Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: slovanista21 #47676:
Aky dokument si to tocil?
Reply on: Yzerman22 #47677:
To aby zase človek prestupoval, ak by chcel ist do Ružovej Doliny...a o tom, že by sa znížila prepravná kapacita na Kramáre už ani nehovorím ?
Reply on: slovanista21 #47676:

Kedze byvam v Devine vacsinou sa tam dostanem vtedy ak sa pokazi nejaka 28 a 29. Pripadne tam chodim s 29/3 ked konci delenu. Motam sa tam okolo vozov, sledujem ktore su odstavene. A ked si hovoril o tej brigade vo vozovni tak aj mna by to celkom bavilo. Mimochodom hovorim o vozovni Krasňany.
navrhujem zlucenie liniek 206 a 209 do linky 209 s trasou
NOÚ
Klenová
SÚSCH
Vlárska
Magurská
Siemens
Sokolská
Predstaničné nám.
Karpatská
Račianske mýto
Krížna
Šoltésovej
AS Mlynské Nivy
Reply on: Yzerman22 #47675:
vcera ked som tocil ten dokument jeden mi ukazal kabinku nedali by sa nejako zistit rozpisy jazd?
ten vodic by ma tam nemohol zobrat??bola to devina t6a5 vynovena a mal fuzy
a ty co tam robievas v tej vozovni??nemohol by si ma tam zobrat?? ?
Reply on: slovanista21 #47673:
určite že je možnosť
musíš sa poznať so šoférmi a s dielenskými pracovníkmi, prípadne s vedúcim DTPA,
Ja osobne som tam za tyzden 2 - 3 krat
Reply on: fobust #47609:
ad 1) - Ako strojár by si ešte na niečo mohol prísť pri púhom pohLade na ten zberač. Má to čosi spoločného s tou lepšou charakteristioku prítlaku a netreba o tom ani počuť, každej osobe s apoň minimálnym technickým vzdelaním (čo ja napríklad nemám) to musí dôjsť samo.
Inak automaticky sťahovaný môže byť aj nožnicový zberač (viď prvé T3, železnica atď.), \"modernosť\" je subjektívny parameter...
DOBre ale powedzte mi ci je najaka moznost dostat sa do vozovne pliiiiiiiiiiiiis ? ? ? ?
d3k0 tu pisal nieco o priebeznych konecnych a o kolektivnej zmluve. Ako si to myslel?
ehm porovnajte
Porovnje grafikon 29 so - ne z roku 2000 a z roku 2005
rok 2000

04 35
05 10, 45
06 20, 55
07 30
08 05, 40
09 15, 32, 49
10 06, 23, 40, 57
11 14, 31, 48
12 05, 22, 39, 56
13 13, 30, 47
14 04, 21, 38, 55
15 12, 29, 46
16 03, 20, 37, 54
17 11, 28, 45
18 02, 19, 55
19 30
20 05, 40
21 15, 55
22 40

a v roku 2005

04 21
05 01, 41
06 21
07 01, 41
08 21, 51
09 21, 51
10 21, 51
11 21, 51
12 21, 51
13 21, 51
14 21, 51
15 21, 51
16 21, 51
17 21, 51
18 21, 51
19 21, 51
20 21, 51
21 21, 51
22 26, 56

takze vsetko ide klepsiemu...
?
Reply on: Peon #47668:
Priebežná na Nivách bola výhodnejšia, lebo to na ňu bolo bližšie z trolejbusov... 🙂
Reply on: milannco #47665:
Celkom zaujímavé, zdá sa, že to tam nebudete mať až také strašné ako si najskôr predpokladal. Páči sa mi, že 88-ka nebude mať AS Mlynské Nivy priebežnú konečnú, ale plnohodnotnú, a teda v oboch smeroch pôjde po rovnakej trase.

A s tou lanovkou na Kamzík ma sklamali, dúfam, že na konci augusta alebo začiatkom septembra to už konečne spustia, myslíte, že bude premávať aj v októbri a novembri? Ale v zime aspoň v decembri a januári asi áno, že?
Reply on: d3k0 #47580:
no, ja som toho nazoru, ze bratislava by mala mat niekolko tych kvazi dalekonosnych liniek na ktoru by sa napajali kratkonosne. Je fakt, ze sa zvysil pocet spojov a znizila sa ich dlzka. Totiz mam ten pocit (neviem ci si z Engerau alebo nie ?) ale akoby inzinieri architekti zabudli na tu skutocnost, ze linky, ktore zmenili a porusili nesluzili len Petrzalke, ktora by by the way mala byt dopravne uz davno riesena uplne inak (a to aj cela BA).
A co sa toho tyka, pokial magistrat schvalil tazkotonaznu preferenciu MHD (hura, slava) znamena to investicie, inovacie a podobne. Takze pokial na dalekonosnych linkach vybudujeme (a budeme vediet vybudovat) BUS pruhy (a dostatok bus pruhov) dopravne ucpatie je pre vodica karosy bezpredmetne. A to ze interval by bol taky alebo onaky je uz druha vec. Ak by sa niektore linky, tak ako som spomenul napr. 97 a 39, ci 207 a 209 spojili, je na koordinacii dispecingu aby vypravil dalsie zalozne vozidla namiesto tych, ktore zostali vysiet, neviem na Pristavnom moste.
Vies velmi dobre, ze mnohe Europske metropoly maju linky s jazdnou dobou 60 minut a vyssie.
Vdaka, Hawgh.
Reply on: d3k0 #47658:
no, ja za centrum pokladam aj druhý smer Trnavské mýto, Vajnorská, Polus, Záhradnícka, Krížna atd. Možno som sa mal vyjadrit ako širšie centrum. Zmenou dojde k zníženiu kapacity z Hl. stanice do širšieho centra, t8 zmena bude pravdepodobne citelná. A nebavme sa len o dopravnej špičke ale o celom dni a rozumných celodenných intervaloch. Neviem, prečo si každý myslí, že v sedle alebo cez víkend sa človek nikam neponáhla. Isteže, nie je potreba mat interval špičkový cez víkend ale 20 minut je dost blbý.
Reply on: Peon #47663:
to by aj mňa zaujímalo. Inak pozri si príspevok #47594, kde som prepočítal súčasnú a novú kapacitu z Einsteinovej, to je dôkaz, že MHD bude chodiť častejšie. ?
Reply on: S499.1023 #47659:
? Tak po tom ma naozaj nenapadlo pátrať - ja som len Ó eS Ú - občasný spokojný užívateľ. ?
Neviete náhodou, kedy sa už dokončí oprava Cesty mládeže a linka č. 43 sa vráti na svoju pôvodnú trasu, podľa možnosti aj s pôvodnými intervalmi medzi spojmi?
Reply on: fobust #47661:
o tych na pribinke viem idu zo safka tam bolo tusim otocko a je tam sklad dpb . a ja na to pridem radsej sam a potom usudim ci som spravil chybu
Reply on: slovanista21 #47651:

Ja som narazal vseobecne na to, ze sa zaujimas o MHD v Bratislave. Chcem ta od toho odradit skor ako dojdes na to sam, lebo cele to stoji za...... Zvysky kolajnic su na Pribinovej.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.