nudil som sa tak som zobral kameru a siel na karloveske obratisko a tocil eliny a chcel by som pokracovat vo vozovni pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis to som tocil len tak pre seba ale bol by som schopny aj lepsieho vykonu len nemam dobry nastroj ? ? ? ?
Kedze byvam v Devine vacsinou sa tam dostanem vtedy ak sa pokazi nejaka 28 a 29. Pripadne tam chodim s 29/3 ked konci delenu. Motam sa tam okolo vozov, sledujem ktore su odstavene. A ked si hovoril o tej brigade vo vozovni tak aj mna by to celkom bavilo. Mimochodom hovorim o vozovni Krasňany.
vcera ked som tocil ten dokument jeden mi ukazal kabinku nedali by sa nejako zistit rozpisy jazd?
ten vodic by ma tam nemohol zobrat??bola to devina t6a5 vynovena a mal fuzy
a ty co tam robievas v tej vozovni??nemohol by si ma tam zobrat?? ?
ad 1) - Ako strojár by si ešte na niečo mohol prísť pri púhom pohLade na ten zberač. Má to čosi spoločného s tou lepšou charakteristioku prítlaku a netreba o tom ani počuť, každej osobe s apoň minimálnym technickým vzdelaním (čo ja napríklad nemám) to musí dôjsť samo.
Inak automaticky sťahovaný môže byť aj nožnicový zberač (viď prvé T3, železnica atď.), \"modernosť\" je subjektívny parameter...
Celkom zaujímavé, zdá sa, že to tam nebudete mať až také strašné ako si najskôr predpokladal. Páči sa mi, že 88-ka nebude mať AS Mlynské Nivy priebežnú konečnú, ale plnohodnotnú, a teda v oboch smeroch pôjde po rovnakej trase.
A s tou lanovkou na Kamzík ma sklamali, dúfam, že na konci augusta alebo začiatkom septembra to už konečne spustia, myslíte, že bude premávať aj v októbri a novembri? Ale v zime aspoň v decembri a januári asi áno, že?
no, ja som toho nazoru, ze bratislava by mala mat niekolko tych kvazi dalekonosnych liniek na ktoru by sa napajali kratkonosne. Je fakt, ze sa zvysil pocet spojov a znizila sa ich dlzka. Totiz mam ten pocit (neviem ci si z Engerau alebo nie ?) ale akoby inzinieri architekti zabudli na tu skutocnost, ze linky, ktore zmenili a porusili nesluzili len Petrzalke, ktora by by the way mala byt dopravne uz davno riesena uplne inak (a to aj cela BA).
A co sa toho tyka, pokial magistrat schvalil tazkotonaznu preferenciu MHD (hura, slava) znamena to investicie, inovacie a podobne. Takze pokial na dalekonosnych linkach vybudujeme (a budeme vediet vybudovat) BUS pruhy (a dostatok bus pruhov) dopravne ucpatie je pre vodica karosy bezpredmetne. A to ze interval by bol taky alebo onaky je uz druha vec. Ak by sa niektore linky, tak ako som spomenul napr. 97 a 39, ci 207 a 209 spojili, je na koordinacii dispecingu aby vypravil dalsie zalozne vozidla namiesto tych, ktore zostali vysiet, neviem na Pristavnom moste.
Vies velmi dobre, ze mnohe Europske metropoly maju linky s jazdnou dobou 60 minut a vyssie.
Vdaka, Hawgh.
no, ja za centrum pokladam aj druhý smer Trnavské mýto, Vajnorská, Polus, Záhradnícka, Krížna atd. Možno som sa mal vyjadrit ako širšie centrum. Zmenou dojde k zníženiu kapacity z Hl. stanice do širšieho centra, t8 zmena bude pravdepodobne citelná. A nebavme sa len o dopravnej špičke ale o celom dni a rozumných celodenných intervaloch. Neviem, prečo si každý myslí, že v sedle alebo cez víkend sa človek nikam neponáhla. Isteže, nie je potreba mat interval špičkový cez víkend ale 20 minut je dost blbý.
to by aj mňa zaujímalo. Inak pozri si príspevok #47594, kde som prepočítal súčasnú a novú kapacitu z Einsteinovej, to je dôkaz, že MHD bude chodiť častejšie. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Yzerman22
rok 2000
04 35
05 10, 45
06 20, 55
07 30
08 05, 40
09 15, 32, 49
10 06, 23, 40, 57
11 14, 31, 48
12 05, 22, 39, 56
13 13, 30, 47
14 04, 21, 38, 55
15 12, 29, 46
16 03, 20, 37, 54
17 11, 28, 45
18 02, 19, 55
19 30
20 05, 40
21 15, 55
22 40
a v roku 2005
04 21
05 01, 41
06 21
07 01, 41
08 21, 51
09 21, 51
10 21, 51
11 21, 51
12 21, 51
13 21, 51
14 21, 51
15 21, 51
16 21, 51
17 21, 51
18 21, 51
19 21, 51
20 21, 51
21 21, 51
22 26, 56
takze vsetko ide klepsiemu...
?