne mozete vybojovat peknu zlavu pri kupe stovky busov (to je na sikovnosti managerov a z toho by som im provizie urcite priznal). Dalo by sa to riesit aj dlhodobymi kontraktmi so stabilnou cenou na dodavku busov na nasledujucich, neviem 10 rokov. Ale samozrejme za transparentnych a obojstranne vyhodnych a prijatelnych podmienok. Preco nie.
Reakcia na: Nodes #48309:
pravidelna niekolkokusova obnova sa tak dobre nevynima pri volbach ako sto novych autobusov naraz ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.