SOR sa už vyše roka vyrába s prvými dverami, otvárajúcimi sa dozadu a pravým zrkadlom civilizovane umiestneným na stĺpiku karosérie. Prečo si BEÚS objednal aj u nových busov pôvodné dementné riešenie, sa vymyká môjmu chápaniu.
Ohladom spojenia Hlavnej stanice s centrom sa ta ale hned spytam, v com je horsia 8-minutova linka 13 oproti 12-minutovej linke 1? Toto nie je argument proti zmene...
ja viem,a le ja som v príspevku reagoval čisto na eliny a napísal, čoho sa najviac obávam. A naozaj sa bojím, že Hlavná stanica nebude mat kapacitne spojenie s centrom a bojím sa o pokles kapacít a o intervali mimo špičky a cez víkend...to bude novoročný darček od magistrátu hl. m. SR Bratislavy a od DPB ?
A ked budete mat v Petrzalke elektricku, aka bude potom vyhovorka? Ved 95 ma preto 3-minutovy interval, aby emulovala elektricku. Uznam ti, ze obyvatelom okolia Lachovej sa zhorsi cesta na Safko, ale zase obyvatelom Luk a Hajov (t. j. nepomerne vacsiemu poctu ludi) sa cestovanie bez motkania sa 95 zlepsi...
Re #47653 81-71: Elektricky sa k septembru menit nebudu, kedze bude vyluka Obchodna - Kapucinska, takze este je co zachranovat. Zatial sa teda od septembra kacita len a len zvysuje, kedze sa menia len busy
Hmm, asi si ma celkom dobre nepochopil, ale ja som písal o električkách čo už také bludy nie su. Čo sa týka busov, tak patrím k skupine, ktorá je za zmenu i ked drobnú kozmetiku na L91 a L191 by som privítal
Petrzalka je trochu inak postavena ako Dubravka. Je tam jedna hlavna tireda z elektrickami. Petrzalka je chaoticky rozhodena.
Podla stuplikovej metody, by som cez Lachovu nedaval ziadnu linku.
Tu 68-ku som opravil a vychadzal som z cestakov tu na strankach.
Ak mi teraz dojde plna 95, tak to je horsie ako ked nastupim do 88 a na Nam. hraniciarov prestupim do takej istej plnej 95?
S 86 som mal teraz aspon spojenie do baumaxu cez vikend, teraz len cez tyzden.
Nezachovali prakticky nikde. Bratislava nedisponuje nejakými odbočkami a spojkami, ktoré by sa nepoužívali. Skôr sú to výnimky. Zaujímavé sú ale zbytky Pressburgerbahnu. Občas sa objavujú, keď sú na Viedenskej ceste výtlky
Okrem tych na Sturovej a safarikovom nam, pripadne tie co viedli do vozovne su este nejake v petrzalke za starym mostom, pod asdaltom. Ked su vytlky, tak ich je tam este vidno. Donedavna sa nachadzali este na Vajnorskej, ale ked sa rekonstruovala trat, tak ich vytrhali. Dalsie su v Dubravke, zvysky uvratoveho obratiska Hanulova. Na ine si teraz nespomeniem, ani sa mi nezda ze este nejake su.
59 mozno aj tak bude na Antolskej Ale keby nebola, tak argumentom je to, ze nieco sa muselo odtial zrusit, kedze sa tam aj tak dost vozil "vzduch". A lepsie je skracovat linku so skolskymi spojmi ako napr. skracovat kazdy n-ty spoj povedzme linky 99. 99 je zamerne klukata, aby vymietla co najvacsiu cast Petrzalky a umoznila ludom dostat sa k nosnym linkam. Predpokladam, ze niekto nepojde z Lubovnianskej do Ovsista linkou 99, ale radsej pojde 98kou
Re #47586 juro: Ak si si nevsimol, 68 pojde viac po trase 86 ako po trase 68. A je 86 poloprazdna? No a fakt je to strasne ist na Nam. hraniciarov a mat tam aj 83 aj 95. Odporucam ti urobit si nasledujuci experiment: zober si kruhovy uzaver z lubovolnej PET flase a poloz si ho na mapu do Dubravky. Pozri sa, ako daleko tam chodia k elektrickam a autobusom (a je to rovnako panelakove sidlisko ako Petrzalka). A potom si zober ten isty stupel a poloz si ho na Lachovu a uvidis, aki su Petrzalcania oproti Dubravcanom pohodlni... Mimochodom, neviem, co tam mas v tej tvojej tabulke za cisla, lebo ak to oznacuje interval, tak ani jedna z uvedenych liniek nema v sucasnosti interval 7 ani 5 minut a ak je to pocet spojov za hodinu, tak potom pri 6-minutovom intervale linka 68 vykona za hodinu 10 spojov a nie 6 (kedze hodina ma 60 a nie 36 minut)... A este si k svojim prepoctom zober to, ako plna ti tam dosla 95 a 97 a aku mali tieto linky realnu kapacitu...
Re #47594 milannco: A k tomu treba este podotknut, ze 80 pride do Dvorov urcite prazdnejsia ako teraz 81, takze realne sa kapacita zvysi este viac
Re #47598 hoppusmark: Ak tam SORy stacit nebudu, nie je problem vypravit tam 12m vozy...
Re #47621 Yzerman22: 30 urcite - kvoli prejazdom na 80 a 89; 29 urcite kvoli prejazdom z 86
Re #47623 81-71: Asi nevies, o com pises... 4-minutova 93 na Hlavnu stanicu je slabe spojenie? A radsej si prepocitaj tie sedlove kapacity, lebo podla mna je tam narast kapacity na mostoch o 16% A cez vikend si to tiez radsej prepocitaj a nepis sem bludy.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Okrem tych na Sturovej a safarikovom nam, pripadne tie co viedli do vozovne su este nejake v petrzalke za starym mostom, pod asdaltom. Ked su vytlky, tak ich je tam este vidno. Donedavna sa nachadzali este na Vajnorskej, ale ked sa rekonstruovala trat, tak ich vytrhali. Dalsie su v Dubravke, zvysky uvratoveho obratiska Hanulova. Na ine si teraz nespomeniem, ani sa mi nezda ze este nejake su.