Reakcia na: d3k0 #47580:
no, ja som toho nazoru, ze bratislava by mala mat niekolko tych kvazi dalekonosnych liniek na ktoru by sa napajali kratkonosne. Je fakt, ze sa zvysil pocet spojov a znizila sa ich dlzka. Totiz mam ten pocit (neviem ci si z Engerau alebo nie ?) ale akoby inzinieri architekti zabudli na tu skutocnost, ze linky, ktore zmenili a porusili nesluzili len Petrzalke, ktora by by the way mala byt dopravne uz davno riesena uplne inak (a to aj cela BA).A co sa toho tyka, pokial magistrat schvalil tazkotonaznu preferenciu MHD (hura, slava) znamena to investicie, inovacie a podobne. Takze pokial na dalekonosnych linkach vybudujeme (a budeme vediet vybudovat) BUS pruhy (a dostatok bus pruhov) dopravne ucpatie je pre vodica karosy bezpredmetne. A to ze interval by bol taky alebo onaky je uz druha vec. Ak by sa niektore linky, tak ako som spomenul napr. 97 a 39, ci 207 a 209 spojili, je na koordinacii dispecingu aby vypravil dalsie zalozne vozidla namiesto tych, ktore zostali vysiet, neviem na Pristavnom moste.
Vies velmi dobre, ze mnohe Europske metropoly maju linky s jazdnou dobou 60 minut a vyssie.
Vdaka, Hawgh.
milannco