no ak je pravda co sa pise na webe tak je to SU18 riadne na draka:
"Nejvetsi zastupce rodiny, 18-ti metrovy SOLARIS URBINO 18 je klasicky kloubovy autobus. Moznost prepravy 175 cestujicich a takovemuto cestovani odpovidajici maly prumer otaceni 23,2 metru jsou jeho nejdulezitejsi prednosti. Vozidlo je urceno predevsim pro obsluhu linek s velkym poctem cestujicich ve velkych mestech, ve spicce uspesne zvlada dopravni situaci."
no hej, vsetky tie solarisy su sympaticke, ten kratky 12m by bol fajn miesto kratkych ale ked mam porovnat 103 miest u 12m a 200 miest u 15m vychadza daleko lepsie ten SU15, u toho 18m som pocet miest nenasiel, ale myslim ze ked dnes vystacia IK435 s cca 165 tak by uplne stacil 15m SU15 s 200 a nebolo by treba este viac u SU18 (pocitam teda ze 18m klbak ma viac ako 15m bezklbak), beztak by ma ale zaujimalo kto to podla akej metodiky pocita ci sa to da porovnavat vobec medzi sebou tie udaje o pocte miest
Okolo 12tej pustili Pristavny most, cca 12:30 presla prva 86 (1203), ale este hodinu trvalo kym uvolnili aj Einsteinovu. Teraz je Bosakova prazdna a na Dolnozemskej este dobiehaju kamiony.
A este sa doplnim: ? Zabudol som, ze teraz premava aj linka 198. Zhrniem:
Povodne: 90, 93, 97, 59, 198, (92, 95)
Novy navrh: 98, 99 - dlhe intervaly, 59 - okliestena (92, 95 idu cez Strecniansku a ziadnym rozumnym sposobom sa z nich neda dostat na trasu 93, pripadne 94)
Hmm, tak nech ma 93 o 10 sekund dlhsi interval a je to vykryte. A kvoli tym 300 metrom pre 99 MHD urcite skrachuje. ? Vies, ja si stale naivne myslim, ze MHD je tu pre ludi, a ked v spominanom useku kapacitne nezvladne prepravu ludi k nosnej linke 93, tak tu pre ludi nebude. Uvedom si, ze v danom useku vypadli linky 90, 97 a 59 sa obmedzi len skolske spoje (v tom lepsom pripade), v podstate vypadla aj 93, kedze podla planu ma premavat z druhej strany ako predtym 94, teraz skratena. Cize styri linky budu nahradene dvomi s uplne sialenymi intervalmi. To nemoze skoncit inac ako totalnym kolapsom. A teraz pocitaj. ?
Ake predlzenie? Ja som navrhoval vymenit useky. Pozri si mapku. Hmm, ak myslis predlzenie trasy 99 z Vysehradskej ku krizovatke pri Lidli, tak to je max 300 metrov. Ak myslis predlzenie casu, tak je to max 1 min pre 93, ale priblizne o rovnaky cas sa skrati 99 ak este zoberiem do uvahy, ze sa usetri cas pri prestupovani, kedze sa to bude dotykat menej ludi (iba zastavka Luky V); tak je to este vyhodnejsie. ?
Čo je to za haluz v tých CP l. 83? Konkrétne zastávky Lipského a Mokrohájska v smere do Petržalky sú obe v tej istej minúte (10 min. od začiatočnej zastávky). Bude sa sice obchádzať STK, ale bude to naozaj také rýchle? V súčasnosti sú to 4 minúty ...
Mozno to tu uz niekto spominal, neviem, mozno to nie je to spravne diskusne forum, a mozno to uz nikoho nezaujima:
V oblasti Bzovicka, Antolska, Lucanka, Znievska celkom urcite skolabuje spojenie na nosnu linku 93 (ktorej zmenena trasa nahradi skratenie linky 94, povodne isla az na Vysehradsku ). Interval linky 98 v rannej spicke 8 minut, interval linky 99 v rannej spicke 7,5 minut. Linka 95 ide uplne mimo, linka 92 s intervalmi 20 minut taktiez uplne mimo. Nie je mozne, aby dva spoje zabezpecili to mnozstvo ludi. Linka 59 je zatial s otaznikom.
Uplne jednoduche a elegantne riesenie:
Zmenit trasu linky 93 na: Vysehradska, Lucanka, Znievska, Budatinska ...
Zmenit trasu linky 99 na: Budatinska, Luky V, Vysehradska, Lubovnianska, Antolska
Smer Lucanka, Znievska, Budatinska je urcite vytazenejsi a teda dolezitejsi ako obluk Budatinska, Luky V, Vysehradska, a v podstate ide len o jedinu zastavku Luky V.
Snad si to precita niekto kompetentny a pouvazuje.
Vyzerá to tak, že na CP L59 sa už pracuje, lebo dočasne na www.dpb.sk nie je gif - ale nižšie v pdf je po Antolskú... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier