Hmm, tak nech ma 93 o 10 sekund dlhsi interval a je to vykryte. A kvoli tym 300 metrom pre 99 MHD urcite skrachuje. ? Vies, ja si stale naivne myslim, ze MHD je tu pre ludi, a ked v spominanom useku kapacitne nezvladne prepravu ludi k nosnej linke 93, tak tu pre ludi nebude. Uvedom si, ze v danom useku vypadli linky 90, 97 a 59 sa obmedzi len skolske spoje (v tom lepsom pripade), v podstate vypadla aj 93, kedze podla planu ma premavat z druhej strany ako predtym 94, teraz skratena. Cize styri linky budu nahradene dvomi s uplne sialenymi intervalmi. To nemoze skoncit inac ako totalnym kolapsom. A teraz pocitaj. ?
Ake predlzenie? Ja som navrhoval vymenit useky. Pozri si mapku. Hmm, ak myslis predlzenie trasy 99 z Vysehradskej ku krizovatke pri Lidli, tak to je max 300 metrov. Ak myslis predlzenie casu, tak je to max 1 min pre 93, ale priblizne o rovnaky cas sa skrati 99 ak este zoberiem do uvahy, ze sa usetri cas pri prestupovani, kedze sa to bude dotykat menej ludi (iba zastavka Luky V); tak je to este vyhodnejsie. ?
Čo je to za haluz v tých CP l. 83? Konkrétne zastávky Lipského a Mokrohájska v smere do Petržalky sú obe v tej istej minúte (10 min. od začiatočnej zastávky). Bude sa sice obchádzať STK, ale bude to naozaj také rýchle? V súčasnosti sú to 4 minúty ...
Mozno to tu uz niekto spominal, neviem, mozno to nie je to spravne diskusne forum, a mozno to uz nikoho nezaujima:
V oblasti Bzovicka, Antolska, Lucanka, Znievska celkom urcite skolabuje spojenie na nosnu linku 93 (ktorej zmenena trasa nahradi skratenie linky 94, povodne isla az na Vysehradsku ). Interval linky 98 v rannej spicke 8 minut, interval linky 99 v rannej spicke 7,5 minut. Linka 95 ide uplne mimo, linka 92 s intervalmi 20 minut taktiez uplne mimo. Nie je mozne, aby dva spoje zabezpecili to mnozstvo ludi. Linka 59 je zatial s otaznikom.
Uplne jednoduche a elegantne riesenie:
Zmenit trasu linky 93 na: Vysehradska, Lucanka, Znievska, Budatinska ...
Zmenit trasu linky 99 na: Budatinska, Luky V, Vysehradska, Lubovnianska, Antolska
Smer Lucanka, Znievska, Budatinska je urcite vytazenejsi a teda dolezitejsi ako obluk Budatinska, Luky V, Vysehradska, a v podstate ide len o jedinu zastavku Luky V.
Snad si to precita niekto kompetentny a pouvazuje.
Nechám to tak, šak 59 aj tak nejazdím... Takže ďalšia linka v Petržke, ktorá ostala v pôvodnom rozsahu, lan sa zredukovali spoje, neviem aký ma význam aby šla až do lesa na Antolskú...
to je strašné...
na imhd.sk je napísaná 59 až po Antolskú,
na dpb.sk je v CP po Antolskú, ale zas v trasách Holíčsku,
a na schémach nieje vôbec... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kohut
V oblasti Bzovicka, Antolska, Lucanka, Znievska celkom urcite skolabuje spojenie na nosnu linku 93 (ktorej zmenena trasa nahradi skratenie linky 94, povodne isla az na Vysehradsku ). Interval linky 98 v rannej spicke 8 minut, interval linky 99 v rannej spicke 7,5 minut. Linka 95 ide uplne mimo, linka 92 s intervalmi 20 minut taktiez uplne mimo. Nie je mozne, aby dva spoje zabezpecili to mnozstvo ludi. Linka 59 je zatial s otaznikom.
Uplne jednoduche a elegantne riesenie:
Zmenit trasu linky 93 na: Vysehradska, Lucanka, Znievska, Budatinska ...
Zmenit trasu linky 99 na: Budatinska, Luky V, Vysehradska, Lubovnianska, Antolska
Smer Lucanka, Znievska, Budatinska je urcite vytazenejsi a teda dolezitejsi ako obluk Budatinska, Luky V, Vysehradska, a v podstate ide len o jedinu zastavku Luky V.
Snad si to precita niekto kompetentny a pouvazuje.